Je kan je tieten nog insturen voordat we dat beslissen MLIquote:Op zaterdag 8 november 2008 03:23 schreef MLI het volgende:
Wie zegt dat Harajuku de leider moet zijn trouwens?
Je snapt dat jij nu niet mee mag doen hèquote:Op zaterdag 8 november 2008 03:23 schreef MLI het volgende:
Wie zegt dat Harajuku de leider moet zijn trouwens?
Ja, je moet wel weer gelijk posten hèquote:Op zaterdag 8 november 2008 03:27 schreef LudoSanders het volgende:
De strijd om de aandacht is begonnen?
Ja, dat je een topic opent, wil nog niet zeggen dat je de koningin bent.quote:Op zaterdag 8 november 2008 03:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je snapt dat jij nu niet mee mag doen hè![]()
Kuub wederom? Ik stem voor Remlof.quote:Op zaterdag 8 november 2008 03:28 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja, dat je een topic opent, wil nog niet zeggen dat je de koningin bent..
Ik vind gewoon dat we eerst moeten stemmen over de voorzitter, that's all. Ik stem Qu_Be.
Ja, wacht maar. Ooit, óóit wordt mijn ava gewaardeerdquote:Op zaterdag 8 november 2008 03:29 schreef MLI het volgende:
Ik vind wel dat Harajuku's avatar irritant genoeg is.
En nu moet ik weer een verzoek in gaan dienen voor een nieuwe.
Remlof was altijd al in da groupquote:
Je verliest McCain!quote:Op zaterdag 8 november 2008 03:31 schreef Harajuku. het volgende:
MLI stemde als eerst, haar stemt telt, ik win, yaaaaaay
Tuurlijk wel!quote:Op zaterdag 8 november 2008 03:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik kan niet verliezen in míjn kliek
Ik ben leider van míjn kliek en jij bent erelidquote:Op zaterdag 8 november 2008 03:44 schreef MLI het volgende:
Nou, dan zal ik namens Remlof de overwinning maar uitroepen?
Ok, mits ik in de kliek magquote:Op zaterdag 8 november 2008 03:44 schreef MLI het volgende:
Nou, dan zal ik namens Remlof de overwinning maar uitroepen?
Net mocht ik niet meedoen!quote:Op zaterdag 8 november 2008 03:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ben leider van míjn kliek en jij bent erelid
Als je mij verstoot niet nee, maar je was stiekem on my sidequote:
OK. Wie is er nog meer on her side en doet mee?quote:Op zaterdag 8 november 2008 03:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als je mij verstoot niet nee, maar je was stiekem on my side
Ik wacht de foto's nog afquote:Op zaterdag 8 november 2008 03:53 schreef MLI het volgende:
[..]
OK. Wie is er nog meer on her side en doet mee?
quote:Op zaterdag 8 november 2008 04:20 schreef MLI het volgende:
Wat oneerlijk! Ik zou bijna een doodsverwensing posten maar ik wil geen ban en remlof is stiekem lief.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 04:25 schreef MLI het volgende:http://fok.nl/shop/.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Ja, 't arme kind heeft écht een probleem.'quote:
Dat idee had ik al. Kom maar opquote:Op zaterdag 8 november 2008 04:44 schreef MLI het volgende:
Ik kijk even onder de dekens en eigenlijk zijn mijn tieten wel postwaardig.
Omg dombo, iedereen weet dat WIJ dat bepalen en niet jijquote:Op zaterdag 8 november 2008 04:44 schreef MLI het volgende:
Eerst zien, dan geloven!quote:Op zaterdag 8 november 2008 04:44 schreef MLI het volgende:
Tsja, dat kan wel zo zijn, maar bewijs zien is toch altijd beter, hoewel je het natuurlijk alleen écht geloofd als je het bewijs in handen hebtquote:Op zaterdag 8 november 2008 11:53 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja, doei. Je hebt het wel tegen mij en iedereen weet dat ik altijd gelijk heb.
QuBe's club... nooitquote:Op zaterdag 8 november 2008 17:19 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, laat iemand even een mooi plaatje knutselen. Iets met 'Qube's club'
Ik kan ook alleen maar foto's mooier of lelijker makenquote:
Ben jij van Joodse komaf ofzo, jij hebberd!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |