Die klikte ik gauw wegquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:14 schreef santax het volgende:
[..]
Wil je misschien in mijn naamtopic iets zeggen anders
Heej, als je mij niet kunt waarderen kun je FOK! niet waarderenquote:
Oh, hoe ik probeerde! Ach en wee!quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:15 schreef Rosbief het volgende:
Waarom een kliekje vormen, kun je het alleen niet aan op fok?
een lobby, is dat een hond?quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:15 schreef santax het volgende:
[..]
Heej, als je mij niet kunt waarderen kun je FOK! niet waarderen![]()
Ik ga achter de schermen een lobby voeren om je uit alle kliekjes te houden
Waarom achter de schermen? Je hebt hier een open deur.quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:15 schreef santax het volgende:
Ik ga achter de schermen een lobby voeren om je uit alle kliekjes te houden
Nouja, ik heb het idee dat ze het hier zelf wel regelt om niet in een kliekje te komenquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:17 schreef Snakey het volgende:
[..]
Waarom achter de schermen? Je hebt hier een open deur.
Sinds wanneer ben jij eigenlijk zo populairquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:18 schreef santax het volgende:
[..]
Nouja, ik heb het idee dat ze het hier zelf wel regelt om niet in een kliekje te komen
Deze is te makkelijkquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:18 schreef Harajuku. het volgende:
ONZ blijft ook hetzelfde, hè. Maar dan stommer
C'est magnifique.quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:18 schreef santax het volgende:
[..]
Nouja, ik heb het idee dat ze het hier zelf wel regelt om niet in een kliekje te komen
Dat is een verdomd goede vraag...quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij eigenlijk zo populair
Que?quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:20 schreef Harajuku. het volgende:
Waarom zijn al mn arr mates van vruugah
Waarom, of waar?quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:20 schreef Harajuku. het volgende:
Waarom zijn al mn arr mates van vruugah
Ah, daar is de eerste kliekjesliefhebbert.quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:20 schreef krioro het volgende:
I won't take no prisoners won't spare no lives.
Ik geloof dat jouw mening mij weinig interesseertquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:23 schreef murp het volgende:
oh, jij bent die kutuser van vanmorgen
maar met je Tits ben ik alles vergeten
Zie je nou, nu kun je aanpappen met een FOK! legende, met connecties, en dan wijs je hem afquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik geloof dat jouw mening mij weinig interesseert
dan zitten we op de zelfde golflengte, maar ik wil wel bij het kliekje horen hoorquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik geloof dat jouw mening mij weinig interesseert
quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:21 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ah, daar is de eerste kliekjesliefhebbert.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:25 schreef murp het volgende:
[..]
dan zitten we op de zelfde golflengte, maar ik wil wel bij het kliekje horen hoor
altijd al een lekker wijf geweestquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:26 schreef santax het volgende:
[..]
![]()
Sinds wanneer ben jij eigenlijk een wijf?
*voegt toe aan fap-lijst*
Niet in mijnequote:Op vrijdag 7 november 2008 19:32 schreef santax het volgende:
[..]
Done![]()
Ik ga murp uitwonen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Murp mag wel in het kliekje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil m'n haarspeld terugquote:
Wil je weten wattie dermee heeft gedaan dan? Of is het op goed vertrouwen en gooi je hem thuis in een bak met zuur?quote:
Dat kliekje van jou in je eentje is dan ook niet echt noemenswaardig zeg maarquote:
Jouw mening interesseert me ook vrij weinigquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:51 schreef santax het volgende:
[..]
Dat kliekje van jou in je eentje is dan ook niet echt noemenswaardig zeg maar
Zelfs al zou Bob erbij gaan dan nog zijn er betere kliekjes, zoals bijvoorbeel de 2 maroc hier op de hoke van straat![]()
Haha! Jij zal nooit weten hoe tof het is in HET kliekje.quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:51 schreef santax het volgende:
[..]
Zelfs al zou Bob erbij gaan dan nog zijn er betere kliekjes, zoals bijvoorbeel de 2 maroc hier op de hoke van straat![]()
Ga ik erbij dan? Ik ben niet echt gecharmeerd van het clubliedquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:51 schreef santax het volgende:
[..]
WAT?!quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:54 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ga ik erbij dan? Ik ben niet echt gecharmeerd van het clublied
Eej, ik heb hem haar net 3 keer alle hoeken van mijn kamer laten zien. Mag hij ze ook even rust hebbenquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jouw mening interesseert me ook vrij weinigGa Murp lekker uitwonen
NIEUWS
Clublied
Dude, je UID... 100.000 hoger dan de mijne. Ik heb alle leuke kliekjes al gehad hier, voor ze me eruit schoptenquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:54 schreef krioro het volgende:
[..]
Haha! Jij zal nooit weten hoe tof het is in HET kliekje.
Wellicht is dit het begin ervan dat ik toch een beetje respect voor je ga krijgenquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:54 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ga ik erbij dan? Ik ben niet echt gecharmeerd van het clublied
Kom zegquote:
Jaquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:56 schreef Lookbehind het volgende:
Wat moet ik me eigenlijk bij ONZ kliekjes voorstellen? Restjes users waarvan FA's het toch zonde vonden om ze in de prullenbak te gooien, maar waar we eigenlijk verder niks mee kunnen omdat we al verzadigd zijn van de overige users die er zijn?
Ja, niet dus.quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:56 schreef santax het volgende:
[..]
Dude, je UID... 100.000 hoger dan de mijne. Ik heb alle leuke kliekjes al gehad hier, voor ze me eruit schopten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks![]()
![]()
I know one day I will pass away
I can worry, I can cry, I can pray
But I rather like to dance instead
and look back on the great times we had
I don't need many friends
but those I have are real
Together we're down for life
United we stand, devided we fall
All for one and one for allI liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Oh jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks![]()
quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:59 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja, niet dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.rainzabber ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:00 schreef krioro het volgende:
Oh jaEn het ergste is dat dat niet het ergste wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Die komt al aardig in de richtingquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:00 schreef Harajuku. het volgende:
I know one day I will pass away
I can worry, I can cry, I can pray
But I rather like to dance instead
and look back on the great times we had
I don't need many friends
but those I have are real
Together we're down for life
United we stand, devided we fall
All for one and one for all
full stops and exclamation marks![]()
shemalesquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:06 schreef krioro het volgende:
[..]
wijven hebben helemaal geen lul!!!!!!!!!!111111111111
toch?![]()
![]()
That's how we doquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:07 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Maar je blond, dus stiekem ga ik toch alles slikken wat je me opdraagtI liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:08 schreef krioro het volgende:
Laten we het maar bij de heideroosjes houden
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
ja die's wel leuk maar niet zo geschikt als clubliedquote:
full stops and exclamation marks![]()
How about Nick Harperquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:12 schreef murp het volgende:
wat een graftakken muziek
ik zou er bijna een slotje op gooien voor als preventieI liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Wilt bij nader inzien toch niet bij dit kliekje (rare mensen)
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Nouuuuuuuuuu, qua tekst moet het Time is ticking away worden, hè.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Ik wil toch geen mensen die wilt zeggenquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:14 schreef MouzurX het volgende:
Wilt bij nader inzien toch niet bij dit kliekje (rare mensen)I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Do you remember, chalk hearts melting on the playground wallquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:16 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Please excuse me, I never meant to break your heart!I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: