Toppertjes waren: de openingscene, de brandtrap en de airbag (een variant op de bus scene uit deel 1) Overigens werd onze nederklassieker de Lift ook nog ff overgedaan... ![]()
Kan iemand mij trouwens vertellen wat die mensen wiens zoontje weggeduwd werd te maken hebben met de overlevenden? Dat jochie werd weggeduwt en enkele maanden later zitten de overlevers met z'n ouders een hem te barbequen... hoe dat zo?
Overigens zat er een leuke bijrol in voor de auto op mijn icoontje. Oplettenden zullen zien dat eenzelfde Pontiac Firebird (met lelijk vogelopdruk) als Kitt niet zo onverwoestbaar is als Kitt zelf
MAAR NOG STEEDS MEER DAN EEN HALF JAAR WACHTEN OP LOTR III!!!!
en sinds wanneer wordt een lijk overdag, redelijk snel na het overlijden, in een achterafkamertje gecremeerd zonder aanwezigheid van vrienden, kennissen etc?
vond alleen het ongeluk van die zwarte knul in het ziekenhuis tegenvallen...
quote:ja die vatte ik ook echt niet...
Op donderdag 3 april 2003 18:50 schreef Patch het volgende:
damn
wat waren die ongelukken gaaf he???
die gaat moi in slow motion bekijken op dvd !vond alleen het ongeluk van die zwarte knul in het ziekenhuis tegenvallen...
quote:Precies, daar draait de hele film om: DE ONGELUKKEN. De dood achtervolgt hun en daarna zijn ze de sjaak.
Op donderdag 3 april 2003 18:50 schreef Patch het volgende:
damn
wat waren die ongelukken gaaf he???
die gaat moi in slow motion bekijken op dvd !vond alleen het ongeluk van die zwarte knul in het ziekenhuis tegenvallen...
quote:Kazaa
Op vrijdag 4 april 2003 08:59 schreef Ajax_master het volgende:
-edit-
[Dit bericht is gewijzigd door Mike op 04-04-2003 09:42]
echt qua actie een van de beste films...
Deel 1 vond ik toch een stukje beter. Daar werd nog geprobeerd om alles een beetje serieus te brengen. Dit geval werd nergens serieus, de laatste scene was daarin een hoogtepunt..
-- SPOILER --
Kan iemand mij vertellen hoe die auto, met die vrienden erin, ooit aangereden had kunnen worden door een truck?? Die auto stond nog niet op de snelweg, en toch botst die truck er massaal in.. ![]()
Die arm op het eind, recht in z'n moeders bordje....
Het idee van de dood die achter ja aan komt, is best leuk. Daar kan je toch wel meer mee dan dit.
De film is opzich wel geinig met een indrukwekkende beginscene, maar ik had gehoopt op iets originelers. Gemiste kans dit.
Ook de rest van de film verloopt de film lekker. Beter dan deel 1.
quote:Sja, dat was niet eens een kamer maar een bouwvallige hut. Wel raar idd dat ie daar wordt gecremeerd, hij had toch geld zat.
Op donderdag 3 april 2003 08:20 schreef MikeyMo het volgende:
en sinds wanneer wordt een lijk overdag, redelijk snel na het overlijden, in een achterafkamertje gecremeerd zonder aanwezigheid van vrienden, kennissen etc?
En van die truck die de drie vrienden vermorzeld. Los dat ze niet op de weg stonden is het raar dat een truck met zo;n vaart komt aanrijden als er 100 meter verderop een enorme explosie is te zien.
Maar dat doet de dood he, die doet zulke dingen ![]()
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Enige wat ik vreemd vond (alhoewel vreemd is misschien niet het goede woord) is dat de gehele zaal joelend, juichend, schreeuwend en lachend elke slachtpartij ''aanmoedigde''....
10 jaar geleden zou 75% kotsend de zaal uit zijn gelopen, nu wordt er gewoon gelachen en gejoeld als iemand op een gruwelijke manier vermoord wordt..
quote:Idd! Het was erg gezellig
Op maandag 7 april 2003 16:06 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb me prima vermaakt met deze film !Enige wat ik vreemd vond (alhoewel vreemd is misschien niet het goede woord) is dat de gehele zaal joelend, juichend, schreeuwend en lachend elke slachtpartij ''aanmoedigde''....
10 jaar geleden zou 75% kotsend de zaal uit zijn gelopen, nu wordt er gewoon gelachen en gejoeld als iemand op een gruwelijke manier vermoord wordt..
quote:dat heet vooruitgang
Ik heb me prima vermaakt met deze film !Enige wat ik vreemd vond (alhoewel vreemd is misschien niet het goede woord) is dat de gehele zaal joelend, juichend, schreeuwend en lachend elke slachtpartij ''aanmoedigde''....
SPOILER!!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ik had me helemaal op zitten naaien over wat ik hier las over die airbag. Dat het de 'busscene' van deel 2 zou zijn. En ik was zoooooooooo geschrokken van die busscene toen dat ik de hele tijd uit zat te kijken naar een situatie met een airbag.
Nou ja, die buis kwam door die hoofdsteun heen en ik had niks in de gaten. Toen begonnen ze haar te bevrijden uit die auto en toen viel het kwartje bij me. Dus ik dook met m'n hoofd tussen m'n benen en op dat moment hoor ik "PAF!"
En Pjederdy naast me zegt zo: "Ooooohwwwwwwww."
.
quote:Die scene is toch gewoon geweldig? Waarom duik je dan met je hoofd weg...
Op dinsdag 8 april 2003 14:40 schreef Gellarboy het volgende:
Ik vond 'm echt supertof.
De openingsscene is ont-zet-tend strak!
Verder is 'ie gewoon bruut smerig, maar dat heb je nou eenmaal met horror-vervolgen: meer bloed en minder verhaal.
Maar als dat je ding is (which it was) dan vermaak je je prima.SPOILER!!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ik had me helemaal op zitten naaien over wat ik hier las over die airbag. Dat het de 'busscene' van deel 2 zou zijn. En ik was zoooooooooo geschrokken van die busscene toen dat ik de hele tijd uit zat te kijken naar een situatie met een airbag.
Nou ja, die buis kwam door die hoofdsteun heen en ik had niks in de gaten. Toen begonnen ze haar te bevrijden uit die auto en toen viel het kwartje bij me. Dus ik dook met m'n hoofd tussen m'n benen en op dat moment hoor ik "PAF!"
En Pjederdy naast me zegt zo: "Ooooohwwwwwwww."
.
quote:jah idd die was wel ruig... en smerig
Op dinsdag 8 april 2003 19:30 schreef fratsman het volgende:
Gelanceerd prikkeldraad is ook wel grappig......
quote:Zegt iemand met Patrick Bateman als nick
Enige wat ik vreemd vond is dat de gehele zaal joelend, juichend, schreeuwend en lachend elke slachtpartij ''aanmoedigde''....
quote:Freddy
Op woensdag 9 april 2003 10:43 schreef Gellarboy het volgende:
... En daarbij, alsof horrorhelden als Freddy en Jason ook geen hordes joelende fans hebben.
Als je horror niet leuk vindt dan moet je er niet naar kijken.
quote:Ik vond het al zo raar dat ik telkens uit mn stoel lazerde van het lachen....
quote:ja, ik schoot hier ook met regelmaat in de lach...
Op woensdag 9 april 2003 18:07 schreef fratsman het volgende:[..]
Ik vond het al zo raar dat ik telkens uit mn stoel lazerde van het lachen....
het is zooo over-the-top en je weet van te voren wat je kan verwachten dat wekte bij Braindead 10 jaar geleden op de lachspieren en nou dus ook...
quote:Dat ik het lachwekkend vind, is voor mij normaal, dat anderen het ook lachwekkend vinden, is voor mij abnormaal...
Zegt iemand met Patrick Bateman als nick
Het einde was ik iets minder over te spreken...dat vond ik wat slap. Maar al met al toch heel leuk.
Ik snap eigenlijk niet dat zo'n film voor 12 jaar en ouder goed gekeurd word
quote:Vergeleken met andere landen helemaal niet.
Op maandag 14 april 2003 19:13 schreef UrbanMike het volgende:
Ik snap eigenlijk niet dat zo'n film voor 12 jaar en ouder goed gekeurd word
Certification: Australia:MA / Germany:18 / Hong Kong:IIB / Netherlands:12 / Singapore:NC-16 (cut) / Switzerland:16 (canton of Geneva) / Switzerland:16 (canton of Vaud) / Switzerland:16 (canton of the Grisons) / UK:15 / USA:R
(Bron: IMDB)
Volgens mij hebben de Nederlandse keurders een klein inschattingsfoutje gemaakt
hier worden nooit films geknipt of gecensureerd
quote:Wat had jij verwacht, meesterlijke dialogen en vraagstukken des levens?
Op maandag 14 april 2003 20:15 schreef Duiveltja het volgende:
Eerste deel was veel beter. Dit deel gaat alleen om hoe ze doodgaan
quote:Niks deze film voldeed aan mijn verwachtingen
Op maandag 14 april 2003 20:16 schreef patty het volgende:[..]
Wat had jij verwacht, meesterlijke dialogen en vraagstukken des levens?
Zaten een paar erg coole deaths bij, maar - zoals het een ''' horror ''' betaamt was het eind erg matig - ....
Op naar deel 3...
aan DVL ![]()
Final.Destination.2.DVD.SCREENER.XViD-DVL
Leuke stukjes vond ik van die airbag.
(mute the chainsaw)
Het verkeersongeluk in het begin.
En uiteraard dat stukje met die glazen plaat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |