quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:59 schreef Yozzz het volgende:
Realistische analyse van Heerkes.
Alvast een prettige wedstrijd gewenst!
Ga je er nog heen?quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:09 schreef Yozzz het volgende:
Klopt, er wordt altijd veel gescoord. Ik hoop dat Vites nu éindelijk eens een goed resultaat neer gaat zetten in Almelo
Een echte vak-per heeft een grotere hekel aan vitesse dan heracles. Dus het is eigenlijk raar dat hij uberhaubt mag fluitenquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:22 schreef Blawh het volgende:
Ik snap de noodzaak ook niet,maar hij zal er wel blij mee zijn en het is wel zo netjes. Wel vreemd dat Heracles hem niet zegt te kunnen vinden terwijl hij af en toe nog contact heeft met Bridji.
Morgen trouwens Bas Nijhuis als scheidsrechter, hopelijk doet hij het beter dan de laatste wedstrijd onder zijn leiding die ik kan herinneren. Sowieso vreemd dat een Vak P'er Heracles mag fluiten.
19.45 dacht ik.quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Succes vanavond!
Hoe laat begint de wedstrijd?
Weer Willie en Breukers.quote:Trainer Gert Heerkes kiest vrijwel zeker voor dezelfde elf spelers die ook tegen Utrecht aan de aftrap verschenen. Dat betekent dat Sebastiaan Steur genoegen zal moeten nemen met een plek op de bank. Ook Emannuel Boakye mag nog niet rekenen op een basisplaats. De verdediger moet middenvelder Tim Breukers voor zich dulden als rechtsback.
Daar heb je voorlopig weinig last vanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |