Daar moet ik nu dus écht niet aan denkenquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dan inderdaad maar even rustig worden![]()
En goedmaaksex natuurlijk
quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mijn oplossing voor dat soort situaties: zijn lievelingskost koken EN LEKKER HELEMAAL IN JE EENTJE OPETEN![]()
![]()
Oh zo
(ja, ik heb dat echt weleens gedaan)
[..]
Mijn oplossing voor dat soort situaties: zijn lievelingskost koken EN LEKKER HELEMAAL IN JE EENTJE OPETEN![]()
![]()
Oh zo
Sorryquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Daar moet ik nu dus écht niet aan denken
Goedmaaksex is je reiste bullshit. Of je moet echt al je gevoelens uit kunnen zetten ofzoquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dan inderdaad maar even rustig worden![]()
En goedmaaksex natuurlijk
Ik zeg alleen maar wat ik gehoord heb hier....ik heb er geen ervaring meequote:Op vrijdag 7 november 2008 19:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Goedmaaksex is je reiste bullshit. Of je moet echt al je gevoelens uit kunnen zetten ofzo
Geen sex als je je nog een beetje verdrietig of gekwetst voelt, zo kort na ruzie. Ga je je alleen maar onzeker en rot van voelen.
Oh goeie, ik was laatst zo boos op hem, 1 van ons moest zich aanpassen (hij vond van niet) dus uiteindelijk heb ik het maar gedaanquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
![]()
Oh zo
Neehee, jij hebt nooit ruzie, dat weten we nu wel...quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:28 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar wat ik gehoord heb hier....ik heb er geen ervaring mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dát en onze mannen lijken op elkaarquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:29 schreef ColdFeet het volgende:
Volgens mij lijken Goodbye en ik wel een beetje op elkaar in onze benadering van dit soort uit de hand gelopen communicatieproblemen
quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:Ik ben kamp PFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Dat lijkt me wel héél weinig!quote:
O ja! Hij was zijn sjaal vergeten ( zo een theedoek sjaal semi hip in een driehoek gevouwen en dan om je nek)quote:
Of ze hebben gewerkt met het mesquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:36 schreef conleche het volgende:
Ik vind Kim heur haar ook tof. PF: jouw pony, is die niet teveel in hapjes geknipt?? Hoewel het slecht is te beoordelen omdat je er maar half opstaat...
quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:39 schreef ColdFeet het volgende:
Afijn, Goodbye: laat je niet gek maken doordat hij heel flauw brood gaat eten, gewoon voor jezelf koken dan!
En dan wil hij ook wat en dan zeg je heel nuffig: 'maar jij hebt toch al gegeten?'
Oh, ik ben zo'n sekreet, soms
oh herkenbaar ..quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je snapt het probleem precies. Dat we niet naar de bios gaan zal mij m'n reet roesten, dat kan een andere keer ook nog wel. Laat dat gewoon op tijd weten. en ga dan niet zeggen dat ik moeilijk doe. Als er iemand is die niet moeilijk doet over zulke dingen.. Grr, kan hij me zo kwaad mee maken
[..]
![]()
Oh zo
Net als bij de Chinees! Ja, dat is wel erg... gezond. Maar ik ga het eens proberen, wil ik ooit 58 kilo wegen. Of misschien moet ik helemaal geen 58 kilo willen wegen. Want het ziet er toch anders uit op je 24e, dan op je 34equote:Op vrijdag 7 november 2008 19:43 schreef ColdFeet het volgende:
Laureline, how about ringetjes lente-ui in de soep?
Nee, maandag, hopelijk kan ik daarna wederom overgaan tot blijmoedig posten over Kcals ipv begrafenisscenario's te verzinnenquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:43 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, Vivi: beterschap, ja! Heb je de uitslag van die MRI's eigenlijk al binnen?
Ik ga maar eens naar huisIk heb echt geen leven
Laureline, how about ringetjes lente-ui in de soep?
Al lááááng! Ik wacht al 2 dagen op PM's ja!quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:53 schreef Greys het volgende:
Vivischattie, heb je je PM box al geleegd?
Och kind toch! *aai*quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:58 schreef Vivi het volgende:
[..]
Al lááááng! Ik wacht al 2 dagen op PM's ja!
Wat vond je ervan?quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:04 schreef Viking84 het volgende:
TVP. Net Burn after reading nog eens gezien en nu ga ik óf Ben Hur óf Se7en kijken.
Nope, erger geworden. Hij zat beneden met het idee dat het al uitgepraat was. En toen werd ik een beetje woedendquote:
BAR duurt maar kortquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:05 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Wat vond je ervan?
Mijn vriend vond hem wel goed
hehe mannen...quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nope, erger geworden. Hij zat beneden met het idee dat het al uitgepraat was. En toen werd ik een beetje woedend
Ja, vind ik ook. We hebben een drukke week gehad en zouden vanavond gewoon even fijn bij elkaar zijnquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:16 schreef Greys het volgende:
Wat zonde van jullie vrijdagavond, Goodbye
Ik denk dat naar beneden gaan sowieso de beste oplossing is, ja. Al wil ik stiekem natuurlijk dat hij naar boven komtquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:24 schreef Greys het volgende:
Ik zou als ik jou was gewoon naar beneden lopen, zeggen 'Beetje zonde van onze vrije avond he, dit?' en gewoon je eigen ding gaan doen beneden. Niet meer apart gaan zitten, dat gaat echt helemaal nergens overJij zit zeker te koukleumen boven? Kom, lekker naar beneden. Maak maar een grapje dat hij als goedmakertje een lekker warm bakkie thee voor je mag maken ofzo. Of zou dat verkeerd vallen?
![]()
Gewoon lekker naar beneden gaan johquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik denk dat naar beneden gaan sowieso de beste oplossing is, ja. Al wil ik stiekem natuurlijk dat hij naar boven komtIk merk dat die woede die ik net had wel zo goed als weg is, dus misschien moet ik het onderwerp maar gewoon laten rusten.
Ik zit hier trouwens wel lekker warm onder m'n winterdekbedje heurr
quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:29 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Gewoon lekker naar beneden gaan joh![]()
Zelfs ik word er een beetje triest van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |