U spreekt met de voicemail van SUPERFAST. Op dit moment kan het medium u niet te woord staan, daar hij in contact staat met Gene Zijde. Spreek geen bericht in na de piep, zijne Mindreader weet toch al wat u wil weten.quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:27 schreef pfaf het volgende:
Oe! Oe!
0900-SUPERFAST
Ik ben pfaf, 16 jaar oud en ben voor PSV. Nu moeten we morgen naar NEC. Ik ben daar wel een beetje bang voor, want wij zijn niet zo goed en NEC soms wel. Een beetje. Ik ben benieuwt of we gaan winnen, want dan kan ik met een berust hart slapen.
Dus samenvattend: Gaat PSV morgen winnen van NEC?
Een wanhopige maagd.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:25 schreef patrickt37 het volgende:
De eerste 13 die je doorkreeg, was niet de eindstand tegen CSKA, maar de stand in de ranglijst.
In welke jaargang?:Pquote:Op zaterdag 8 november 2008 13:58 schreef OmeCo het volgende:
ik hoop het gap
morgen utrecht thuis, moet te doen zijnen oja 27nov. ben ik bij coruna uit
![]()
Zo kan je bezig blijvenquote:Op zaterdag 8 november 2008 13:10 schreef RayMania het volgende:
Kick naar ONZ.
Feyenoord supporters zijn gewoon echte suporters, ook al gaat het slecht we blijven ze toch steunen, die ajacieden hoor je niet.quote:Op zaterdag 8 november 2008 17:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
In welke jaargang?:P
Hoe diep zit de hoop nog bij de supporters van die club... Het is bijna idioot te noemen.
Altijd makkelijk hè, vanaf de zijlijn.quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:09 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Feyenoord supporters zijn gewoon echte suporters, ook al gaat het slecht we blijven ze toch steunen, die ajacieden hoor je niet.
Ze weten gewoon niet beter. Eens een pauper, altijd een pauper. Better rich and miserable than happy and poorquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:09 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Feyenoord supporters zijn gewoon echte suporters, ook al gaat het slecht we blijven ze toch steunen, die ajacieden hoor je niet.
4 jaar lang geen kampioen geworden en nog nooit zo'n grote groep supporters die 90 minuten keihard zingen. 410 en de vak-f samen. 4 jaar lang geen kampioen en weer meer seizoenskaarten verkocht dan ooit tevoren.quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:09 schreef porsche1 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |