Ja, belachelijk inderdaad. Dat is te zot voor woorden. El Hamdaoui en Diba begrijpt iedereen, maar Boussabon?quote:
Leest hij die namen ook gewoon voor zonder er verder iets over te zeggen? dan kunnen wij er hier ook wel een paar insturenquote:Op woensdag 26 november 2008 15:43 schreef Terreros85 het volgende:
Wie bedenkt de namen van die mailers eigenlijk: Joran de Vuile is echt briljant![]()
En die opmerking over Gentenaar naar Ajax. Dat 010 en 020 gezeik, het hangt me mijn strot uit![]()
Vroegah bij Voetbal Insite hadden we een hele topicreeks met namen en vragen van mensen waarvan die namen nergens op sloegenquote:Op woensdag 26 november 2008 16:17 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Leest hij die namen ook gewoon voor zonder er verder iets over te zeggen? dan kunnen wij er hier ook wel een paar insturen
Nee hoor.quote:Op maandag 24 november 2008 16:13 schreef Putdeksels het volgende:
[..]
Dan ben je ook waarschijnlijk de enige niet-Amsterdammer die het accent wel mooi vind.
Amsterdams vind ik altijd wel wat hebben, omdat het me een soort warm gevoel geeft. Het idee hoe Amsterdam 50 jaar geleden geweest zou zijn. Vooral bij opaatjes en omaatjes vind ik het erg leuk.quote:Op maandag 24 november 2008 17:19 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Amsterdams is echt heel irritant, maar idd ieder zijn ding.
Echt 'classic Johan Derksen'.quote:Op woensdag 26 november 2008 16:34 schreef Rikketik het volgende:
Harry Vermeegen wordt helemaal gefileerd, korte stilte en daarna... 'maar aardige collega, aardige man.'
Bij Louis van Gaal in de tuin, want als Louis niet bij hem aan tafel wil komen zitten, gaat hij wel naar Louis toe..quote:Op donderdag 27 november 2008 15:49 schreef Bklein het volgende:
http://www.vi.nl/WebTV/We(...)etsOpzienbarends.htm
Waar staat hij nu weer in Godsnaam
Mooi inderdaad. "Dat mag hoor, maar het slaat helemaal nergens op."quote:Op donderdag 27 november 2008 16:25 schreef numero_uno het volgende:
Wordt die vent uit waddinxveen mooi afgezeken
Volgens mij in Oudewater waar hij woont.quote:Op donderdag 27 november 2008 18:00 schreef BertMaalderink het volgende:
Waar is dit nou weer opgenomen?Hij blijft toch wel geweldige locaties uitkiezen wanneer hij niet op z'n kantoor zit
Wel ten onrechte, die Timmermans is inderdaad een zielige slijmjurk. Die de hele tijd zat te patsen met Roda en zijn Totti-schoenen en shirtquote:Op donderdag 27 november 2008 16:25 schreef numero_uno het volgende:
Wordt die vent uit waddinxveen mooi afgezeken
Je kan het ook moeilijk goed doen he? Allejezus. Had hij z'n voetbalinteresse dan maar achterwege moeten laten (in een voetbalprogramma nog welquote:Op donderdag 27 november 2008 20:16 schreef Rucebo het volgende:
Wel ten onrechte, die Timmermans is inderdaad een zielige slijmjurk. Die de hele tijd zat te patsen met Roda en zijn Totti-schoenen en shirt...
Als hij daar zit wil ik graag horen wat hij van plan is en wat hij bereikt heeft op dit gebied, dat was (nog) niet veel. De rest interesseert mij dan niet...quote:Op vrijdag 28 november 2008 00:55 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Je kan het ook moeilijk goed doen he? Allejezus. Had hij z'n voetbalinteresse dan maar achterwege moeten laten (in een voetbalprogramma nog wel) omdat mensen het gaan opvatten als geslijm? Als hij dat had gedaan was het vast weer een saaie grijze mus zonder hart voor de zaak.
Het klinkt misschien heel gek, maar ook politici zijn soms voetballiefhebber.
Zijn voetbelintresse had hij zeker niet achterwege moeten achterlaten en daar hoor jij mij ook niet over, dat is ook zeker geen slijm. Maar toen hij zei dat hij het shirt en de schoenen van Totti heeft vond ik dat ook gênant.quote:Op vrijdag 28 november 2008 00:55 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Je kan het ook moeilijk goed doen he? Allejezus. Had hij z'n voetbalinteresse dan maar achterwege moeten laten (in een voetbalprogramma nog wel) omdat mensen het gaan opvatten als geslijm? Als hij dat had gedaan was het vast weer een saaie grijze mus zonder hart voor de zaak.
Het klinkt misschien heel gek, maar ook politici zijn soms voetballiefhebber.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |