Typisch Derksen ja Ook een keer met Jonker in voetbal insite. toen zat Jonker er niet bij dus zei hij "het zou een beetje goedkoop zijn om nu te scoren over de rug van Jonker" en idd daarna helemaal afbranden.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:22 schreef Veerboot het volgende:
Die reactie op die vraag over Henny Cruijff is echt weer typisch Johan. "Ik heb helemaal geen probleem met Henny Cruijff," en 'm dan vervolgens helemaal affikken ("enge man", "geweldig gefrustreerd", "alles wat hij opzet mislukt", "iedereen vindt hem een nare man", "zit wat vreemd in elkaar", "ik wil niets met hem te maken hebben").
Ik heb notabene hier op fok! zelfs een Ajacied zien posten dat de ajacieden naast het uitvak begonnen.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:18 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Ik zit vlak naast het uitvak, dus ik denk dat ik mijn oren beter kan vertrouwen dan al die anti-Ajax lieden die er niet eens bij waren en de schuld in onze schoenen proberen te schuiven.
Dat was bij doordekken?quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:31 schreef koningdavid het volgende:
Derksen tegen Genee: "Drenthe heeft wel wat trekjes die jou ook niet vreemd voorkomen."
Genee: "Wat dan?"
Derksen: "Ik zie jou binnenkort ook wel met een paar goude voortanden."
Jep... ik kijk het regelmatig op Eredivisielive.nl. Best vermakelijk.quote:
Is een leuk profiel inderdaad. Is een half jaar geleden ook al eens uitgezonden.quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:11 schreef TLC het volgende:
Kijktip vannacht op Nederland 2 ; van 1:20 uur tot 1:50 uur ;
De Profielnacht: Johan Derksen
(KRO)
Hij geldt als de grootste provo in de voetbalwereld: Johan Derksen, machtig hoofdredacteur van VI, dwarse analyticus in praatprogramma's. Een portret van de journalist die liever musicus was geworden.
Kunnen we vannacht tenminste slapenquote:Op zaterdag 22 november 2008 19:18 schreef The_Verve het volgende:
De aflevering staat ook op Uitzendinggemist.nl
Wat hij daarmee denk ik bedoelt, is dat hij werk en privé gescheiden wil houden. Zo heeft hij niks aan te merken op de prestaties van Andries Jonker, maar vindt hij het wel een eng mannetje dat moeilijk serieus te nemen is. En hij vindt Gullit een waardeloze trainer, maar wel een zeer aardige man. Zelfde geldt voor de Kromme, iemand met een verleden waar je U tegen zegt en die z'n spelers goed motiveert, maar die ook wisselvallig presteert en een smerige rol heeft gespeeld bij het vertrek van z'n veldtrainers.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:22 schreef Veerboot het volgende:
Die reactie op die vraag over Henny Cruijff is echt weer typisch Johan. "Ik heb helemaal geen probleem met Henny Cruijff," en 'm dan vervolgens helemaal affikken ("enge man", "geweldig gefrustreerd", "alles wat hij opzet mislukt", "iedereen vindt hem een nare man", "zit wat vreemd in elkaar", "ik wil niets met hem te maken hebben").
kheb em net even ergens van het internet geplukt en bekeken.. idd een leuk profiel..quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:13 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Is een leuk profiel inderdaad. Is een half jaar geleden ook al eens uitgezonden.
quote:Op maandag 24 november 2008 15:43 schreef Bklein het volgende:
Die opmerkingen over Andries Jonker weer![]()
![]()
Yep. Het is bij Jonker meer het hele pakket:. Zijn kop in combinatie met zijn geblaat, zijn arrogantie en dat accentje is echt tenenkrommend.quote:Op maandag 24 november 2008 15:52 schreef BB-boy het volgende:
Amsterdams?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |