Gaat over de grootste club van Nederland he.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:14 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Kwam zelfs in het journaal. Wat een nieuws!
Zeker!quote:Op woensdag 3 december 2008 18:14 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Kwam zelfs in het journaal. Wat een nieuws!
Hoogtepunt van het jaar? De meeste supporters balen als een stekker dat Klaas Jan vertrekt.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeker!
Als je al lang niet meer meetelt in de Europese top, dan is het hoogtepunt van het jaar toch wel dat je spits voor een niet eens opbzienbarend bedrag verkocht wordt aan een échte grote club.
Boehoe, Ajax komt wel in het nieuws en mijn clubje nietquote:Dus dat de hartjes van het ajax mediakliekje dan harder gaan kloppen, is begrijpelijk. Op telegraaf.nl staan nu nóg drie berichten over de knuffel-cavia, en kijk niet raar op als het journaal nog met een vervolg-item komt.
Inderdaad. Geen idee waarom je dus zo loopt te janken.quote:Maar goed: Derksen dus. Bij DWDD. Misschien gaat het wel over iets heel anders.
Zei hij met een eersteklas huiliepost.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Inderdaad. Geen idee waarom je dus zo loopt te janken.
Dromen mag altijdquote:Op woensdag 3 december 2008 18:18 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Gaat over de grootste club van Nederland he.
Feyenoord is groter.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:02 schreef BB-boy het volgende:
Dromen? Welke club is groter dan?
Ik ken de religieuze achtergronden niet van de NOS medewerkers.
Wie zwijgt stemt toequote:
Johan als commentatorquote:Op donderdag 4 december 2008 14:36 schreef venomsnake het volgende:
'Cambuur kan groter worden dan SC Heerenveen'
Heb je geen uitnodiging gehad dan?quote:Op donderdag 4 december 2008 00:59 schreef DrDentz het volgende:
Misschien kan -J-D- iets regelen, ik ben immers al jaren lid van de fanclub.
Hij zit ook voor Doordekken elke dag weer in een ander restaurant met Genee te lunchen volgens mij. Dan gaat het snel...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |