Geen dankquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:21 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Die ga ik saven en gebruiken! Thanks!
Klinkt niet lekker neequote:Op vrijdag 7 november 2008 22:02 schreef BrandX het volgende:
[..]
Alleen longfunctie. Ik heb max. 3.2ltr, en de longen van iemand van 55 jaar die niet sport... en ik ben 37 en boks 3x2 uur in de week... zoek de verschillen
had vandaag naar het ziekenhuis gekunt voor longfoto, maar kon niet weg van me werk. Nu wil ik woensdag gaan. Ik kan dan een paar dagen daarna bellen voor die uitslag. En dan gaan we wsch. verder kijken.
In de tussentijd heb ik spiriva respimat gekregen, zo'n inhalator. 2 problemen hierbij:
1) 10 seconden adem inhalen na de geinhaleerde dosis is gewoon onmogelijk en doet gewoon pijn aan mijn hele borstkas;![]()
2) ik ga er een halve dag van hoesten en verder brengt het totaal geen verschil c.q. verlichting![]()
Als ik bel voor de uitslag van de foto moet ik zeggen hoe de inhalator bevalt. Wordt nog lachen dus.
Hoiquote:
^^quote:
Da's goed nieuwsquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
^^
Sammie heeft haar blog weer bijgewerkt. Ziet er naar uit alsof ze soms in het weekend naar huis mag.
Ja, eindelijk een beetjequote:Op vrijdag 7 november 2008 22:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's goed nieuws. Had nog niet de tijd gehad om er te gaan lezen
.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |