je moet dat ook niet sturen ik vroeg het aan jouquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:25 schreef lucky_girl het volgende:
[..]
Niet echt subtiel zeg maar haha
quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:28 schreef nicomart het volgende:
als je nou bij me thuis langskomt, kunnen we dan uitgebreid bespreken
quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:29 schreef Nitty-1s het volgende:
[..]
je moet dat ook niet sturen ik vroeg het aan jou
Juist. Ben je subtiel, dan begrijpen ze de hint toch niet.quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:31 schreef Ripley het volgende:
mannen zijn niet zo subtiel hoor, doe maar gerust sletterig
geef dan eens een voorbeeld van een geil bericht wat jij zou sturenquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:31 schreef Ripley het volgende:
mannen zijn niet zo subtiel hoor, doe maar gerust sletterig
hey.. ik heb nou eenmaal een zwak voor meisjes die subtiel geile smsjes willen sturen, maar daar geen ervaring in hebbenquote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Juist. Ben je subtiel, dan begrijpen ze de hint toch niet.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:33 schreef Lastpost het volgende:
Tuurlijk heb ik hier ervaring mee, zowel het sturen als ontvangen en de manier waarop ligt aan de situatie waarin je je bevind.
Subtiel gedrag richting m'n vriendin d.m.v sms vind ik weinig hebben, dan maar gelijk to-the-point of gewoon teasend.
Als er geen sprake is van een relatie wordt het meestal wel subtieler aangepakt en probeer je wat meer te spelen met woorden en gevat/geestig te reageren op uitdagingen.
Dat reserveer ik voor een zeer select gezelschapquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:32 schreef Nitty-1s het volgende:
[..]
geef dan eens een voorbeeld van een geil bericht wat jij zou sturen
quote:
Geen zin in een usernote achter m'n nickname.quote:
Die gast is allang blij met een geil smsje hoor, geen spelfouten is al goed genoegquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:36 schreef lucky_girl het volgende:
[..]
hoef geen naam en toenaam te weten haha wil alleen weten wat leuk uitdagend is om te krijgen helaas hier geen ervaring mee....
Ik duw nu een Breezer in mijn broekje en denk daarbij aan jou ...quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:42 schreef Nitty-1s het volgende:
hoe oud ben je nou..!? want je klinkt als een breezer
Die persoon is er niet van op de hoogte daarom dacht ik ook subtiel denk wel dat hij zo'n type isquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:42 schreef Lastpost het volgende:
Zeg trouwens ook even wat het "lijdend voorwerp" in dit geval is bij jou, wanabee-vriend die daarvan al op de hoogte is of iets heel anders?
Voordat we straks in R&P weer een zielig rape-na-sms topic krijgen na de adviezen in dit topic.
Dat veranderd mijn inziens de zaak wel enigzins, dan is tactvol en subtiel iets brengen toch wel van belang en maakt het alleen maar leuker.quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:46 schreef lucky_girl het volgende:
[..]
Die persoon is er niet van op de hoogte daarom dacht ik ook subtiel denk wel dat hij zo'n type is
ik heb een klusje dat gedaan moet worden, in mijn slaapkamer, heb jij een beetje handige vingers?quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:46 schreef lucky_girl het volgende:
[..]
Die persoon is er niet van op de hoogte daarom dacht ik ook subtiel denk wel dat hij zo'n type is
quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:49 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat veranderd mijn inziens de zaak wel enigzins, dan is tactvol en subtiel iets brengen toch wel van belang en maakt het alleen maar leuker.
Weet niet of je veel van de betreffende persoon af weet qua hobbies en interesses, anders kun je daar natuurlijk altijd inspiratie uitputten om zodoende creatief met sms iets uitdagends te sturen waarbij duidelijk is wat je bedoelt maar datgeen er niet letterlijk staat.
Vertel, wat zijn zijn hobbiesquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:53 schreef lucky_girl het volgende:
[..]
Weet wel wat hobby's enzo maar daar valt weinig op te verzinnen!
zat ik ook al aan te denken namelijk
Beetje van het kaliber "Kun je even langskomen want ik ben de groente vergeten" dit zeg.quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:51 schreef Hydrogeny het volgende:
Stuur gewoon:
Pfff eindelijk thuis en zeiknat... vreemd want het regende niet....
"Speel me"quote:
Je mag je voetbal wel in mijn netje parkeren Xquote:
Haha ja heerlijk subtielquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:28 schreef Lastpost het volgende:
Zitten we hier nou voor jan lul sms-voorbeelden te plaatsen of hoe zit 't.
"Scoor je liever zelf of gun je het een ander?" .. of is dat te subtiel voor de meeste gasten?
Ik weet niet of die subtiel genoeg is!!quote:Op zaterdag 8 november 2008 16:11 schreef GasTurbine het volgende:
Zullen we er een opwindend avondje maken? Ik weet niet wat ik aan moet doen, wat vind jij het makkelijkste om uit te trekken?? Grrr. Oja maar ik eet eerst nog even de zuurkoolrestjes van gisteren voor ik er ben. xjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |