whoehahahahahahahahahahahahahahahaha Gijs fantastischquote:Op vrijdag 7 november 2008 13:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik drink overigens niet eens koffie
Zet je aan het denken he,.............quote:
Goeie postbus 55 reklame zoiets.quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zet je aan het denken he,.............
Je zal zien dat ik in een week tijd dat draaiding al in mn handen hou ofzoquote:Op vrijdag 7 november 2008 13:51 schreef Chocobo het volgende:
Handboeien en een kerstmuts
Gijsjes
[ afbeelding ]
WTF. Gewoon uitstappen ookquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die is ook heftig ja
Deze dan!!
Ik zat echt met mn mond open te kijken
quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die is ook heftig ja
Deze dan!!
Ik zat echt met mn mond open te kijken
quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:20 schreef VonHinten het volgende:
Die brandweerman checkt of ze nog warm is zodat ie er nog een keer overheen kan gaan.
Je zal achterin die bus zittenquote:
In pak ook hequote:Op vrijdag 7 november 2008 14:16 schreef Strolie75 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)bij_de_gemeente.html
quote:Hij speelt geen gekopieerde spellen, maar verder is ie helemaal oke.
Maar verder is die OKquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gelezen in V&A, over een aangeboden PS2:
[..]Omgekeerde wereld mensen... Omgekeerde wereld.
Ik werd gek Gijsquote:Op vrijdag 7 november 2008 17:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh Mijn God.. die heeft ze goed hangen!
Wel goed. Eerste gesprek gehad. Maar het is nog even kijken of er van beiden kanten een match. Ik heb het gevoel dat zij iemand willen die meteen zelfstandig kan meedraaien, terwijl ik wel een stukje begeleiding verwacht omdat ik uit een andere sector en uit een ongestructureerd bedrijf kom.quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hoe was je gesprek bij de bank eik?
Braviaquote:Op vrijdag 7 november 2008 18:26 schreef Strolie75 het volgende:
%#^@#^%@^#$%^$@&*#$&^#^&%@^&$@&^$@&*&$*@&$![]()
![]()
Ik heb een groene verticale streep door het beeld van mijn TV.![]()
![]()
Yep.quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:57 schreef Chocobo het volgende:
Bravia
Maar serieus Gijs,.... dat is echt kut. Ik hoop dat je nog garantie hebt? Is het bij zowel TV via scart als op de consoles via HDMI/component?
Echt een column of row,... en meer een streepje? Las ooit dat het de green stripe of death genoemd wordt en dat het een bekend probleem is.quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Yep.
TV is bijna 2 jaar oud. Morgen BCC maar eens bellen.
Nee, het is echt een flinterdun streepje. Bij een donkere achtergrond zie je het niet eens.quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:03 schreef Chocobo het volgende:
Echt een column of row,... en meer een streepje? Las ooit dat het de green stripe of death genoemd wordt en dat het een bekend probleem is.
Ah das fuckedquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee, het is echt een flinterdun streepje. Bij een donkere achtergrond zie je het niet eens.
En toch wil ik een PS3quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:16 schreef Chocobo het volgende:
Die anti-aliasing problemen op de PS3,...... ik snap dat niet hoor. Ze zijn bijna gelijk, maar ik vind de 360 versie weer mooier dan de PS3 versieCheck de Fallout comparison video op Eurogamer! Als je er op let ga je je bijna irriteren aan de PS3 kartels!! Ik vind de PS3 versie ook kouder,........
PS3 exhibits the biggest perceptible technical handicap with the omission of any form of anti-aliasing whatsoever.
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=285507
Xbox 360
[ afbeelding ]
PS3
[ afbeelding ]
En dan Lips,.... je zou denken dat Sony in ieder geval zou gaan scoren met Singstar,... en volgens Eurogamer faalt Sony ook daar,.... aangezien Lips zoveel meer potentie heeft! Mij boeit de game niet maar de markt is groot. Lees hier hoe Singstar uiteindelijk faalt tegenover Lips,.............. ik snap dat niet hoor,....
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=284068
[ afbeelding ]
De PS3 begint in mijn ogen een serieuze fail te worden. Wil FFXIII ook gewoon op de 360,.... en begin me serieus af te vragen waarom ik de PS3 niet uit het raam flikker of op marktplaats zetWat een onding,....
FAIL
[ afbeelding ]
Ding kost nog een vermogen ook, terwijl een echte console al voor 149 Euro in de winkel ligt
Wat is die griet in de rode jurk lekker zeg,................ godverdegodver,................quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:33 schreef kepler het volgende:
@B.
Dat filmpje van de GP van Brazilie op F1.com moet je echt even zien![]()
http://f1.com/ (geen directe link mogelijk helaas).
Die monteur die aan de vader van Massa verteld dat het niet is gelukt slaat vlak daarna de halve pitbox aan diggelen![]()
quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:33 schreef kepler het volgende:
@B.
Dat filmpje van de GP van Brazilie op F1.com moet je echt even zien![]()
http://f1.com/ (geen directe link mogelijk helaas).
Die monteur die aan de vader van Massa verteld dat het niet is gelukt slaat vlak daarna de halve pitbox aan diggelen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |