abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 november 2008 @ 20:13:06 #26
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_63038883
Och Arwen

Beterschap voor de zieken .. het worden er nu wel veel hoor..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 7 november 2008 @ 20:15:25 #27
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_63038936
Amber heeft griep Vicky? Of viel het vandaag overdag mee? Ook beterschap in elk geval.
Mengen werkte trouwens niet dus maar vrolijk die spuit weer in zijn keel gedrukt. Morgen weer een dag om het anders te proberen.

Evenstar en Arwen
I'm so glamourous I piss glitter!
  vrijdag 7 november 2008 @ 20:37:03 #28
11682 Moonah
Jolie femme
pi_63039472
Goh, wat is er een hoop aan de hand...
Brentevent, hopelijk helpt het vieze spulletje snel!
Amber ook beterschap!
Evenstar, wat ontroerend wat je schrijft over je mooie grietje...
De peuterliefde van Tijn vind ik ook ontroerend, maar dan anders.
Kaith en Lotte, welkom!

Hier ook al 3 dagen forse (>39) koorts. Slecht slapen en eten, beetje jengelig, maar verder wel levendig. En een gore stinkbroeken... Rotte eieren...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  vrijdag 7 november 2008 @ 20:48:14 #29
11682 Moonah
Jolie femme
pi_63039759
Oh ja! PM! Tnx voor je SMS-je!!!
Simon zegt "Moenah!"
pi_63039926
Kaith en Lotte van harte en welkom

Rocka, ik heb geen tips voor de AB helaas. Hier dezelfde ellende gehad tot 2 x aan toe met Morris.

Thies ook al ziek en Amber Beterschap!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 7 november 2008 @ 20:57:57 #31
11682 Moonah
Jolie femme
pi_63040004
Oh ja, Saartje heeft mond- en voetziekte... Bij ons op school ook twee kinderen. Raar vind ik dat, het kloinkt me zo Middeleeuws in de oren. Heeft ze geen last verder?
  vrijdag 7 november 2008 @ 21:06:50 #32
190853 RockabeIIa
pi_63040235
Ik heb er ook nog nooit van gehoord. Hopelijk blijft ons dat bespaard. Lijkt me erg lastig trouwens. Hoogzwanger zijn en een zieke knurps... Sterkte Fuente!
pi_63041891
Hand- mond-en voetziekte

Ik had er nog nooit van gehoord maar nu weet ik ook weer wat het is. Hopelijk krijgen ze het hier niet, het lijkt me erg zielig.
Sterkte Fuente en Saartje...

Arwen schattig meiske...wat is ze vertederend Evenstar. Sterkte met het omgaan met haar verdriet erbij. Dat lijkt me heel erg moeilijk.

Even wat anders, hier zijn we ook ziek weer helaas. Een verkoudheidsvirus met keelpijn, misselijkheid door het hoesten (droge kriebelhoest), een hoop slijm overal (neus en holten vol) en bij Noa ook bronchitis. Die hoest bovendien al zo'n anderhalve maand. Frustrerend hoor... vooral voor haar natuurlijk maar ook voor ons, we kunnen er ook niet goed door slapen en zij is vaak zielig 's nachts.
Van de huisarts promethazine gekregen maar zelfs dat helpt niet goed. Is ook meer bedoeld om het kind wat suffig te maken geloof ik. De apotheker vroeg aan mij waar ik het voor gebruikte, of het voor hoestklachten was of als slaapmiddel, ik zei, nou, het helpt niet eens, dus geen idee waarom ik het als slaapmiddel zou willen gebruiken. Dat was geen goed idee in ieder geval volgens hem. Het zal wel verslavend zijn ofzo.

Verder gaat het hier best goed, Noa gaat bijna naar de basisschool, mag volgende week gaan 'wennen' en het kennismakingsgesprek ging heel goed. Ze heeft er erg veel zin in. Gelukkig is ze ook weer een stukje liever dan een tijdje geleden, want ze heeft een tijd veel driftbuien gehad. Vandaag was ze een schatje, lief, behulpzaam en echt 'grote zus'. Echt leuk!
Emma heeft wel juist weer veel driftbuien, het lijkt elkaar wel af te wisselen want toen Noa zo vervelend was, was Emma juist weer extra schattig!
pi_63042015
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 20:15 schreef RockabeIIa het volgende:
Amber heeft griep Vicky? Of viel het vandaag overdag mee? Ook beterschap in elk geval.
Mengen werkte trouwens niet dus maar vrolijk die spuit weer in zijn keel gedrukt. Morgen weer een dag om het anders te proberen.

Evenstar en Arwen
Met spuitje achter in de mond hebben wij het ook gedaan bij Julia... maar bij haar is op het moment alles wat met haar gezicht te maken heeft een drama, ik zie het maar als gewoon even volhouden, daarna is ze het snel vergeten en dan is het tenminste gebeurd. Maar ik hoop voor je dat je een alternatief vindt, dat zou natuurlijk wel een stuk prettiger zijn.
Verder geen tips, mijn andere kinderen vinden hoestdrankjes en antibiotica 'lekker, mmm' dus dat was nooit een probleem. Die zou je eerder een dubbele dosis geven per ongeluk omdat ze het zo lekker vinden. Rare meiden blijkbaar, als ik die verhalen van jullie zo hoor. Ik vond Julia apart maar misschien is ze juist normaal wat dat betreft !
pi_63043118
Beterschap voor alle zieke kindjes!
pi_63048226
Nee het valt heel erg mee hoor! Ze was er afgelopen week ziek van. Nu ze de vlekjes/blaasjes heeft is ze alleen nog wat hangerig, maar niet ziek meer. Ik schrok me eerst rot toen ik op het kdv hoorde dat het daar dus heest, maar het is echt niets engs gelukkig.

Hoe gaat het nu met Brent?

Suzanna, wat rot, ook alles ziek! Heeft Noa ook pufjes? En wat een gedoe met die medicatie! promethazine lijkt me ook geen fijn middel, maar het is volgens mij niet ongebruikelijk. Sara heeft ruim een jaar ketotifen gehad voor haar bronchitis, maar dat wordt vooral gegeven als het een allergische oorzaak heeft. Het hielp hier overigens wel als onderhoudsdosis, in een acute situatie doet het niets.
En Noa al naar de basisschool, jeetje, wat gaat dat snel he! Wat leuk. Kan me indenken dat het er van de 3 meiden altijd wel 1 aan het driftkoppen is
Hopelijk knappen jullie snel op
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zaterdag 8 november 2008 @ 09:37:33 #37
144006 chacama
Ondernemend!
pi_63048572
Hoe zijn de zieken de nacht doorgekomen?
Amber, zag ik dat het weer de goede kant mee op gaat... gelukkig maar!
pi_63049562
Jemig, wat een hoop zieken. Hier gelukkig geen ziek kindje. Wel een zieke papa. Die zijn ook altijd zo zielig
Iedereen beterschap! Word maar weer gauw vrolijke peuters!
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  zaterdag 8 november 2008 @ 11:12:48 #39
190853 RockabeIIa
pi_63049846
Brent heeft uitgeslapen
Hij is nog pips maar eet wel en is een stuk beter te pas.
  zaterdag 8 november 2008 @ 11:22:21 #40
144006 chacama
Ondernemend!
pi_63050009
lekker Brent en nu opknappen en weer je eigen vertrouwde eigenwijze (maar lieve) peuter worden.

PV, zieke papa's zijn soms nog erger dan zieke kindjes...
  zaterdag 8 november 2008 @ 14:01:43 #41
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_63052624
Super Rocka! Eindelijk!

Hier signaleer ik ook dagelijks een dunne kinnekaasj (pindakaas)luier.... Dus iets zit er niet goed.

Moonah, graag gedaan!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_63055336
Jeej voor Brent!!!
kan dat ineens snel beter gaan met AB he. gelukkig maar
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_63056550
Brent!
pi_63059240
Wat fijn voor Brent!!

Amber zit tussen wel en niet meer slapen tussen de middag. Gister wel, vandaag weer niet.. Voordeel van niet slapen is dat ze rond half 8 in bed ligt..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_63061084
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 11:22 schreef chacama het volgende:

PV, zieke papa's zijn soms nog erger dan zieke kindjes...
Jij zegt het.....
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_63063369
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 08:34 schreef Fuente het volgende:

Suzanna, wat rot, ook alles ziek! Heeft Noa ook pufjes? En wat een gedoe met die medicatie! promethazine lijkt me ook geen fijn middel, maar het is volgens mij niet ongebruikelijk. Sara heeft ruim een jaar ketotifen gehad voor haar bronchitis, maar dat wordt vooral gegeven als het een allergische oorzaak heeft. Het hielp hier overigens wel als onderhoudsdosis, in een acute situatie doet het niets.
En Noa al naar de basisschool, jeetje, wat gaat dat snel he! Wat leuk. Kan me indenken dat het er van de 3 meiden altijd wel 1 aan het driftkoppen is
Hopelijk knappen jullie snel op
Ja, op dit moment is het Noa, die wordt dan ineens schreeuwend wakker (geen droom want ze deed het structureel elke avond) en blijft dan maar schreeuwen en wil niet stil worden. Geen idee hebben we waarom, ze zegt niks en blijft maar schreeuwen.
Ze is echt niet voor rede vatbaar...echt zo vervelend. De andere meiden slapen er vaak doorheen maar ja, soms worden ze toch wel wakker van al dat gekrijs van Noa. Het is echt hopeloos op het moment.
Iemand misschien een tip?? Hoe het zou kunnen komen en wat eraan te doen?
pi_63064330
ik weet 't niet suzanna, sorry. wel zielig! Piet is ook wel eens ontroostbaar of ineens heel boos 's nachts, maar gelukkig niet zo vaak. ik blijf er dan wel bij, maar praten heeft dan weinig zin. beetje vasthouden, over z'n hoofd/rug aaien.

Anna wil liever geen 4 jaar worden, dat zegt (lees: gilt) ze best vaak als 't toevallig ter sprake komt. "ik word ECHT geen 4!" dus ik zei vandaag nog maar eens voorzichtig "nou Anna, het is toch echt zo, over een paar maandjes ben je jarig en dan word je vier jaar". toen kwam 't hoge(?) woord eruit: "ik ga echt niet praten als een grote broer hoor!" blijkbaar is ze bang dat ze dan net zo goed moet kunnen praten als Piet ofzo, 't arme ding. ik heb haar redelijk gerust kunnen stellen door te zeggen dat dat ook helemaal niet nodig is, dat ze gewoon Anna blijft en helemaal niet hoeft te veranderen.
('t is ook vast niet alleen maar makkelijk zo'n 'wijsneus' als grote broer te hebben...)
pi_63064620
Bij Noa kwam ineens het hoge woord eruit, ze was BOOS boos boos omdat ze in haar luier had gepoept. Dat doet ze normaal alleen maar op het potje / de WC dus was ze gewoon vreselijk kwaad. Ze had het licht aan gedaan en kwam op een gegeven moment al krijsend bijna naar beneden (we hadden haar gewoon in haar kamer gelaten en laten schreeuwen omdat niks hielp...)
Wat een uithoudingsvermogen heeft zo'n kind zeg. En geen idee waarom ze nou niet wilde zeggen dat ze poep in haar luier had...dat lijkt me toch niet zo heel erg moeilijk. Zielig is 't wel... Daarna is ze ook altijd weer superschattig en zegt ze dat ze 'heel erge spijt' heeft dat ze zo boos was en zo schreeuwde. Dat is dan wel weer heel lief.
De andere avonden was er niet zo'n uitleg overigens, nu was de reden wel duidelijk opzich...
pi_63064652
ach gossie.
  zaterdag 8 november 2008 @ 23:34:50 #50
190853 RockabeIIa
pi_63064964
Brent zei vanavond helemaal uit zichzelf, zo maar uit het niets: 'Mama, hou van jou.'
Zo ontzettend lief! Hij is zowieso erg van de complimentjes. Hij heeft denk ik ergens gemerkt dat mensen complimentjes fijn vinden.
Zo doorgaans op de dag krijg ik te horen: Mooie mama, mooie tattoo, mooie sjoene, bbbdrinken lekker, eten is lekker mama, mama is lief, etc. Soms zo ontroerend, dat kleine knuffelgrage menneke.

Wilde ik effe zeggen Ik ben zo blij dat hij zich beter voelt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')