Hand- mond-en voetziekteIk had er nog nooit van gehoord maar nu weet ik ook weer wat het is. Hopelijk krijgen ze het hier niet, het lijkt me erg zielig.
Sterkte Fuente en Saartje...

Arwen

schattig meiske...wat is ze vertederend Evenstar. Sterkte met het omgaan met haar verdriet erbij. Dat lijkt me heel erg moeilijk.

Even wat anders, hier zijn we ook ziek weer helaas. Een verkoudheidsvirus met keelpijn, misselijkheid door het hoesten (droge kriebelhoest), een hoop slijm overal (neus en holten vol) en bij Noa ook bronchitis. Die hoest bovendien al zo'n anderhalve maand. Frustrerend hoor... vooral voor haar natuurlijk maar ook voor ons, we kunnen er ook niet goed door slapen en zij is vaak zielig 's nachts.
Van de huisarts promethazine gekregen maar zelfs dat helpt niet goed. Is ook meer bedoeld om het kind wat suffig te maken geloof ik. De apotheker vroeg aan mij waar ik het voor gebruikte, of het voor hoestklachten was of als slaapmiddel, ik zei, nou, het helpt niet eens, dus geen idee waarom ik het als slaapmiddel zou willen gebruiken. Dat was geen goed idee in ieder geval volgens hem. Het zal wel verslavend zijn ofzo.
Verder gaat het hier best goed, Noa gaat bijna naar de basisschool, mag volgende week gaan 'wennen' en het kennismakingsgesprek ging heel goed. Ze heeft er erg veel zin in. Gelukkig is ze ook weer een stukje liever dan een tijdje geleden, want ze heeft een tijd veel driftbuien gehad. Vandaag was ze een schatje, lief, behulpzaam en echt 'grote zus'. Echt leuk!
Emma heeft wel juist weer veel driftbuien, het lijkt elkaar wel af te wisselen want toen Noa zo vervelend was, was Emma juist weer extra schattig!