abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 november 2008 @ 09:56:16 #276
144006 chacama
Ondernemend!
pi_63639392
Rocka beterschap met Brent. Inderdaad een lange nasleep.

Hier heeft ze ook nog het bed van mama ondergespuugd. Gelukkig alleen het dekbed, dus dat scheelde. En toen Maud rustig lag te slapen, was het Fleur die riep.. ik heb zo'n buikpijn. Gelukkig wisselende ze elkaar af. Nu twee moeie meisjes, maar wel redelijk gezellig. wrs. is het de kibbeling geweest van tussendemiddag.

Simon, mooi dat je nog steeds niet gekrabt hebt.
  zondag 30 november 2008 @ 11:21:04 #277
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_63640075
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 23:18 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Ja, ik hoop het ook. Hij heeft nog niet gekrabd gelukkig.
[..]

Met een watje gedept in afgekoeld gekookt water de oogjes schoonmaken is een van de tips!
Sneu voor het mannetje zeg.
Ja, dat doe ik En drupjes homeopatisch spul van VSM om jeuk en branderige ogen te verhelpen. Het zag er vanochtend stukken beter en rustiger uit. Ook eromheen niet meer zo rood dus ik denk dat ik een HA-bezoekje maar vergeet
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 30 november 2008 @ 12:58:53 #278
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_63641655
Chacama! Wat erg, twee kotsende kindjes Dat lijkt me echt niets, ik denk dat ik dan toch even afstand zou doen van mijn moedertaken
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  maandag 1 december 2008 @ 11:05:33 #279
144006 chacama
Ondernemend!
pi_63663082
quote:
Op zondag 30 november 2008 12:58 schreef PM-girl het volgende:
Chacama! Wat erg, twee kotsende kindjes Dat lijkt me echt niets, ik denk dat ik dan toch even afstand zou doen van mijn moedertaken
Tja, na de eerste kotsronde had ik F. even op kroegentocht gestuurd. Maud sliep en ik dacht nog dat zij de enige was... dus afstand doen van de moedertaken ging even een beetje moeilijk. Maar, toen F. terug was heb ik hem 3x een por mogen geven om Maud gerust te stellen door de nacht heen. Gisteren was dan ook een zeer lome dag bij ons. Maud heeft geslapen van half 12 tot half 5 's middags en Fleur heef Mega Mindy gekeken terwijl papa en mama op de bank lagen te soezen... Helaas heeft ze gisterenavond ook weer gespuugd. Niet zoveel, maar zoveel had ze ook niet om te spugen. Echt heel weinig gedronken en gegeten... en d'r hele hals zit weer onder de exceem ook van de gal wrs. Maar, ze blijft wel vrolijk, dus zo beroerd zal ze zich niet voelen, denk ik dan maar.
pi_63719227
Mikael mocht net als Pietje naar de psz. Papa had een hele mooie pietenpak voor hem gekocht En die stond hem zo lief De muts op met blonde haren eronder weg. Toen ie in de spiegel keek werd ie er zelf verlegen van: Ik is een pietje

Kwamen we op school was daar zomaar Sinterklaas met paard en pieten geweest. Overal voetstappen van het paard en puzzels op de grond. En allerbelangrijkste, pepernoten en snoepjes in de schoentjes. Mikael keek zijn ogen uit. Hij melde een paar keer dat overal rommel was en dat mama dat moest opruimen
Over 3 kwartier mogen we hem weer ophalen. Ben benieuwd hoe ie het heeft!!
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_63719667
Leuk he MeNicole. Bij Kim op psz vanmorgen ook. Ze hadden schoentje geverfd vorige week. En daar zaten vanmorgen pepernoten in.
  woensdag 3 december 2008 @ 10:54:38 #282
144006 chacama
Ondernemend!
pi_63719963
Dat is zoooo

Maud wilde vanochtend ook pietje zijn. En ze luisterde ook niet meer als ik Maud riep... Misschien moet ik ze voortaan maar piet blijven noemen
pi_63721443
Kijk mijn Piet!!

Hij heeft ook nog een Pietendiploma gekregen. En een heleboel pepernoten en een kadootje. Nu zit ie lekker op de bank ff tv te kijken. In zijn pak nog steeds
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  woensdag 3 december 2008 @ 12:03:10 #284
144006 chacama
Ondernemend!
pi_63721916
Ohhhhh Mika, wat ben jij een mooi pietje
  woensdag 3 december 2008 @ 20:05:38 #285
190853 RockabeIIa
pi_63734333
Brent heeft nog steeds ontstoken oogjes. Moeilijk om schoon te maken, zeg. Het is ook zo veel! Zijn hele ogen zitten soms dichtgeplakt.
's Ochtends zet ik em eerst in bad, dan weekt het los en verder doe ik het met een hydrofiel doek en afgekoeld gekookt water. Daarna krijgt hij er een soort van gel in (via de HA mee gekregen). Maar volgens mij is de huid om zijn ogen gewoon geïrriteerd door het gewrijf en heeft hij daar vooral last van. Iemand tips?

We zijn lekker aan de klungel sinds vorige maand
  woensdag 3 december 2008 @ 20:08:54 #286
190853 RockabeIIa
pi_63734432
@Menicole: Ik val bij jou van de ene verbazing in de andere: 'Ik is een pietje'? Ik meen me te herinneren dat hij vorig jaar als dreumes al zo goed in termen als 'Ik ben...' kon spreken.
pi_63734517
Rockabella, wat een gedoe met Brent zo! Die prutoogjes heersen zeker? Sara had het afgelopen week ook (maar het is gelukkig alweer weg!). Geen tips, zoals jij het doet deden wij het ook...
Misschien iets vettends smeren op de huid rondom? Vaseline ofzo?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 3 december 2008 @ 20:14:56 #288
11682 Moonah
Jolie femme
pi_63734632
Rocka, mss is een hydrofielluier te ruw als je hem zo vaak moet gebruiken? Wellicht kun je watjes gebruiken, als die nat zijn pluizen ze toch niet.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 3 december 2008 @ 20:18:47 #289
190853 RockabeIIa
pi_63734764
Moonah, de HA zei dat schoonmaken niet eens bewezen is te helpen dus ik doe het 3x per dag en als het echt nodig is. Met watjes kreeg ik de dikke prut niet weg. Brent friemelt zelf ook nogal eens in zijn oogjes en dat helpt ook niet echt. Hopelijk is het morgen weer ietsje beter. Oja, die gel indoen is ook een hel. Ik ga echt op hem zitten met zijn handjes onder me vastgeklemd en dan nog is het moeilijk.

Fuente, hoe lang duurde dat bij Sara? Het schijnt een bacterie te zijn die echt gedood moet worden in het oog. Ik wist dat niet
  woensdag 3 december 2008 @ 20:20:38 #290
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_63734823
Och Rocka, wat sneu dat het niet geneest.
Ik weet eigenlijk niet wat zou kunnen helpen? Misschien theezakjes of schijfjes komkommer Nee, sorry, ik weet het echt niet.
Succes ermee!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  woensdag 3 december 2008 @ 20:24:22 #291
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63734951
Brent, wat sneu van je oogjes joh!
  woensdag 3 december 2008 @ 20:25:18 #292
11682 Moonah
Jolie femme
pi_63734984
Och wat sneu als je hem zo in de houdgreep moet nemen zeg.
En wellicht helpt gekookt water niet, je zult zijn oogjes toch op een of andere manier moeten losweken lijkt me.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 3 december 2008 @ 20:46:20 #293
144006 chacama
Ondernemend!
pi_63735621
Brent, beterschap. En Rocka sterkte met het toedienen van de gel, zo balen altijd als je als moeder weet dat het helpt en je moet vechten met je kind om het toe te dienen.

Vaseline zou je kunnen proberen, maar dan weer voorzichtig zo dicht bij de ogen... ik heb ooit wel eens de tip van babyolie gehoord, omdat dit natuurlijk zachter is dan water en ook het snot goed week maakt, maar dan zou ik wel even kijken welke het beste is, misschien die van neutral.
pi_63735627
Wat is Mika leuk als Pietje. Staat 'm erg goed.

Dat is zielig voor Brent, hij snapt natuurlijk nog niet dat het beter is om schoon te maken. Geen idee wat je kunt doen om het makkelijker te maken.

Morgen gaat Anna mee naar de Sintviering op m'n werk. Moet ik alleen nog even regelen dat iemand anders gaat schminken. Lijkt me niet handig om dat zelf te doen met Anna erbij.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_63735727
Brent wat sneu zeg!

Kim heeft op psz een pietenhoed gemaakt. En ze hadden een schoentje geverfd. Vanmorgen dus pepernoten in de schoen. En met ophalen een klein knuffeltje van Katrien Duck en een chocolollie. Ze was helemaal blij en opgetogen.
's Middags nog bij de supermarkt geweest om het huisje op te halen. Uiteindelijk zonder huisje, maar met een zakje lekkers terug gekomen. Mandarijn, zakje smoeltjes en een chocolollie. Ze heeft de sint nog een hand gegeven en pepernoten van de pieten gehad.
En met eigen karretje in de supermarkt ging heel goed. Ze luisterde supergoed.
Gewoon een leuke dag zo. Met een stralend kind die al bijna 3 is!
  woensdag 3 december 2008 @ 20:58:35 #296
144006 chacama
Ondernemend!
pi_63736093
Dat klinkt als een hele leuke dag Ingrid. Fijn dat Kim het zo goed doet!
pi_63747694
quote:
Op woensdag 3 december 2008 20:18 schreef RockabeIIa het volgende:
Moonah, de HA zei dat schoonmaken niet eens bewezen is te helpen dus ik doe het 3x per dag en als het echt nodig is. Met watjes kreeg ik de dikke prut niet weg. Brent friemelt zelf ook nogal eens in zijn oogjes en dat helpt ook niet echt. Hopelijk is het morgen weer ietsje beter. Oja, die gel indoen is ook een hel. Ik ga echt op hem zitten met zijn handjes onder me vastgeklemd en dan nog is het moeilijk.

Fuente, hoe lang duurde dat bij Sara? Het schijnt een bacterie te zijn die echt gedood moet worden in het oog. Ik wist dat niet
Bij Sara was het dit keer maar 2 dagen! Maar ze heeft het in het verleden ook wel eens 2 weken gehad. Dan kregen we idd zo'n zalfje van de HA, dat hielp hier meestal vrij vlot...
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 4 december 2008 @ 10:02:02 #298
190853 RockabeIIa
pi_63748268
Het is vanochtend echt een heel stuk beter
  Jubileum moderator donderdag 4 december 2008 @ 10:06:04 #299
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63748373
Gelukkig maar Rocka
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 4 december 2008 @ 10:15:50 #300
144006 chacama
Ondernemend!
pi_63748605
Dat klinkt al een stuk beter dan gisteren, mooi Rocka.

Vannacht was Maud weer wakker. Alleen nu maar van 4-5. Gewoon zachtjes piepen en roepen. Maar wel op zo'n niveau dat we er wakker van waren. Uiteindelijk na eerst gesust te hebben, toch maar boos geworden. Dat hielp. Even troosten en daarna is ze lief gaan slapen. Vraag me toch af wat er dan aan de hand is...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')