abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 november 2008 @ 17:21:46 #251
144006 chacama
Ondernemend!
pi_63541198
Oh, ja en gezichtjes vol met snot accepteren met een kusje.....
  woensdag 26 november 2008 @ 21:01:59 #252
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_63546527
Oja, die mandarijntjes

Simon is ziek, fikse koorts heeft hij en ik denk (nu echt) dat ik wat rode bultjes zie.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_63548052
Arme Simon, beterschap.

Morgen hebben we een feestje. Of eigenlijk Anna, maar ik mag mee. Echt leuk, gewoon al bij een vriendinnetje hier in het dorp. Het is zo makkelijk om nieuwe mensen te leren kennen als je een kind hebt.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_63557865
Beterschap voor Simon!

Amber heeft gister nog met mijn moeder "gepraat" over dat ze niet zo lief geweest was tegen tante M. Heeft ze samen met mijn moeder een brief geschreven en daarin stond: Lieve tante M. ik zal niet meer boos/lelijk tegen jou doen. En ze heeft er een mooie tekening bij gedaan..
Vond het zo lief, moest er wel even een traantje om laten..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_63559574
Oh Vicky dat is gewoon ontroerend.

Yppy, handig he die kids... leer je nog eens mensen kennen Heb ik ook hoor. Ken meer mensen nu Fleur op school zit.

En ik heb een zieke Maud dus ze mag zoenen met Simon, alhoewel ze geen vlekjes heeft. Wel groene snottebellen en een piepende ademhaling afgewisseld met haar sollicatie-hoestbuien voor Pieterburen. Vannacht om half 5 werd ze huilend en roepend wakker. Ben daarna met d'r op het grote bed gaan liggen. Nou, ja. Ik zittend en zij half liggend tegen me aan. Zo kreeg ze nog enigszins lucht met wat hulp van de ventolin. Daarna heeft ze geslapen tot 9 uur. Ik was wel blij dat ze zo lang sliep, maar wat is het toch eng als je die ademhaling van zo dichtbij hoort. Piepend, gierend dan weer even rustig om over te gaan in rochelend en weer versneld. Heb ze echt zo af en toe troostend toe gesproken dat het goed was, dat ze rustig kon zijn, dat ik bij d'r was. En nu ben ik moe en doet mijn rug zeer, maar ben blij dat zij lekker heeft kunnen slapen.
  donderdag 27 november 2008 @ 10:41:20 #256
94046 PM-girl
pi_63559634
Veel plezier vandaag Anna en YPPY!

En Maud ook al ziek, beterschap.
*
pi_63589258
beterschap voor de zieken!
hoeist met de pokjes, PM-girl? (en met Simon?)

ik was vanmorgen heel even met Piet naar boven, en Anna was beneden, lief aan 't spelen dacht ik. komt ze ineens de trap op: "mama, ik heb iets gedaan dat niet de bedoeling was"...
d'r handen helemaal onder de verf, de potten verf open op tafel en kennelijk waren er ook een paar op de grond gevallen, want onder de tafel lagen ook flinke klodders/spatten verf. in 't aanrecht stond het afwasteiltje (dat had ze kennelijk al gepakt om 't te gaan schoonmaken ), en een fles afwasmiddel. alles onder de verf-afdrukken natuurlijk. nee, dat was inderdaad niet helemaaal de bedoeling..!
  vrijdag 28 november 2008 @ 10:53:28 #258
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_63589305
Wat lief geformuleerd.
Blijkbaar druk jij je zo netjes uit in dit soort gevallen?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  vrijdag 28 november 2008 @ 11:00:30 #259
144006 chacama
Ondernemend!
pi_63589500
Bix, wat zegt ze dat lief zeg.

Maud heeft een beetje koorts. Maar verder naast al het gehoesteproest en gesnotter wel erg gezellig. Vanochtend kwam ze op bed en zei: haaaai mama, haaaaai, Fleur.... papa kiete.... en met haar koude handjes kroop ze lekker naar papa en die kreeg ze in zijn nek.... oei heb ze lekker horen giebelen.
  vrijdag 28 november 2008 @ 15:10:58 #260
94046 PM-girl
pi_63596040
Het gaat wel goed. De vlekjes zijn wel flink toegenomen, met name op zijn hoofd. Hoe lang blijven de vlekjes zich eigenlijk uitbreiden? De koorts is minder/weg, de hangerigheid ook. Gelukkig! Nu maar hopen dat het donderdag voldoende geheeld is om naar het kdv te mogen, Sint komt en Simonmama kijkt er erg naar uit!

Haha bix, die Anna! Wat eerlijk van haar ook, om het te melden.
*
pi_63597495
Wij zijn ook bezig met het slapen van Emma. En dan wel het doorslapen en in haar eigen bed blijven. Er zijn nachten geweest dat we haar drie keer terug hebben gebracht naar haar eigen bed. Ik ben er niet echt op tegen dat ze bij ons in bed slaapt maar ik slaap er slecht van en straks met een baby is het gewoon niet handig.
De eerste paar nachten werd ze razend als we haar terug brachten en was ookniets goed, geen kus geen liedje' Nee! ik ga zelf naar bed!' Om daar vervolgens hartverscheurend te gaan huilen De nachten daarna nog een beetje piepen en vragen om een liedje. En laatst ging ze zonder morren terug en sliep al toen ik terug kwam vande wc.
Het is lastig hoor, ik vind het heel moeilijk om niet toe te geven zo midden in de nacht.

Gisteren zijn we voor het eerst naar de tandarts geweest. Ik had Emma eerder deze week al uitgelegd dat we gingen en op de avond ervoor verteld dat ze dan haar mondje open moet doen en dat de tandarts gaat kijken of haar tanden mooi zijn. Bij de tandarts was eerst oma aan de beurt en daarna ik, bij beiden werdt er tandsteen weg gehaald. Ik heb Emma verteld dat dat bij haar niet hoeft.
Ik was nog niet van de stoel af of madam riep 'en nou ik?' Zelfverzekerd klom ze op de stoel en toen die in ligstand was deed ze haar mond open. De tandarts was alleen nog even aan het praten met oma. De tandarts heeft meteen spiegeltje gekekenen Emma deed netjes haar mond dicht en open als hij dat vroeg. Vooralsnog heeft ze net zo'n mooi gebit als haar moeder en oma
Ik ben trots
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_63597876
wat knap van Emma en wat lief hoe Anna dat zei Bix!

We hebben de uitslag van het bloedprikken. Er is nu niets te zien in haar bloed. Geen allergie voor dieren, pollen of huisstofmijt. Alleen is een allergietest op 3 jarige leeftijd niet helemaal representatief. Zelfs tot 4 jaar kan de uitslag negatief zijn terwijl er wel een allergie is. Maar voorlopig hoeven we iig niet met speciale hoezen e.d. aan de gang.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_63598053
Dat is prettig, al weet je nu nog niet waar ze dan die heftige reactie op heeft (gehad) toch?
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_63598136
geen flauw idee..
hoeten is ws. toch van de hele gevoelige luchtwegen... M. is asmatisch..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 28 november 2008 @ 16:44:18 #265
144006 chacama
Ondernemend!
pi_63598633
Vicky fijn dat er (nog) niets te zien is in het bloed. En hopelijk komt dat ook nooit.

Emma wat super van jou. Netjes bij de tandarts. En van die mooie tandjes. En ook dat je nu wel de hele nacht in je eigen bedje slaapt. goed hoor

PM, volgens mij was de derde dag het ergst en daarna nam het af.... maar pin me er niet op vast.
pi_63598942
haha nou ik vond 't toen ze die trap opkwam een heel onheilspellende uitspraak, hoor. en ik zeg wel eens "hoho, dat is niet de bedoeling!" als ze iets doen dat niet mag of nogal verkeerd uitpakt. dus inderdaad, ze heeft dat van mij, maar ik zeg 't niet zo heel lief of netjes hoor.

emma, knapperd! goed gedaan zeg!

PM, fijn dat het dieptepunt voorbij lijkt te zijn. donderdag is ie vast weer heel goed in orde hoor! da's nog 6 dagen! moet lukken (tenzij hij nog iets anders oploopt).

vicky, fijn dat 't vooralsnog in ieder geval geen allergie lijkt te zijn.
  zaterdag 29 november 2008 @ 13:40:39 #267
94046 PM-girl
pi_63618236
Vicky, dat is fijn dat er niets blijvends aan de hand lijkt te zijn!
*
  zaterdag 29 november 2008 @ 22:03:14 #268
144006 chacama
Ondernemend!
pi_63627861
Net even naar Maud kunnen gaan. We hoorden een heel zielig: mama...mama...papa..papa... Dus maar even gaan kijken. Kijk ze me van bed uit aan: mama, bah... nat. Ja het hele bed ondergespuugd. Heel sneu. F. naar boven om Maud te wassen en ik ondertussen bed verschonen. Terwijl ze op het grote bed aan het wachten was, is ze bijna in slaap gevallen. En nu ligt ze weer in een schoon en fris bedje met een andere slaapzak aan en een andere spenendoek. Hopelijk blijft het bij deze ene keer.
  zaterdag 29 november 2008 @ 23:00:47 #269
94046 PM-girl
pi_63629522
Beterschap dan maar Chacama! Hopen dat het morgen over is.
*
  zaterdag 29 november 2008 @ 23:09:14 #270
11682 Moonah
Jolie femme
pi_63629742
Beterschap voor Maud!
Hoe is het met het Simonster? Heeft hij de waterpokken? Of is het toch iets anders?
En Jelief, wat goed van Emma, bij de tandarts!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zaterdag 29 november 2008 @ 23:11:56 #271
94046 PM-girl
pi_63629812
Het gaat wel redelijk hoor Moonah, de vlekjes drogen al in (denk ik) en de koorts is weg. Wel is het manneke erg mopperig, ik weet niet of dat komt door het ziek zijn, of door het verwendagje van afgelopen donderdag.
*
  zaterdag 29 november 2008 @ 23:13:50 #272
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_63629866
Gelukkig heeft ie het ergste gehad, PM. Hopelijk houdt hij een mooi glad huidje

Ik ga even teruglezen over ontstoken oogjes. Brent heeft er opeens ook 2. Zielepootje dat ie is... We klungelen wel een beetje na die infectie, heel irri.
I'm so glamourous I piss glitter!
  zaterdag 29 november 2008 @ 23:17:12 #273
11682 Moonah
Jolie femme
pi_63629952
Ooh, fijn dat Simon aan de beterende hand is. Sterkte met zijn humeur.
Brent, ventje toch, prutoogjes zijn erg lastig, vooral 's ochtends.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zaterdag 29 november 2008 @ 23:18:13 #274
94046 PM-girl
pi_63629984
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 23:13 schreef RockabeIIa het volgende:
Gelukkig heeft ie het ergste gehad, PM. Hopelijk houdt hij een mooi glad huidje
Ja, ik hoop het ook. Hij heeft nog niet gekrabd gelukkig.
quote:
Ik ga even teruglezen over ontstoken oogjes. Brent heeft er opeens ook 2. Zielepootje dat ie is... We klungelen wel een beetje na die infectie, heel irri.
Met een watje gedept in afgekoeld gekookt water de oogjes schoonmaken is een van de tips!
Sneu voor het mannetje zeg.
*
pi_63630013
Hè wat rottig is dat Rocka Een dinges waar hij maar niet goed vanaf lijkt te komen.

En Simon alweer aan de beterende hand, nu alleen zijn humeur nog
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')