abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63080808
Peter de Vries, goedkoop kijkcijfers scoren

Hoe laat begint het?
pi_63080845
Die komt echt niet vast te zitten hoor.
pi_63080890
quote:
Op zondag 9 november 2008 18:49 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Dan moet de Zwarte Cobra helemaal vrij gaan komen
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_63080904
Ik ga zeker wel even kijken
pi_63080939
quote:
Op zondag 9 november 2008 18:50 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Hmm ja daar hadden ze ook niet echt bewijzen toch?
Maar toch denk ik dat Joran er gewoon mee weg komt.
pi_63080948
quote:
Op zondag 9 november 2008 18:49 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
"
-- Blijkt achteraf dat Joran voor de Thaise overheid werkt om buitenlandse mannen in de val te laten lopen --
Make my day!
pi_63081058
quote:
Op zondag 9 november 2008 18:50 schreef JohnDope het volgende:

Wat heb jij toch met Rommy? Ben jij familie ofzo dat jij zijn lot zo aantrekt?

BTW: mij komt de laatste veroordeling ook niet terecht voor, maar het staat wel los van deze zaak.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_63081124
quote:
Op zondag 9 november 2008 18:58 schreef DS4 het volgende:

[..]

Wat heb jij toch met Rommy? Ben jij familie ofzo dat jij zijn lot zo aantrekt?
We kunnen niet met 2 maten gaan meten in dit land, want dan is het eind zoek.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_63081143
En toch zit er luchtje aan de zaak...
De Nederlandse wet zit nu eenmaal zo in elkaar dat je pas schuldig bent als je veroordeeld bent door een rechter. En voor de zaak Natalee is Joran niet veroordeeld, en dus moeten we ervan uitgaan dat hij onschuldig is. Het tegendeel is niet bewezen.

Nu gaat Peter R een uitzending op tv brengen waarin een onschuldige Nederlander wellicht voor de Thaise wet veroordeeld kan worden...
Ik vind dat niet zo fris eigenlijk. We weten allemaal dat het Thaise rechtsysteem niet zo 'zuiver' werkt als de onze en dat er waarschijnlijk wel meer onschuldige mensen vastzitten op verdenking van het e.e.a.

Ik vind het een naar idee dat men vanuit Nederland Nerderlandse burgers aan gaat geven in het buitenland...
Make my day!
pi_63081170
quote:
Op zondag 9 november 2008 19:02 schreef agter het volgende:
En toch zit er luchtje aan de zaak...
De Nederlandse wet zit nu eenmaal zo in elkaar dat je pas schuldig bent als je veroordeeld bent door een rechter. En voor de zaak Natalee is Joran niet veroordeeld, en dus moeten we ervan uitgaan dat hij onschuldig is. Het tegendeel is niet bewezen.
Aldus agter.... Straight outta Disneyland.

pi_63081187
quote:
Op zondag 9 november 2008 19:03 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Aldus agter.... Straight from Disneyland.

Gelukkig hebben we hier geen volktribunalen...
Make my day!
pi_63081198
quote:
Op zondag 9 november 2008 19:04 schreef agter het volgende:

[..]

Gelukkig hebben we hier geen volktribunalen...
Hebben we ook niet nodig.
pi_63081269

Zouden ze beide een zelfde cursus crimineel gestudeerd..
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_63081570
Alles voor de kijkcijfers. De Vries denkt weer lekker te kunnen scoren met deze wereldschokkende onthulling...
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_63081612
quote:
Op zondag 9 november 2008 19:01 schreef JohnDope het volgende:

We kunnen niet met 2 maten gaan meten in dit land, want dan is het eind zoek.
Wat heeft die zaak van Rommy met Nederland te maken? Misschien dat jij het niet weet, maar uitgeleverd door Spanje en veroordeeld in de VS.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_63081688
Altijd dat gezeur, hij is er over getipt en ze schatten het in en het is/lijkt serieus genoeg om er een uitzending over te maken.

En aangezien de politie er (nog) niks mee kan, gaan ze naar de Vries. Wat nou als er over een jaar of 2 uit was gekomen dat hij dat deed/doet en er blijkt dan dat de Vries het wist? Dan zou Nederland weer te klein geweest zijn dat hij er geen uitzending over zou hebben gemaakt .
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_63082019
quote:
Op zondag 9 november 2008 19:22 schreef sizzler het volgende:
Alles voor de kijkcijfers. De Vries denkt weer lekker te kunnen scoren met deze wereldschokkende onthulling...
Televisiemakers doen alles voor de kijkcijfers en iedereen die op televisie komt is "mediageil", verschil is alleen dat de Vries ook echt wat doet voor de mensheid.
pi_63082027
quote:
Op zondag 9 november 2008 19:24 schreef DS4 het volgende:

[..]

Wat heeft die zaak van Rommy met Nederland te maken? Misschien dat jij het niet weet, maar uitgeleverd door Spanje en veroordeeld in de VS.
Nederland had die uitlevering aan Amerika kunnen tegen houden.
pi_63082609
quote:
Op zondag 9 november 2008 19:42 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Televisiemakers doen alles voor de kijkcijfers en iedereen die op televisie komt is "mediageil", verschil is alleen dat de Vries ook echt wat doet voor de mensheid.
Verschil is alleen dat De Vries zijn laatste hoogtepunt verder wil uitmelken. Of uit frustratie handelt omdat zijn programma de vorige keer te weinig opleverde voor een veroordeling. Hoe dan ook: Joran is een loser en Peter R. zou zich bezig moeten houden met écht maatschappelijk relevante issues.
pi_63082684
quote:
Op zondag 9 november 2008 20:02 schreef sizzler het volgende:

[..]

Verschil is alleen dat De Vries zijn laatste hoogtepunt verder wil uitmelken. Of uit frustratie handelt omdat zijn programma de vorige keer te weinig opleverde voor een veroordeling. Hoe dan ook: Joran is een loser en Peter R. zou zich bezig moeten houden met écht maatschappelijk relevante issues.
Het is niet alleen zijn frustratie, maar ook dat van de kijker, want Joran heeft ons allemaal keihard belazerd. En dit is ook een maatschappelijk relevante issue.
pi_63083341
quote:
Op zondag 9 november 2008 20:05 schreef JohnDope het volgende:

[..]

want Joran heeft ons allemaal keihard belazerd.

Arme jij.
pi_63083431
Ik zie alweer uit naar de Pauw & Witteman.
pi_63083636
quote:
Op zondag 9 november 2008 20:05 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Het is niet alleen zijn frustratie, maar ook dat van de kijker, want Joran heeft ons allemaal keihard belazerd. En dit is ook een maatschappelijk relevante issue.
Ik voel me meer belazerd door de Vries eerlijk gezegd. Met veel poeha je programma aankondigen en vervolgens zijn we nu nog geen steek verder. Enkel Peter zelf. En dat zal nu niet anders zijn.

En kom nou niet met dat Joran het zelf allemaal zelf vertelde, al dan niet onder invloed van wiet (herinnering: volgens jou zo sterk als heroïne en dus ontoerekeningsvatbaar), want bij misdrijven komen er vaak tientallen mensen zichzelf aangeven en is er een heel team mee bezig juist hun onschuld te bewijzen. Jullie zitten vol met aannames, hebben nergens bewijzen voor en volgen iemand op zijn woord en charisma. Of dat nou waar is of niet, en of dat nou juist is of niet. Joran moet hangen. Dat die jongen ziek is staat buiten kijf, maar hoe wij buitenstaanders er mee om gaan is ook bijna te ziek voor woorden..
pi_63084244
Gaat hij nou vanavond aantonen dat Joran een probleem in zijn hoofd heeft? Is dat zijn missie? Want het spijt me voor hem, maar ik had zelf ook al bedacht dat Joran niet helemaal spoort. Goed van me he

Of wil hij echt iets oplossen in de zaak Hollloway?
pi_63084645
quote:
Op zondag 9 november 2008 20:50 schreef SCH het volgende:
Gaat hij nou vanavond aantonen dat Joran een probleem in zijn hoofd heeft? Is dat zijn missie? Want het spijt me voor hem, maar ik had zelf ook al bedacht dat Joran niet helemaal spoort. Goed van me he

Of wil hij echt iets oplossen in de zaak Hollloway?
Die zaak is hij allang vergeten, joh. Die heeft hem immers al een emmy opgeleverd. Het is nu Joran-zwart-maken-tijd. Schuldig, onschuldig, dat maakt niemand meer wat uit. Want Joran moet dood, en SBS wil kijkcijfers
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')