Ja, Bash de jongen maar die vroeg zijn passie vind. Jullie moeten trots op me zijn en mij proberen zoveel mogelijk te leren... Dan dank ik jullie bij mijn platina album... later (als ik groot benquote:Op donderdag 6 november 2008 23:08 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
We luisteren alleen naar mensen die al mogen stemmen..
Inflatie staat voor niets.quote:Op donderdag 6 november 2008 23:10 schreef KaMo het volgende:
Dan dank ik jullie bij mijn platina album... later (als ik groot ben)
Nee, jullie hebben mij toch?quote:Op donderdag 6 november 2008 23:18 schreef Witchfynder het volgende:
Vinden jullie ook niet dat de culinaire kwaliteit van dit topic gedaald is sinds Doodkapje fulltime werkt?.
Dan hadden we morgen nog geen nieuw topic gehad.quote:Op donderdag 6 november 2008 23:08 schreef Witchfynder het volgende:
En dat terwijl Bro het had moeten doen..
True.quote:Op donderdag 6 november 2008 23:28 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Dan hadden we morgen nog geen nieuw topic gehad.
quote:Op donderdag 6 november 2008 23:08 schreef Witchfynder het volgende:
En dat terwijl Bro het had moeten doen..
Klopt, ik had niet door dat ik hem dicht gooide.quote:Op donderdag 6 november 2008 23:28 schreef guitarist.nl het volgende:
Dan hadden we morgen nog geen nieuw topic gehad.
Handleiding?quote:Op donderdag 6 november 2008 23:52 schreef Cynic het volgende:
Hoi!
Ik dacht vanmiddag even snel wat nieuwe geluidjes te gaan programmeren met mijn Digitech, maar ik snap nu nog steeds niet hoe ik mijn volumepedaal aan en uitzet. Ik heb nu dus een Whammy die tegelijk het volume regelt en da's niet heel erg praktisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |