abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63501524
Arsenal Ik vond Sulejmani vorig jaar overigens een stuk overtuigender dan Elia nu. Ik zou bij Twente eerder kijken naar die Arnautovic.
  dinsdag 25 november 2008 @ 11:39:48 #152
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_63501842
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 11:27 schreef Fides het volgende:
Arsenal Ik vond Sulejmani vorig jaar overigens een stuk overtuigender dan Elia nu. Ik zou bij Twente eerder kijken naar die Arnautovic.
dan volg jij alle wedstrijden van twente niet denk ik.
elia springt er steeds bovenuit.

[ Bericht 0% gewijzigd door 9christensen op 25-11-2008 11:47:44 ]
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_63520122
Wel grappig hoe al die ajax toeschouwers gaan lopen zijken op Eljero Elia.
Ook grappig om te lezen dat ajax wederom interesse had in Eljero Elia, alsof ajax Elia kan krijgen.

De tijd dat alle spelers van de subtop eerst naar ajax,feyenoord,psv gaan en dan pas naar het buitenland is voorbij, FC Twente is gelijkwaardig aan het niveau van ajax en psv, en op dit moment beter dan Feyenoord.
pi_63522663
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 21:38 schreef DirkZz het volgende:
Wel grappig hoe al die ajax toeschouwers gaan lopen zijken op Eljero Elia.
Ook grappig om te lezen dat ajax wederom interesse had in Eljero Elia, alsof ajax Elia kan krijgen.

De tijd dat alle spelers van de subtop eerst naar ajax,feyenoord,psv gaan en dan pas naar het buitenland is voorbij, FC Twente is gelijkwaardig aan het niveau van ajax en psv, en op dit moment beter dan Feyenoord.
Gewaagde uitspraak, zeker omdat voor Heerenveen Twente nog niet echt geweldig heeft gevoetbalt op Manchester na. Ben het in dit geval NOG niet met je eens. Misschien over 3/4 wedstrijden wel.
Enschede, onze stad! ons domein!
  dinsdag 25 november 2008 @ 22:53:53 #155
67174 Dos37
Come on Twente
pi_63522893
Als ie gaat graag naar United kan Nani deze kant op
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_63530906
quote:
Arsenal wil Elia helemaal niet

Arsenal richt zich op Eljero Elia, kopte De Telegraaf dinsdagmorgen. Zoals dat gaat tegenwoordig had 'dat nieuws' zich een paar uur later als een olievlek via het wildwest internet verspreid. Arsenal wil Elia.

Om maar meteen met de deur in huis te vallen: Arsenal wil Elia helemaal niet. En de scouts van Arsenal hebben de vleugelflitser van FC Twente dit seizoen ook nog geen enkele keer bekeken. Behalve dan toen Arsenal tegen Twente speelde in de voorronde van de Champions League.

Volgens het groots aangezette bericht in De Telegraaf heeft er zaterdag een scout op de tribune gezeten bij de wedstrijd tussen Twente en Heerenveen. Navraag leert dat er helemaal niemand van Arsenal was.

Elia wordt door veel clubs in Engeland gevolgd en het zou zomaar kunnen dat hij in de Premier League terechtkomt. Alleen zal dat niet, althans nog niet, bij Arsenal zijn.
pi_63531043
Zou ook veel te vroeg komen, laat hem eerst maar dit seizoen afmaken
pi_63531655
quote:
Op woensdag 26 november 2008 10:52 schreef Blawh het volgende:

[..]
Gelukkig.

Die jongen heeft daar ook helemaal niets maar dan ook niets te zoeken. Niet goed genoeg voor het niveau en ook niet de speler die Arsenal nodig heeft.
  Moderator / Redactie FP woensdag 26 november 2008 @ 11:25:10 #159
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_63531726
Laat hem nog maar lekker een tijdje bij Twente blijven
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_64008874
Wat een goed seizoen tot nu toe!

Ik vind dat hij een kans in het Nederlands Elftal moet krijgen!!
pi_64009407
Eens... wat een klassespeler.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_64009714
quote:
Op zondag 14 december 2008 16:36 schreef sjimz het volgende:
Wat een goed seizoen tot nu toe!

Ik vind dat hij een kans in het Nederlands Elftal moet krijgen!!
Zou mooi voor hem zijn. Maar met Robben, Babel, Sneijder, Van der Vaart en Van Persie die links voor in kunnen spelen als concurrenten geef ik hem nog niet zo heel veel kans.
Voor het prijskaartje van Elia zou het ook goed zijn.
pi_64009824
quote:
Op zondag 14 december 2008 17:20 schreef tukkeronline het volgende:

[..]

Zou mooi voor hem zijn. Maar met Robben, Babel, Sneijder, Van der Vaart en Van Persie die links voor in kunnen spelen als concurrenten geef ik hem nog niet zo heel veel kans.
Voor het prijskaartje van Elia zou het ook goed zijn.
Robben is meer geblesseerd dan dat hij fit is.
Van der Vaart en Van Persie zijn echt andere type linksbuitenspelers dan Elia is.
Alleen Babel heeft een beetje hetzelfde als Elia qua speltype.
Elia vind ik op dit moment zeker niet onderdoen voor Babel.
  Trouwste user 2022 zondag 14 december 2008 @ 22:24:09 #164
7889 tong80
Spleenheup
pi_64017298
Schitterende solo vandaag.

Heb je het gezien Bert ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 14 december 2008 @ 22:25:53 #165
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_64017351
die solo was ziek inderdaad
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_64017416
Hij is echt goed geworden
pi_64017422
Lekkere actie inderdaad.

Aardig stuk stond/ staat er ook in de VI van deze week.
  zondag 14 december 2008 @ 22:48:19 #168
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_64018042
quote:
Op zondag 14 december 2008 22:27 schreef Blawh het volgende:
Lekkere actie inderdaad.

Aardig stuk stond/ staat er ook in de VI van deze week.
klopt,, mooi stuk
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
  Trouwste user 2022 zondag 14 december 2008 @ 23:12:40 #169
7889 tong80
Spleenheup
pi_64018827
quote:
Op zondag 14 december 2008 22:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Hij is echt goed geworden
Idd. Ik vond het vroeger maar een zaalvoetballer.

Maar wat is ie goed geworden.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_64019179
ongelooflijk zeg, afdanker bij ado, en nu bijna premier league waardig!
pi_64021013
Ik blijf een fan van hem .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 15 december 2008 @ 04:08:19 #172
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_64022655
Zijn contract loopt nog steeds tot 2010?

Want dan moet FC Twente het komende half jaar verlengen of hem in de zomer verkopen, lijkt me.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  maandag 15 december 2008 @ 12:55:17 #173
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_64028729
quote:
Op maandag 15 december 2008 04:08 schreef M0NTANA het volgende:

Want dan moet FC Twente het komende half jaar verlengen
zijn ze mee bezig
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  maandag 15 december 2008 @ 16:28:08 #174
199509 partizan
sterk in onafhankelijkheid
pi_64033887
quote:
Op maandag 15 december 2008 04:08 schreef M0NTANA het volgende:

Want dan moet FC Twente het komende half jaar verlengen of hem in de zomer verkopen, lijkt me.
Twente kan ook de eenzijdige optie verlengen............ dus eigenlijk loopt het contract nog tot 2011
Geen schoothondje maar een brullende leeuw !
pi_64046041
quote:
Blessure Elia valt mee

ENSCHEDE - De blessure van Eljero Elia valt mee. De speler van FC Twente viel in het duel tegen FC Groningen uit nadat hij een tik op zijn kuit had gehad. Hij reist woensdag gewoon met de ploeg af naar Parijs, waar donderdag het Uefa Cupduel tegen Paris St. Germain wacht.
quote:
Ajax bereidt bod voor op FC Twente-aanvaller Elia

EXCLUSIEF - Ajax zal deze week bij FC Twente aankloppen om Eljero Elia over te nemen. De jonge aanvaller wordt al weken gevolgd door de Amsterdammers en is bij FC Twente iedere week één van de grote uitblinkers.

De belangstelling is pikant omdat Elia zijn opleiding genoot bij de Amsterdammers maar daar uiteindelijk werd weggestuurd. Via ADO Den Haag brak Elia echter toch door in het betaalde voetbal. Elia debuteerde onder trainer Frans Adelaar in het eerste elftal en was al snel een veelgebruikte aanvaller.

Onder zijn opvolger Lex Schoenmaker kwam Elia nauwelijks aan spelen toe en werd hij uiteindelijk ook voor twee ton van de hand gedaan. Ajax was toen ook één van belangstellende clubs.

Namens de Amsterdammers voerde toenmalig technisch directeur Martin van Geel destijds vrijblijvend gesprekken met Elia maar uiteindelijk werd besloten om de jonge aanvaller niet aan de selectie toe te voegen. Daar is anderhalf jaar later verandering in gekomen.

Ajax heeft een nieuwe technische man (Danny Blind) én een trainer (Marco van Basten) die de potentie van Elia waarderen en hem graag naar Amsterdam willen halen. Het is echter de vraag of Ajax het ook zal gaan lukken om Elia vast te leggen.

Ten eerste is er geduchte concurrentie uit Engeland (van Blackburn Rovers en Arsenal) én Duitsland (het Schalke 04 van Fred Rutten). En ten tweede is het de vraag of FC Twente bereid is mee te werken aan een tussentijds vertrek van de Voorburger.

Elia staat nog maar anderhalf jaar onder contract in Enschede maar voorzitter Joop Münsterman lijkt vooralsnog voornemens om de hoofdprijs te vragen. Het is niet ondenkbaar dat de preses van de Tukkers tenminste tien miljoen euro wil ontvangen voor zijn nieuwe parel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')