Grapjurk.quote:Op zaterdag 15 november 2008 09:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
Sorry hoor maar het opleidingsinstituut van Ajax is nog steeds beter dan die van Twente.
Sommige spelers kunnen nu eenmaal niet even goed om gaan met de druk die een Nederlandse topclub met zich mee brengt.
quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:25 schreef RobbieT het volgende:
[..]
Grapjurk.
Die van Twente word beter gewardeerd door de knvb.
Ow ja ik was even vergeten dat Twente al jarenlang de grootste talenten van Nederland voortbracht.quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:25 schreef RobbieT het volgende:
[..]
Grapjurk.
Die van Twente word beter gewardeerd door de knvb.
En dat doet Ajax wel wou je zeggenquote:Op zaterdag 15 november 2008 11:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ow ja ik was even vergeten dat Twente al jarenlang de grootste talenten van Nederland voortbracht.
Namelijk, ..........................
Sorry!
Plus ze hebben de hulp van Heracles nodig.
Wel zijn ze goed bezig hoor maar ik denk dat een Feyenoord en een Ajax meer talenten voortbrengt.
En dan nog wat.
Elia komt niet eens uit het opleidingsinstituut van Twente.
Maar goed dit is een discussie zonder eind
Tja maar dan kan je er makkelijk een rijtje van Ajax tegenoverzetten:quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:53 schreef RobbieT het volgende:
[..]
En dat doet Ajax wel wou je zeggen?
Even een paar spelers zo uit mijn hoofd:
- Boschker.
- Heubach
- Chery
- Jan Vennegoor o.h.
- Arnautovich
- Gerritsen (Voor zijn blessure goede indruk)
- Brama
- Zomer
- Douglas
- Rendla (Geblesseerd, erg groot talent)
En nee, niet elke speler speelt vanaf zijn 2e bij Fc Twente.
Wel hebben ze allemaal een deel van de opleiding doorlopen.
quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Tja maar dan kan je er makkelijk een rijtje van Ajax tegenoverzetten:
Heitinga
vd Vaart
Sneijder
Stekelenburg
Babel
Sarpong
Maduro
Vertonghen
Vermaelen
Amrabat
Ooijer
Hersi
Vermeer
De Cler
Nigel de Jong
Michael Mols
Om er maar een paar te noemen dus die vergelijking win je niet echt
En sinds wanneer komt Douglas uit de jeugd van Twente/Heracles?
Correctie, hij was 19 toen hij naar Enschede kwam. En waarom streep je al die namen door?quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:03 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Sinds het feit dat hij op zijn 17/18de hier is opgeleid.
quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:03 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Dan komt Suarez uit de eigen opleiding van Groningenquote:Op zaterdag 15 november 2008 12:03 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Wist je dat niet?quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:09 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dan komt Suarez uit de eigen opleiding van Groningen.
Ik leer elke dag nog wat nieuws. .quote:
Valt me wel tegen dat die nuchtere Groningers zoveel aandacht schenken aan schwalbes in de jeugdopleiding.quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:19 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik leer elke dag nog wat nieuws. .
Bij ons werkt het nog, zodra ze verkocht worden gaat die schwalbes in de spelers hun nadeel werken..quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:25 schreef Blawh het volgende:
[..]
zoveel aandacht schenken aan schwalbes in de jeugdopleiding.
Bron: voetbalzonequote:'Arsenal zit opnieuw op de tribune voor Elia'
Eljero Elia is afgelopen zondag opnieuw bekeken door een delegatie van Arsenal, zo meldt De Telegraaf dinsdag. Steve Rowley was afgelopen zaterdag aanwezig bij de wedstrijd tussen FC Twente en SC Heerenveen. De hoofdscout van de Londenaren zag de talentvolle Hagenaar excelleren in het met 6-0 gewonnen duel.
De in Nederland woonachtige Arsenal-scout Peter Clarke zond al meerdere malen positieve rapporten over de vleugel-aanvaller naar Londen. Enkele weken geleden was hoofdtrainer Arsène Wenger speciaal voor Elia aanwezig bij het UEFA Cup-duel tussen Manchester City en FC Twente (3-2), waar de buitenspeler één keer scoorde.
Elia (21) staat nog tot medio 2010 onder contract bij FC Twente en is met de Enschedese club in gesprek over een nieuwe verbintenis. De Tukkers hebben een eenzijdige optie van een extra seizoen in het contract, waarin geen gelimiteerde transfersom staat. De clubleiding wil de Zuid-Hollander tot 2012 vastleggen.
"Twente is zeker een serieuze optie", liet zaakwaarnemer Klaas Vink eerder weten. "Eljero voelt zich heel erg thuis bij de club. Maar Twente weet ook dat er een moment komt dat hij niet meer te houden is. Het gaat er nu alleen om, wanneer dat moment goed is. Want wat heb je aan veel geld als je op de bank terechtkomt?" Manchester City, Blackburn Rovers, Hull City en Espanyol zijn ook in hem geïnteresseerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |