Goed onderbouwde reactie, hoezo MvB kennende?quote:Op donderdag 18 december 2008 18:59 schreef Fortitudo het volgende:
zal wel schandalig hebben geboden mvb kennende
Inderdaad, die schandalige 16 miljoen die MvB heeft geboden aan SCH voor Sulejmani was ook al zoietsquote:Op donderdag 18 december 2008 18:59 schreef Fortitudo het volgende:
zal wel schandalig hebben geboden mvb kennende
Tubantia maakt er "beledigend" van, in de tekst komt alleen "onacceptabel" voor. Toch een groot verschil.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:57 schreef venomsnake het volgende:
[..]
!
Goh, komt me bekend voor..
Munsterman is ook iets van een voorzitter van de Tubantia.quote:Op donderdag 18 december 2008 19:07 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Tubantia maakt er "beledigend" van, in de tekst komt alleen "onacceptabel" voor. Toch een groot verschil.
Inderdaad, weer zo'n domme reactie van een subtopclub op een fatsoenlijk boed.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:57 schreef venomsnake het volgende:
[..]
!
Goh, komt me bekend voor..
Omdat Frontitudo een hekel aan Van Basten heeftquote:Op donderdag 18 december 2008 19:00 schreef Blawh het volgende:
[..]
Goed onderbouwde reactie, hoezo MvB kennende?
Stemmingmakerij. Ajax is altijd de boosdoener.quote:Op donderdag 18 december 2008 19:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Munsterman is ook iets van een voorzitter van de Tubantia.
Een pro-Twente krant dus.
Wintertransfers zijn wel een stuk kutter dan zomertransfers. Bovendien vind ik het ook altijd makkelijk om het op de provincieclubs af te schuiven, misschien is het wel de onderhandelmanier van Ajax waardoor mensen een afkeer krijgen tegen Ajax.quote:Op donderdag 18 december 2008 19:11 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Stemmingmakerij. Ajax is altijd de boosdoener.
El Ahmadi ging voor relatief weinig weg, zonder wanklank. Hetzelfde geldt voor Nijland.
Maar als Ajax zich meld, schreeuwt iedereen moord en brand.
hoeveel is er geboden dan?quote:Op donderdag 18 december 2008 19:08 schreef Suijk het volgende:
[..]
Inderdaad, weer zo'n domme reactie van een subtopclub op een fatsoenlijk boed.
weet wel dat Jopie aan de andere kant van de tafel zit hequote:Op donderdag 18 december 2008 19:13 schreef Blawh het volgende:
[..]
Wintertransfers zijn wel een stuk kutter dan zomertransfers. Bovendien vind ik het ook altijd makkelijk om het op de provincieclubs af te schuiven, misschien is het wel de onderhandelmanier van Ajax waardoor mensen een afkeer krijgen tegen Ajax.
Nijland voor weinig geld?quote:Op donderdag 18 december 2008 19:11 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
El Ahmadi ging voor relatief weinig weg, zonder wanklank. Hetzelfde geldt voor Nijland.
Maar als Ajax zich meld, schreeuwt iedereen moord en brand.![]()
Geen idee. Het gaat er mij om dat Venomsnake lekker bijdehand denkt te doen dat Ajax altijd veel en veel te weinig biedt, terwijl Groningen zo ongeveer 2x z'n hele begroting van Ajax overgemaakt heeft gekregen in de laatste jaren.quote:Op donderdag 18 december 2008 19:15 schreef 9christensen het volgende:
[..]
hoeveel is er geboden dan?
Zonder wanklank.quote:Op donderdag 18 december 2008 19:17 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nijland voor weinig geld?.
Nijland was gewoon een wisselspeler bij Groningen. Had in het eerste nog niet zo gek veel laten zien.
Als zijn vader daar dan 4 miljoen uit weet te halen vind ik dat niet verkeerd..
Suarez, Lindgren en Silva waren allen dragende spelers voor Groningen.
Die vergelijking gaat dus niet op.![]()
quote:Op donderdag 18 december 2008 19:17 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
weet wel dat Jopie aan de andere kant van de tafel zit he
Joop is nog wel bekend met de prullenmand als voormalig schoonmaker.quote:Volgens TC/Tubantia hebben de Amsterdammers donderdag een voorstel gedaan bij de Enschedeërs, maar dat is door voorzitter Joop Munsterman regelrecht naar de prullenmand verwezen.
Heeft de thalys vertraging dan?quote:Op donderdag 18 december 2008 20:40 schreef 9christensen het volgende:
Fax vanuit Parijs naar RTV Oost.
Elia gaat niet naar Ajax
Arbitragezaak?quote:Op donderdag 18 december 2008 20:40 schreef 9christensen het volgende:
Fax vanuit Parijs naar RTV Oost.
Elia gaat niet naar Ajax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |