Ja maar jij moet binnenkort Sinterklaas spelen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 02:13 schreef cerror het volgende:
Ik scheer m'n baard niet eens meer.
Scheer jij als kerel zijnde je benen??quote:Op vrijdag 7 november 2008 02:11 schreef Jimbo het volgende:
ik heb mezelf nog een mooie shave gegeven
benen oksels ect houd ik wel , en mn sikkie
Uhuh. En ik geef alle kinderen aids.quote:Op vrijdag 7 november 2008 02:21 schreef sander89 het volgende:
[..]
Ja maar jij moet binnenkort Sinterklaas spelen.
Hij zegt net van nietquote:Op vrijdag 7 november 2008 02:23 schreef kalemero het volgende:
[..]
Scheer jij als kerel zijnde je benen??
quote:Op vrijdag 7 november 2008 02:28 schreef kalemero het volgende:
[..]
idd..ik las er te snel overheen..Xcuse me!
Haar bij het pijpen/likken is hinderlijk.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:20 schreef Natalie het volgende:
Okselhaar bij een vent hoeft wat mij betreft niet weg. Wel bijknippen. Hoef de plukken niet te zien zitten.
Schaamhaar hetzelfde. En een kale piemel-areaJe bent een man, geen jochie.
waarom schaamhaar weg? ik begrijp dat niet, als je je normaal douched iedere dag.quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:40 schreef Laura 2000 het volgende:
Perfect = schaamhaar weg, oksels bijhouden.
Oh en een stoppelbaardje is dan weer hip/sexy.
Het ziet er geil uit en ik wil geen schaamhaar in m'n keelquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:48 schreef Lostman86 het volgende:
[..]
waarom schaamhaar weg? ik begrijp dat niet, als je je normaal douched iedere dag.
Dan stinkje toch niet? Als je het nettjes bijhoud geen oerwoud dan hoeft het van mij echt niet weg.
Anders ben je ook maar een kale banaan :S
dus jij wilt zeggen dat jij gemiddelt 12 tot 18 cm zodanig in je mond kunt nemen dat het schaam haar wat rond het schaambeen zit in je keel kan krijgen .....quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:01 schreef Laura 2000 het volgende:
[..]
Het ziet er geil uit en ik wil geen schaamhaar in m'n keel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |