schakelde net in toen hun naam bekend werd vandaar...quote:Op donderdag 6 november 2008 21:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Headliner, dus volgens mij iets als beste live-performance...
Ik heb nog hoop. Surpriseoptreden hopelijk, Rick zelf zei wel dat ie zou komen.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:22 schreef Sm0keZ het volgende:
Maar goed, ik ben dan toch erg benieuwd hoe Best Act Ever gaat aflopen. Rick is er dus niet
OMDAT HIJ DUITS IS EN ZIJN BALLETJES NOG NIET ZIJN INGEDAALD.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:23 schreef Harajuku. het volgende:
WAAAROM PRAAT DIE TOKIO HOTEL ZO GEK
Nee, reclamequote:Op donderdag 6 november 2008 21:23 schreef raaavi het volgende:
zien jullie ook die backstage nu op tv?
Dat wilt iedereen weten!quote:Op donderdag 6 november 2008 21:23 schreef Yurithemaster het volgende:
Is Rick er niet? hoe gaat ie dan zn award in ontvangst nemen
Die fans van Tokio Hotel hadden toch ook zo'n automatisch vote programmaatje gekregen?quote:Op donderdag 6 november 2008 21:22 schreef Sm0keZ het volgende:
Tokio Hotel beter dan Metallica.... riiiiight
Maar goed, ik ben dan toch erg benieuwd hoe Best Act Ever gaat aflopen. Rick is er dus niet
Waarschijnlijk omdat ie een chromosoom teveel heeft.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:23 schreef Harajuku. het volgende:
WAAAROM PRAAT DIE TOKIO HOTEL ZO GEK
Yepquote:Op donderdag 6 november 2008 21:25 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Die fans van Tokio Hotel hadden toch ook zo'n automatisch vote programmaatje gekregen?
Als Rick niet komt zijn ze zo hard de lul he. Verwacht jarenlang DDoS aanvallen van 4chan ledenquote:Op donderdag 6 november 2008 21:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ie een chromosoom teveel heeft.
Ik hoop echt op een surpriseoptreden van Rick.... Anders zou ik het héél smerig vinden van MTV.
Dan ga ik ze daar ook heel hard bij helpenquote:Op donderdag 6 november 2008 21:26 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Als Rick niet komt zijn ze zo hard de lul he. Verwacht jarenlang DDoS aanvallen van 4chan leden
Dan gan we rellenquote:Op donderdag 6 november 2008 21:26 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Als Rick niet komt zijn ze zo hard de lul he. Verwacht jarenlang DDoS aanvallen van 4chan leden
Ik denk dat ie wel komt, hoor. MTV zat steeds van democratisch bla bla bla soitquote:Op donderdag 6 november 2008 21:26 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
foutquote:Op donderdag 6 november 2008 21:33 schreef RacerDKB het volgende:
Voorspelling:
1. 30 seconds to mars
2. Linkin park
3. Metallica
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |