Dat zeker.. Heerenveen ook afgestraft, Twente dat het niet red.. Gewoon zonde. Europees gezien stelt Nederland zo weinig meer voor. Diep triest gewoon.quote:
Sorry Nicoquote:Op donderdag 6 november 2008 23:14 schreef nicomart het volgende:
[..]
Dat zeker.. Heerenveen ook afgestraft, Twente dat het niet red.. Gewoon zonde. Europees gezien stelt Nederland zo weinig meer voor. Diep triest gewoon.
Maar goed, ik ga naar bed. Eerst een asperientje, want er zat een mafkees achter me die bij elke actie commentaar moest geven en dat nogal hard deed. Een of andere maffe Fries
quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:02 schreef Puala het volgende:
Goeiemorgen allemaal, gaan we nog leuke dingen doen vandaag?
Vanavond verjaardag, maar weet nog niet of ik in staat ben er heen te gaanquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:03 schreef jslavenburg het volgende:
[..]![]()
Wachten tot ik naar huis kan![]()
jij?
Ooh gezelligquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:04 schreef Puala het volgende:
[..]
Vanavond verjaardag, maar weet nog niet of ik in staat ben er heen te gaan
Gisteren beurs, en we hebben ons een beetje uitgeleefdquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:06 schreef HostiMeister het volgende:
Mogguh170E lichter? Hoe dat zo Yesse?
He gatverquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:31 schreef Puala het volgende:
Ik ben vanmorgen echt keihard onderuit gegaan met mijn scooter
Jij en je scooter, echt waar...quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:31 schreef Puala het volgende:
Ik ben vanmorgen echt keihard onderuit gegaan met mijn scooter
en daar geven jullie 300 euro aan uit??quote:Wat is scrappen?
Scrappen is eigenlijk niets anders dan het creatief inplakken van foto's in een fotoalbum. In Amerika is het al een hele rage en nu is het over gewaaid naar Nederland. Iedereen maakt wel eens foto's, maar de meeste foto's verdwijnen in een schoenendoos of worden in plastic mapjes gestopt en vervolgens wordt er niet meer naar om gekeken. Als je eenmaal met het scrappen bezig bent is dat wel anders. Je creëert rond je foto's een bepaalde sfeer.
Ja best wel veel. Knieën bont en blauw, helemaal opgehaald enzo. En ook mijn scheenbeen is blauw/opengehaald.. mijn voet is gekneust (waarschijnlijk onder de scooter gekomen) en mijn teen is ook bont en blauw.quote:
Haha. Dankjewel. Ik en mijn scooter.. ja het is wel lekker bingo dit keer. Vorige keer was mijn vaders schuld.. Hij en zijn ellendige boomkwekerij ookquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij en je scooter, echt waar...![]()
Gaat t nog? Pijn?
* aai over de bol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |