Mja en de eerlijke mens moet werken voor zijn geld ipv stelenquote:Op donderdag 6 november 2008 19:23 schreef Sala-adin het volgende:
Ik word helemaal schijtziek van die releasedates! Ik, de eerljjke gamer die gewoon een spel wilt kopen moet langer wachten dan iemand die een omgebouwde xdoos heeft.
Ze kunnen echt serieus de tyfus krijgen, als het zo doorgaat bouw ik die van mij ook gewoon om
Waarom zouden ze? Diegene die hun xbox laten modden hebben alleen maar hun zelf mee te pakken.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar Cyb hij heeft toch gelijk?
Waarom zit MS er niet meer achteraan?
True!quote:Op donderdag 6 november 2008 20:01 schreef Devz het volgende:
Met een omgebouwde Xbox zijn games niet half zo leuk.
Jullie avatars lijken best veel op elkaar jaquote:Op donderdag 6 november 2008 20:11 schreef Wessiej het volgende:
En stel ze doen weer zo'n update net zoals de Halo 3 beta, ben je en je Live abbo kwijt, voor altijd, en je hebt geen garantie meer op je 360. Ja daar doe je het voor
En wat Devz zegt.
Het zijn net joden, die lijken ook allemaal op elkaarquote:Op donderdag 6 november 2008 20:17 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Jullie avatars lijken best veel op elkaar jaIk dacht dat je tegen jezelf aan het praten was.
Valt best mee, maar omdat je alleen maar hun neus ziet kan je niet goed vergelijkenquote:Op donderdag 6 november 2008 20:18 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Het zijn net joden, die lijken ook allemaal op elkaar
Ja wij willen het CENTPAAL plaatjequote:Op donderdag 6 november 2008 20:54 schreef Reintji het volgende:
Ej Sala, waar is het rontgen frontpage plaatje
http://farm4.static.flickr.com/3072/2992927059_ca97675c7b.jpg?v=0quote:Op donderdag 6 november 2008 21:04 schreef Sala-adin het volgende:
doe eens linken dan zet ik hem in de OP
Moet contact Harvest nog steeds lezenquote:Op donderdag 6 november 2008 21:53 schreef DooD het volgende:
Halo Wars in Feb 09. Dat is een extreem mooie maand, aangezien er dan toch geen drol uitkomt. Er komt een normale en ook special edition.
Inhoud van de SE:
Here's a full breakdown of what the Limited Edition will contain:
Three New "Halo 3" Multiplayer Maps – Be one of the first to experience the Mythic Map Pack from Bungie which includes three new maps, "Assembly," "Orbital" and "Sandbox"
Halo Wars: Genesis – a beautiful graphic novel by Phil Noto, Graeme Devine and Eric Nylund chronicling the first military campaign against the Covenant. The novel centers around the Sprit of Fire on a mission to discover why the Covenant are so interested in the world of Harvest
Unique In-game Vehicle – "Honor Guard" Wraith
Six Leader Cards – Leaders possess elite skills which can turn the tides of battle
Spirit of Fire Patch – Start the journey as an official Spirit of Fire crew member
Gamers who pre-order Halo Wars will also get a card with a code to download an in-game Warthog vehicle with flame decals.
Ik koop de SE alleen al voor Halo wars Genesis, aangezien die zo te zien gelijk inhaakt op Halo Contact Harvest. Die nieuwe mappen voor Halo 3 en die gevlamde warthog kunnen mij gestolen worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |