abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63009515

Verder
pi_63009538
quote:
Op donderdag 6 november 2008 19:23 schreef Sala-adin het volgende:
Ik word helemaal schijtziek van die releasedates! Ik, de eerljjke gamer die gewoon een spel wilt kopen moet langer wachten dan iemand die een omgebouwde xdoos heeft.

Ze kunnen echt serieus de tyfus krijgen, als het zo doorgaat bouw ik die van mij ook gewoon om
Mja en de eerlijke mens moet werken voor zijn geld ipv stelen
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
pi_63009646
quote:
Op donderdag 6 november 2008 19:46 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Maar Cyb hij heeft toch gelijk?

Waarom zit MS er niet meer achteraan?
Waarom zouden ze? Diegene die hun xbox laten modden hebben alleen maar hun zelf mee te pakken.

Als je zoveel voor je hobby over hebt ben je bereid om er ook geld in te investeren. Die twee weken wachten , waar praten we ook over. Maar goed voor nerds die om de haverklap alvast op de cover lopen te rukken is dat knap lastig. Dat blijkt wel weer.
pi_63009749
Met een omgebouwde Xbox zijn games niet half zo leuk.
pi_63009776
quote:
Op donderdag 6 november 2008 20:01 schreef Devz het volgende:
Met een omgebouwde Xbox zijn games niet half zo leuk.
True!

Ik geniet zoveel meer van games dan toen ik (op PC en PSP) games downloadde
  Redactie Games donderdag 6 november 2008 @ 20:11:07 #6
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_63010085
En stel ze doen weer zo'n update net zoals de Halo 3 beta, ben je en je Live abbo kwijt, voor altijd, en je hebt geen garantie meer op je 360. Ja daar doe je het voor

En wat Devz zegt.
.....Kennedy
pi_63010264
quote:
Op donderdag 6 november 2008 20:11 schreef Wessiej het volgende:
En stel ze doen weer zo'n update net zoals de Halo 3 beta, ben je en je Live abbo kwijt, voor altijd, en je hebt geen garantie meer op je 360. Ja daar doe je het voor

En wat Devz zegt.
Jullie avatars lijken best veel op elkaar ja Ik dacht dat je tegen jezelf aan het praten was.
pi_63010303
quote:
Op donderdag 6 november 2008 20:17 schreef lennartb.nl het volgende:

[..]

Jullie avatars lijken best veel op elkaar ja Ik dacht dat je tegen jezelf aan het praten was.
Het zijn net joden, die lijken ook allemaal op elkaar
pi_63010339
quote:
Op donderdag 6 november 2008 20:18 schreef Sala-adin het volgende:

[..]

Het zijn net joden, die lijken ook allemaal op elkaar
Valt best mee, maar omdat je alleen maar hun neus ziet kan je niet goed vergelijken
pi_63010392
pi_63010719
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  donderdag 6 november 2008 @ 20:31:22 #12
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_63010748
IOH in de tent
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
pi_63011265
378 alweer? pff...
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_63011453
Ej Sala, waar is het rontgen frontpage plaatje
pi_63011764
doe eens linken dan zet ik hem in de OP
pi_63012216
Oeh hier nog 1, maar lang niet zo gezellig als bij de andere topic zie ik.

Altijd het gezeik over omgebouwd 360 of niet
  donderdag 6 november 2008 @ 21:18:10 #17
11449 Ash
It's a trick. Get an axe!
pi_63012324
"We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
My DVD Collection
pi_63013448
quote:
Op donderdag 6 november 2008 20:54 schreef Reintji het volgende:
Ej Sala, waar is het rontgen frontpage plaatje
Ja wij willen het CENTPAAL plaatje
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_63013451
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:04 schreef Sala-adin het volgende:
doe eens linken dan zet ik hem in de OP
http://farm4.static.flickr.com/3072/2992927059_ca97675c7b.jpg?v=0
pi_63013576
Mercenaries 2 is echt tof als je zelf een potje co-op host! Omdat diegene wie je joint nix heeft!

En ik ga ze dan altijd killen en zulks met apache's tanks en nuke's en hun hebben nix Vooral tegen Amerikanen is dat vet want die worden boos en willen je echt pakken dan dus drop ik af en toe ook iets voor hun om ze te laten denken dat ze een kans hebben
  donderdag 6 november 2008 @ 21:53:01 #21
143210 DooD
xbox360, ps3, pc gamer
pi_63013736
Halo Wars in Feb 09. Dat is een extreem mooie maand, aangezien er dan toch geen drol uitkomt. Er komt een normale en ook special edition.

Inhoud van de SE:

Here's a full breakdown of what the Limited Edition will contain:

Three New "Halo 3" Multiplayer Maps – Be one of the first to experience the Mythic Map Pack from Bungie which includes three new maps, "Assembly," "Orbital" and "Sandbox"

Halo Wars: Genesis – a beautiful graphic novel by Phil Noto, Graeme Devine and Eric Nylund chronicling the first military campaign against the Covenant. The novel centers around the Sprit of Fire on a mission to discover why the Covenant are so interested in the world of Harvest

Unique In-game Vehicle – "Honor Guard" Wraith

Six Leader Cards – Leaders possess elite skills which can turn the tides of battle

Spirit of Fire Patch – Start the journey as an official Spirit of Fire crew member

Gamers who pre-order Halo Wars will also get a card with a code to download an in-game Warthog vehicle with flame decals.

Ik koop de SE alleen al voor Halo wars Genesis, aangezien die zo te zien gelijk inhaakt op Halo Contact Harvest. Die nieuwe mappen voor Halo 3 en die gevlamde warthog kunnen mij gestolen worden.
De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!
pi_63013809
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:53 schreef DooD het volgende:
Halo Wars in Feb 09. Dat is een extreem mooie maand, aangezien er dan toch geen drol uitkomt. Er komt een normale en ook special edition.

Inhoud van de SE:

Here's a full breakdown of what the Limited Edition will contain:

Three New "Halo 3" Multiplayer Maps – Be one of the first to experience the Mythic Map Pack from Bungie which includes three new maps, "Assembly," "Orbital" and "Sandbox"

Halo Wars: Genesis – a beautiful graphic novel by Phil Noto, Graeme Devine and Eric Nylund chronicling the first military campaign against the Covenant. The novel centers around the Sprit of Fire on a mission to discover why the Covenant are so interested in the world of Harvest

Unique In-game Vehicle – "Honor Guard" Wraith

Six Leader Cards – Leaders possess elite skills which can turn the tides of battle

Spirit of Fire Patch – Start the journey as an official Spirit of Fire crew member

Gamers who pre-order Halo Wars will also get a card with a code to download an in-game Warthog vehicle with flame decals.

Ik koop de SE alleen al voor Halo wars Genesis, aangezien die zo te zien gelijk inhaakt op Halo Contact Harvest. Die nieuwe mappen voor Halo 3 en die gevlamde warthog kunnen mij gestolen worden.
Moet contact Harvest nog steeds lezen
pi_63016592
Is Kameo de twee tientjes eigenlijk waard?
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_63016810
Morgen de demo van Left 4 Dead maar eens checken. Heb een code toegestuurd gekregen.
pi_63017271
dicht
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')