abonnement Unibet Coolblue
pi_63008043
Sexy hoor.
  donderdag 6 november 2008 @ 19:24:27 #3
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_63008547
die TT.
pi_63008803
Teeveepee
Vandaag nieuwe Bioclinnetjes gekocht en gisteren niet meteen na de sex het bed uitgesprongen om te spoelen, ik geloof dat het goed gegaan is
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 3 december 2008 @ 08:52:14 #5
236716 motherflocker
live for the weekends
pi_63717312
Heb een vraagje, heb al eens eerder een schimmelinfectie gehad, maar ben een man. Ben hiervoor toen naar de dokter geweest omdat iets heel er jeukte en er soort van afscheiding werd afgegeven. Hier middeltje voor gehad en na 5 dagen was het weg.

Nu is mijn vraag hoe ben je hier vatbaar voor? Want heb wel sex gehad maar niet zonder condoom maar toch weer last van een infectie :S of het is gewoon toeval. Anyway weet iemand hier wat je daar ook alweer voor moest halen bij de apotheek? Scheelt mij weer een afspraak maken om enkel achter de naam van het zalfje te komen.

Thx!
PSV
4 in a row!
29-04-2007 PSV kampioen met 1 doelpunt verschil!
pi_65391013
Heb er gelukkig nog nooit last van gehad, maar waarvan krijg je nou precies een schimmelinfectie? Heb wel ergens wat gelezen over natte bikinibroekjes en met zeep wassen, maar verder nog dingen? Spontaan?
En wat doet dat dan? Gewoon jeuken?

Beter nog natuurlijk; hoe voorkom je het heb er namelijk niet zo veel zin in.
pi_65391248
quote:
Op zondag 25 januari 2009 17:22 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Heb er gelukkig nog nooit last van gehad, maar waarvan krijg je nou precies een schimmelinfectie? Heb wel ergens wat gelezen over natte bikinibroekjes en met zeep wassen, maar verder nog dingen? Spontaan?
En wat doet dat dan? Gewoon jeuken?

Beter nog natuurlijk; hoe voorkom je het heb er namelijk niet zo veel zin in.
Nou, je kunt het op een aantal manieren krijgen, ligt er maar net aan of je er gevoelig voor bent.
- Strings dragen
- Onderbroeken die niet van katoen zijn, maar synthetisch
- Tampons
- Als bijwerking van antibiotica (met name die voor een blaasontsteking staan erom bekend)
- Verkeerd je billen afvegen (dus van anus naar voren, en anale sex en daarna gewone is helemaal fout)
- Van beffen (door het speeksel verandert de zuurgraad *daar*)
- Sex, als je niet vochtig genoeg bent of te lang doorgaat
- Sperma
- De pil

En wat het doet? Jeuken als de hel als je een goeie infectie te pakken hebt. Het wordt rood, kan schraal worden en als het echt erg is kan je huid bij de vagina-ingang kapot gaan (scheurtjes). Dan heb je jeuk en pijn

Goddank heb ik dat al lang niet meer hoeven meemaken.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_65391304
Oja, en je bikinibroekje kun je best met zeep wassen, als je je vagina maar nooit met zeep wast. Ook geen badschuim of shampoo.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_65391701
quote:
Op zondag 25 januari 2009 17:29 schreef Syrena het volgende:

[..]

Nou, je kunt het op een aantal manieren krijgen, ligt er maar net aan of je er gevoelig voor bent.
- Strings dragen
- Onderbroeken die niet van katoen zijn, maar synthetisch
- Tampons
- Als bijwerking van antibiotica (met name die voor een blaasontsteking staan erom bekend)
- Verkeerd je billen afvegen (dus van anus naar voren, en anale sex en daarna gewone is helemaal fout)
- Van beffen (door het speeksel verandert de zuurgraad *daar*)
- Sex, als je niet vochtig genoeg bent of te lang doorgaat
- Sperma
- De pil

En wat het doet? Jeuken als de hel als je een goeie infectie te pakken hebt. Het wordt rood, kan schraal worden en als het echt erg is kan je huid bij de vagina-ingang kapot gaan (scheurtjes). Dan heb je jeuk en pijn

Goddank heb ik dat al lang niet meer hoeven meemaken.
Kortom: 99,9% kans dat je ooit wel een schimmelinfectie krijgt.

Maar klinkt iig errruug vervelend! Sterkte voor de schimmelmensen
pi_65589789
Hier nog een paar soa infectie afbeeldingen als chlamydia, herpes, genitale wratten (die hoop ik nooit te krijgen, vies zeg): Soa afbeeldingen
pi_67421068
*meldt.

Wat is dat bioclin? Helpt dat? Kan ik dat gewoon bij de drogisterij kopen?
Ik probeer al heel de tijd de dokter te bellen, maar die zijn continu in gesprek. En het valt nog wel mee, als er iets is wat ik gewoon bij de drogist kan kopen dan doe ik dat liever eerst.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_67431555
quote:
Op zondag 25 januari 2009 17:31 schreef Syrena het volgende:
Oja, en je bikinibroekje kun je best met zeep wassen, als je je vagina maar nooit met zeep wast. Ook geen badschuim of shampoo.
En Lactacyd dan ?
  donderdag 26 maart 2009 @ 18:15:01 #13
92409 Twinky
Little star.
pi_67438013
Bioclyn hebben ze in ieder geval bij de Etos, en dan moet je de Actigel hebben. Absoluut topspul


Lactacyd schijnt ook niet goed te zijn. Vooral omdat je vagina dan niet z'n eigen cultuurtje maakt. Ik moet echter bekennen dat ik een lactacydcultuurtje heb door het elke dag te wassen..
pi_67442167
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 15:05 schreef Pallas_Athena het volgende:

[..]

En Lactacyd dan ?
Ik kan er goed tegen, maar ik gebruik het niet dagelijks.
Kruidvat eigen merk kon ik niet tegen, daar kreeg ik jeukende schaamlippen van (dus de jeuk nu meer naar voor ipv eh *daar*).
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_67608635
Hey mensen,

Ik had geen idee dat op dit forum ook over dit onderwerp een topic was.

Ikzelf heb nu een aantal zeer irritante weken wat deze schimmelinfectie achter de rug.
Eerst kreeg ik een eitje (zon capsule), die ik gewoon 1x moest inbrengen.
Na een paar dagen wachten geen verbetering, maar juist veel erger, jeuk, pijn, enz.
Toen kreeg ik een 2 weeks microgynon kuurtje dat ik 1 x daags moest gebruiken en hier wordt je niet vrolijk van......
Nu is die kuur ook weer een aantal dagen geleden en het leek over te zijn.... maar ja hoor
alweer lichte jeuk en een beetje rode huid, dus gelijk huisarts weer gebeld voordat het weer zo erg
wordt als een paar weken geleden.

Nu heb ik 1 150mg Flucanozol gekregen, deze moet je gewoon 1 x op de dag innemen met een glas water en dat zou nu binnen een paar dagen moeten werken.

Ik hoop het want het is wel mooi geweest zo.....

p.s en dit hele verhaal heb ik opgelopen door een peneceline (anti-biotica) kuur tegen een infectie in mijn vinger O_o
pi_67683884
Ik had vorige week in ziekenhuis maastricht allemaal onderzoeken ivm mijn spierziekte nu kwam ik ook bij de gynocoloog meteen mijn probleem van schimmelinfectie uitgelegd. Bij mij komt het door dat ik dagelijks een inlegkruisje draag. (ik heb af en toe wat urineverlies ivm spierziekte) over een aantal weken moet ik naar de uroloog dan vraag ik of er een ander alternatief is voor inlegkruisje en waar ik het niet van zou moeten krijgen. Ben benieuwd.
  zaterdag 16 mei 2009 @ 12:02:21 #17
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_69083015
Van de week was het weer zover

Nu heb ik het wel eens vaker gehad maar er nog nooit voor naar de dokter gegaan, meestal was het na een paar daagjes over. Nu stond ik al 4 dagen te krabbelen dus de dokter gebeld welke me Daktarin 3 heeft voorgeschreven.

Gisteren opgehaald, natuurlijk al een dag haast geen jeuk want dat is altijd zo als je iets gaat halen de klachten spontaan over zijn en weer terugkomen als je de apotheek - dokter weer uitloopt.

Had het dus aan de apotheker gevraagd of ik toch wel moest beginnen aangezien ik haast geen jeuk meer had, toch voor de zekerheid wel. Gisteren dus het eerste ei ingebracht en na 30 seconden stond ik als een gek te springen, JEUK en BRANDEN !!!!! AAAAARRRGGHHHH!!!! WAAR IS EEN WASHANDJEEEEE!!!

Heb dus heel de nacht jeuk gehad, wist in het begin niet hoe ik van gekkigheid moest gaan liggen
Ik zie nu echt op tegen die overige 2 pillen.... Heb nu gewoon meer jeuk dan voordat ik eraan begon.
In me Burberry......
pi_69109805
Chav, dat je geen last meer hebt wil niet zeggen dat de schimmel weg is. De klachten kunnen verergeren als het behandeld word dus even doorzetten. Succes!!!!
pi_69110337
Wat moet ik in huis hebben om, mocht ik een schimmelinfectie krijgen, voorbereid te zijn (afspraak bij de huisarts hier is drama, altijd 2 weken minimaal wachten)?
Ik las iets van Bioclin bij de Etos, maar kan je niet bij de apotheek die pilletjes gewoon kopen voor het geval dat of moet dat op recept? Heb liever een pilletje dan een creme.
  zondag 17 mei 2009 @ 11:48:58 #20
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_69112636
quote:
Op zondag 17 mei 2009 08:28 schreef Riann het volgende:
Chav, dat je geen last meer hebt wil niet zeggen dat de schimmel weg is. De klachten kunnen verergeren als het behandeld word dus even doorzetten. Succes!!!!
O dat weet ik wel, heb gisteren toch de 2e pil erin gedaan, gelijk een koud washandje ertegenaan en geen jeuk of branderig gevoel gehad gelukkig!

Alleen stond ik vanochtend bij de wasbak, kreeg een hikje en pssssssst, zo over mn been
In me Burberry......
pi_69124154
quote:
Op zondag 17 mei 2009 09:36 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Wat moet ik in huis hebben om, mocht ik een schimmelinfectie krijgen, voorbereid te zijn (afspraak bij de huisarts hier is drama, altijd 2 weken minimaal wachten)?
Ik las iets van Bioclin bij de Etos, maar kan je niet bij de apotheek die pilletjes gewoon kopen voor het geval dat of moet dat op recept? Heb liever een pilletje dan een creme.
ik hoef er niet voor langs de huisarts ik vraag voortaan gewoon herhalingsrecept en ik krijg er 3 op voorraad mee voor het geval dat ik het weer heb/krijg wat ik zelf altijd wel weet gebruik ik het meteen.
  zondag 31 mei 2009 @ 04:12:05 #22
256740 LalileLove
is verliefd
pi_69568146
quote:
Op zondag 25 januari 2009 17:31 schreef Syrena het volgende:
Oja, en je bikinibroekje kun je best met zeep wassen, als je je vagina maar nooit met zeep wast. Ook geen badschuim of shampoo.
Hoe word je dan fris? Ik was me dagelijks met douchegel, dus ook mijn vagina. Natuurlijk niet inwendig, maar uitwendig kan toch geen kwaad? Ik heb overigens nergens last van.
  zondag 7 juni 2009 @ 00:37:07 #23
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_69784844
quote:
Op zondag 31 mei 2009 04:12 schreef LalileLove het volgende:

[..]

Hoe word je dan fris? Ik was me dagelijks met douchegel, dus ook mijn vagina. Natuurlijk niet inwendig, maar uitwendig kan toch geen kwaad? Ik heb overigens nergens last van.
Meen je dat nou
Water volstaat hoor!
My mama didn't raise no fool
pi_69787316
quote:
Op zondag 31 mei 2009 04:12 schreef LalileLove het volgende:

[..]

Hoe word je dan fris? Ik was me dagelijks met douchegel, dus ook mijn vagina. Natuurlijk niet inwendig, maar uitwendig kan toch geen kwaad? Ik heb overigens nergens last van.
Vroeger hadden ze helemaal geen zeep haha

Ik was mijn liezen wel regelmatig met douchegel. Ik ga elke dag in de douche maar ik was me niet elke dag met douchegel is niet gezond voor je huid.
pi_70042178
quote:
Op zondag 31 mei 2009 04:12 schreef LalileLove het volgende:

[..]

Hoe word je dan fris? Ik was me dagelijks met douchegel, dus ook mijn vagina. Natuurlijk niet inwendig, maar uitwendig kan toch geen kwaad? Ik heb overigens nergens last van.
Zeepvrije wasemulsie, verkrijgbaar bij de drogist. Tast de zuurgraad niet aan, iets wat zeep en douchegel dus wel doen.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 07:05:24 #26
92409 Twinky
Little star.
pi_70049535
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:10 schreef Master4Disaster het volgende:

[..]

Zeepvrije wasemulsie, verkrijgbaar bij de drogist. Tast de zuurgraad niet aan, iets wat zeep en douchegel dus wel doen.
hmm. ook een zeepvrije wasemulsie verandert de zuurgraad. Ik ben al een paar jaar in het bezig van een lactacyd-zuurgraad, wat ook prima gaat hoor.
Je moet vooral niet met iets anders gaan wassen als je nergens last van hebt, wie weet vind je lijf de douchegel wel een prettige balans ofzo
pi_70308265
Ik heb bijna elke maand last van een schimmelinfectie. Altijd een week voor me menstruatie. De schimmel komt waarschijnlijk van me darmen af. Nu ben ik eens suikervrij proberen te eten en ik moet zeggen dat ik er nog geen last van heb. Je kan het ook krijgen van witmeelproducten (wit brood etc) Ik moet dus heel me leven voortdurend om me voeding letten, want de dokters geven je wel elke keer een cremetje, maar dat is slecht. Mijn huid is bij me vagina echt dun geworden, wat tijdens de sex dus pijn kan doen. En om elke maand een tabletje te slikken voor heel me leven zie ik ook niet zitten. Ik zit nu bij iemand die met natuurproducten werkt, en bij een vriendin van mij helpt het goed, want ze heeft al een hele lange tijd er geen last meer van.
  woensdag 24 juni 2009 @ 10:17:28 #28
92409 Twinky
Little star.
pi_70315088
je hele leven voortdurend op je voeding letten doe je liever dan elke maand een tabletje okay.
pi_70322403
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 10:17 schreef Twinky het volgende:
je hele leven voortdurend op je voeding letten doe je liever dan elke maand een tabletje okay.
Dat was ook mijn gedachte
pi_71132289
ik heb dan wel geen schimmelinfectie maar een bacteriele bladiebla (ik schaam me, maar weet echt niet meer hoe het heet) wat ik hoor en lees is dat die twee dingen vaak door elkaar gehaald worden (vooral omdat de symptonen zo op elkaar lijken) dus ik vond het wel passen in dit topic.

het kwam boven water bij mijn soa-test. had niet echt ergens last van, maar op aanraden van de huisarts toch maar met mijn antibiotica kuur begonnen, nou, dat valt me zwaar. ik heb erg last van de bijwerkingen, constant een vieze smaak in mijn mond. misselijk, buikpijn. en dit is pas de tweede dag.

niet echt een vraag overigens, maar ik denk ik draag wat bij. omdat het zo vaak verward wordt denk ik dat een aantal meisjes misschien dit hebben ivp een schimmelinfectie die ze denken te hebben.
pi_71135032
http://www.huidziekten.nl(...)cterielevaginose.htm

En ondanks dat het bij jou bij een SOA-test naar voren kwam, is het geen SOA, gelukkig.

Ook jeuk en wel SOA
http://www.soaaids.nl/soa_vervolg/trichomonas

Toen ik nog jong en naief was een keer opgelopen, en ik kan je vertellen dat je dan pas echt gekmakende jeuk krijgt. Mijn huisarts had ook meteen gezien toen dat ik geen schimmelinfectie had, hij maakte meteen een soort uitstrijkje om het onder de microscoop te bekijken. Goddank was het over na twee tabketten antibiotica en was ik weer wakker geschud.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_72566940
Hmm.... ik heb gisterochtend (maandag) sex gehad terwijl ik eigenlijk nog te droog was.. Nu jeukt het beetje en heb stuk meer afscheiding dan normaal.... Het is al wel stuk minder dan gister... zal ik ff afwachten of gelijk dokter ff contacten?
  Moderator vrijdag 11 september 2009 @ 11:22:38 #33
155227 crew  Guppy
dus
pi_72637955
*meldt

Ik had altijd wel 'last' van afscheiding, maar de laatste dagen werd het wat meer, en kreeg ik ook last van branderigheid, jeuk en roodheid. Heul vervelend...

Vanmiddag ook maar eens Bioclin halen, kijken of dat wat uithaalt. En anders maar eens een retourtje huisarts
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_72868780
Hey iedereen,

Net aangemeld en ik heb de afgelopen dagen het hele topic doorgelezen (jaja alle delen). Sinds dit weekend zit ik echt in de malaise vanwege een nieuwe schimmelinfectie . Ik had al 2 jaar geen last meer gehad van infecties, alleen van een chronische ontsteking die ik aan eerdere behandelingen heb overgehouden.
4 jaar terug begon ik met dit gedonder nav 1 schimmelinfectie. Daarna kwam er nog een en nog een en voor ik het wist was er een half jaar voorbij met 5 forse infecties, de wereld aan cremes, eitjes en inbrenghulsjes 4 artsen en 2 gynecologen (assistentes en artsen in opleiding nog niet meegeteld). Na dat half jaar kreeg ik een progesteron pil waardoor ik een paar maand van de schimmels verlost was, tot ik weer seks had. Het bleek dat mijn huis erg dun en droog was geworden van die pil en ik ik ben toen overgestapt naar een combipil. De gynecololoog stelde chronische onsteking (ook wel focale vulvitus) en gespannen bekkenbodemspieren(vulvodynie) vast. Duh, na alles wat er gebeurd was , maar zij begonnen over stress en of de relatie wel goed zat en of de seks wel echt ok was (echt waar welke seks ! met die infecties).
De afgelopen jaren ben ik bezig geweest met die onsteking proberen te laten herstellen en ik dacht dat ik goed bezig was. Ik ben van de pil af, smeer mijn poezeltje zodat het niet zo schuurt en denk het grootste gedeelte van de tijd om gezond eten. Het werd echt stukken beter. Ik dacht laatst nog voor het eerst weer misschien dat ik ooit nog lekkere seks met pijnloze penetratie zou hebben whiehoe. En nu deze schimmelinfectie. Ik baal gigantisch.
Ik heb de afgelopen 5 dagen elke dag een fluconazol 150 gehad maar ik twijfel nu of het wel gewerkt heeft. De kriebels zijn weg beneden van waar het zat, maar nu zijn er kleine steekjes in mijn schaamlippen voor in de plaats gekomen. En nu kriebelt het overal in mijn schaamhaar, van achteren, op mijn handen, armen, benen en op mijn hoofd. Argh wat is dit?! Het is alsof de schimmel mijn lichaam probeert te ontvluchten via alle mogelijke uiteinden. Bovendien heb ik nu ineens wel last van witte afscheiding, terwijl ik sinds alle gedoe nooit meer afscheiding heb tenzij ik ergens opgewonden van raak. Heeft iemand van jullie dit wel eens gehad? Het is niet korrelig maar wel dik en ik voel het ook gewoon sijpelen net zoals een van jullie eerder beschreef. Heeft de fluconazol niet gewerkt? Zit de schimmel ook ergens anders in mijn lichaam nu?

Liefs Firena
  vrijdag 18 september 2009 @ 13:05:17 #35
92409 Twinky
Little star.
pi_72872112
heb je al eens gedacht aan een candidakillend dieet? Het is even wennen maar zonder gist (dus absoluut geen witbrood en pasta enzo, volkoren met mate) en suiker (eigenlijk ook geen zoete vruchten) maakt het beestje geen kans meer
pi_72872752
Ja zeker aan gedacht, maar ik vind het echt mijn laatste optie om dat te doen. Heb wel miv vandaag even geen suikers meer en ga zo zuurdesem halen en heb al ontbeten met biogarde yoghurt en rauwkost. Geen zoet fruit meer of op zijn tijd burrito's met ohhhh gesmolten kaas how will I live without it . Na ja voorlopig wel even maar dan heb ik het over 2 week tot een maand. En hard mijn best doen om mijn darmen op te kalefateren in die periode. Maar goed die planning gaat gruwelijk de mist in als die schimmelinfectie na deze kuur doorzet. Ga nu even bioclin halen... misschien is het een goede ondersteuning.
  vrijdag 18 september 2009 @ 13:57:45 #37
92409 Twinky
Little star.
pi_72873808
bioclin is gewoon superspul weet niet of het helpt maar het verlicht heeeeeerlijk jeuk en pijn
  maandag 21 september 2009 @ 13:18:35 #38
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_72964663
Heej... had het topic nog nooit eerder gezien...
werkt het bij jullie niet om maandelijks preventief zo'n pil te slikken of zoeen in te brengen? dat doe ik al jaren en sindsdien weinig last meer gehad. Laatst toevallig wel weer een keertje, maar was er ook weer snel vanaf

En firena: klinkt echt kut dit! sterkte!! overigens: dat je overal jeukt hebt kan ook zijn omdat je bezig bent in je hoofd met de jeuk "van onder". Hoeft niets te betekenen.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  Moderator maandag 21 september 2009 @ 13:44:46 #39
155227 crew  Guppy
dus
pi_72965317
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 13:57 schreef Twinky het volgende:
bioclin is gewoon superspul weet niet of het helpt maar het verlicht heeeeeerlijk jeuk en pijn
Ik ben ook erg tevreden met de Bioclin. Het verlicht heerlijk. Of het echt helpt, weet ik niet. Voor m'n gevoel wel, ik heb veel minder, tot bijna geen, witte vloed meer.

Wat ik me wel afvraag is of Bioclin in feite niet hetzelfde doet als bijvoorbeeld Lactacyd, namelijk de natuurlijke balans verstoren?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_73062898
nou mr Twinky en ik zijn allebei terug van vakantie en daar gaan we weer. Het is vier maanden heel goed gegaan. En waarom? omdat ik geen seks had. En nou binnen 3 dagen weer aan de gekmakende jeuk. We schimmelen lekker door!
pi_73063681
quote:
Op donderdag 24 september 2009 10:42 schreef Twinky het volgende:
nou mr Twinky en ik zijn allebei terug van vakantie en daar gaan we weer. Het is vier maanden heel goed gegaan. En waarom? omdat ik geen seks had. En nou binnen 3 dagen weer aan de gekmakende jeuk. We schimmelen lekker door!
sterkte dan
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_73071562
quote:
[Wat ik me wel afvraag is of Bioclin in feite niet hetzelfde doet als bijvoorbeeld Lactacyd, namelijk de natuurlijke balans verstoren?
Ja dat vroeg ik mij ook af. Maar het heeft wel geholpen . Het brandde idd eventjes de eerste keer aanbrengen. Heb inmiddels ook mijn huisarts gezien, zij concludeert meteen dat ik dan allergisch ben voor de fluconazol en dat ik een volgende x beter kan smeren. Gezien mijn voorgeschiedenis zou ze beter moeten weten . Zelf ga ik uit van een overdosis, maar heb voor de zekerheid een allergietest voor de fluconalzol aangevraagd.
Ik heb de bioclin even gebruikt en als ik er even mee stop heb ik wel de indruk dat er nog steeds wat mis is. Ik heb genoeg van het geklooi en en zoek op het moment eerst naar een nieuwe huisarts en een natuurarts of kinesioloog. Dan maar eens testen en eventueel begeleid op dieet ipv zelf een dieet van het internet halen.

En verder erg naar voor je dat je nu weer met een schimmel zit Twinky. Sterkte!
pi_73078380
quote:
Op maandag 21 september 2009 13:44 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ik ben ook erg tevreden met de Bioclin. Het verlicht heerlijk. Of het echt helpt, weet ik niet. Voor m'n gevoel wel, ik heb veel minder, tot bijna geen, witte vloed meer.

Wat ik me wel afvraag is of Bioclin in feite niet hetzelfde doet als bijvoorbeeld Lactacyd, namelijk de natuurlijke balans verstoren?
Bioclin herstelt de natuurlijk balans juist. Er zit ook geen conserveermiddel in. Ze hebben er echt grondig onderzoek naar gedaan. Toen ik echt enorm veel last had ben ik een tijdje lid geweest van een Yahoo-groep en daar postte een mevrouw mee die meegewerkt had aan het ontwikkelen van Bioclin (een biologe). Ze bood toen zelfs aan om me uitgebreider te testen, maar dat heb ik toen niet gedaan.

Ik gebruik het trouwens niet dagelijks, echt alleen als ik last heb. Voor de rest mag m'n vaagje ( ) het zelf opknappen
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_73092203
Hmm na het lezen van wat reacties, ik weet niet wat ik heb... mischien een allergie?

Heb altijd last van jeuk :s en dan met name bij/aan me geslachtsdeel. Maar ook armen, been(haren), voet zitte vage plekjes die jeuken, hoofd(haar) soms, eigelijk over me hele lichaam..

Ben al 3x naar de dokter geweest... 1e x Loxazol > Geen effect ... 2e x Miconazol (schimmelinfectie!!) en 3e x Stromectol (52 euro die niet werd vergoed) en nog steeds heb ik er fucking last van (Inmiddels alweer 4 weken terug sinds die stromectol)

Ik weet het zelf ook niet meer.. :/ Dokter zei volgende x dermatoloog anders, maar kan het geen soa zijn(lang terug helaas onveilig sex gehad) dan of een allergie?
Patrick
pi_73100570
Tja het hoeft natuurlijk geen candida te zijn, er zijn ook andere schimmels. Pityrosporum bijvoorbeeld ziet er meer uit als een uitslag, maar die komt eigenlijk voornamelijk voor op de torso begrijp ik. En afhankelijk van de plekjes kan het ook ringworm zijn. En tja als je vatbaar bent voor schimmels zal het mij niks verbazen als je er makkelijk meerdere soorten oppikt . MIjn zwemmerseczeem is zo mogelijk nog hardnekkiger dan mijn vaginale schimmelklachten.
pi_73101507
Of je bent allergisch voor het wasmiddel of de wasverzachter ubomb.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_73103995
Ah ok dat is idd nog een optie. Ik heb echt geen clue zelf :/
Patrick
pi_73286424
Is iemand van jullie trouwens bekend met het Yeast Infection No More boek en programma?
  donderdag 1 oktober 2009 @ 21:00:14 #49
92409 Twinky
Little star.
pi_73286772
wat trouwens echt vreemd blijft bij mij is dat die kutschimmel ( ) dus helemaal niet inwendig is maar uitwendig... tussen mijn binnenste en buitenste lipjes en onder het velletje van mijn clit, en dat blijft dus maar terugkomen. Het enige dat het enigszins onder controle houdt is minstens elke dag wassen met lactacyd, zodat die vlokjes wegzijn, dan is het uithoudbaar...
pi_73494165
tvp >> nu even geen tijd, maar ik post binnenkort!
pi_74819484
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 21:00 schreef Twinky het volgende:
wat trouwens echt vreemd blijft bij mij is dat die kutschimmel ( ) dus helemaal niet inwendig is maar uitwendig... tussen mijn binnenste en buitenste lipjes en onder het velletje van mijn clit, en dat blijft dus maar terugkomen. Het enige dat het enigszins onder controle houdt is minstens elke dag wassen met lactacyd, zodat die vlokjes wegzijn, dan is het uithoudbaar...
Dit dus. Het jeukt echt vreselijk.
Soms brandt het ook tijdens het plassen of tijdens het inbrengen van een tampon, maar ik heb dus geen idee of het echt een schimmelinfectie is.
En als ik daktarin ga gebruiken (dat je kan kopen bij de drogist begreep ik) of dat dan voldoende is?
Ik heb echt totaal geen zin om de dokter te bellen omdat die assistente echt zoo vervelend en niet aardig is, ik weet ook gewoon niet wat ik moet zeggen..
Maken jullie dan een afspraak bij de dokter en laat je er naar kijken of krijg je meteen een recept van de huisarts?
Een zus van me krijgt tijdens een schimmel een capsule mee die ze moet inbrengen, maar geen creme dus en het gaat mij vooral om die jeuk bij mn clitoris die echt niet te houden is..

Hopelijk reageert iemand.
pi_75816582
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 20:00 schreef koekjestrommel het volgende:
Heb al verschillende medicijnen gehad en blijf maar last houden, is mijn huidige dokter op vakantie, schrifjt de dienstdoende arts me gewoon Lactacyd voor terwijl ik juist vernomen heb dat dát juist schimmelinfecties veroorzaakt! Bovendien is het de vloeistof versie die alleen geschikt is voor uitwendig gebruik, maar heb er juist inwendig heel veel pijn.. Vraag me echt af wat ik hier nou weer aan heb sowieso mag het dus niet inwendig, dus wat moet ik ermee, op m'n schaamlippen smeren ofzo???
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_75817637
En ik heb dus al micronazolnitraat (spelling?) een ei, en 3x een andere kuur gehad. Ook al zo'n kuur iets met Fluc.. word er gek van! Constant jeuk en vandaag ging het ook weer inwendig steken maandag moet ik misschien een kweekje gaan fixen..
pi_75827745
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 21:30 schreef Adolecens het volgende:

[..]
wat slecht zeg mijn huisarts heeft het me verboden dat te gebruiken. Ik ben ook erg gevoelig voor schimmel infecties. Maar ik heb nu half jaar niet meer gehad. (afkloppen) Maar ik gebruik voortaan tena lady ipv inlegkruisjes van een normaal huismerk. Krijg het nu zelfs vergoed. En daar lag het bij mij ook voor een groot deel aan zei de gynaecoloog.
pi_75831408
quote:
Op zondag 20 december 2009 09:28 schreef Riann het volgende:

[..]

wat slecht zeg mijn huisarts heeft het me verboden dat te gebruiken. Ik ben ook erg gevoelig voor schimmel infecties. Maar ik heb nu half jaar niet meer gehad. (afkloppen) Maar ik gebruik voortaan tena lady ipv inlegkruisjes van een normaal huismerk. Krijg het nu zelfs vergoed. En daar lag het bij mij ook voor een groot deel aan zei de gynaecoloog.
Het is bij mij nu de eerste keer, en ik gebruik in al die jaren gewoon hetzelfde soort maandverband/inlegkruisjes etc, gewoon van alldays/allways. Heb ook gewoon katoenen ondergoed en ik wastte het daar sowieso al nooit met zeep/lactacyd dus begrijp totaal niet waar het vandaan komt. Baal er wel ontzettend van.
pi_75834301
quote:
Op zondag 20 december 2009 12:15 schreef koekjestrommel het volgende:

[..]

Het is bij mij nu de eerste keer, en ik gebruik in al die jaren gewoon hetzelfde soort maandverband/inlegkruisjes etc, gewoon van alldays/allways. Heb ook gewoon katoenen ondergoed en ik wastte het daar sowieso al nooit met zeep/lactacyd dus begrijp totaal niet waar het vandaan komt. Baal er wel ontzettend van.
heb je wel een vriend?
pi_75887280
quote:
Op zondag 20 december 2009 13:31 schreef Riann het volgende:

[..]

heb je wel een vriend?
Nee.
pi_75894457
quote:
Op maandag 21 december 2009 17:34 schreef koekjestrommel het volgende:

[..]

Nee.
kan ook ooit door sperma komen.
  maandag 21 december 2009 @ 20:40:17 #59
92409 Twinky
Little star.
pi_75895388
ik ga weer voor een serie blauwe pilletjes, toch maar weer maandelijks slikken! Heb stress en weinig slapen nu en hoppaaaa het jeukt als een idioot. Er zit nu zelfs een plek naast de 'normale' zone.... bwegh.
pi_75902245
quote:
Op maandag 21 december 2009 20:21 schreef Riann het volgende:

[..]

kan ook ooit door sperma komen.
Weet ik, maar heb in de afgelopen maanden geen seks gehad, dus nee.
pi_76712409
Nou, inmiddels wel een tijdje verder. Had een nieuwe zalf gehad voor 2 weken, ik dat dus braaf erop gesmeerd. Leek een heel stuk beter te gaan. In de stopweek nog wel last van jeuk en pijn soms maar veel minder.

Nou heb ik sinds een maand of 2-3 (dat is ook wanneer de schimmelinfectie begon) een nieuwe pil gekregen (Ethinylestradiol/Levonorgestrel) en ik nam die weer na de stopweek en.. Bingo! meteen weer een enorm heftige schimmelinfectie, ik word gek hier! Vandaag naar de dokter die gaat 't maar op een kweekje zetten maar hoop zo dat hij wat tegen de pijn en de jeuk heeft, heb morgen een belangrijk tentamen en ik zie het zo echt niet zitten, 't wordt alleen maar erger

Ga ook maar meteen vragen of ik m'n oude pil terugmag
pi_76792771
Mijn vriendin heeft een soortgelijk iets gehad, na het gaan gebruiken van de pil is ze vaak last beginnen krijgen van pijn na het vrijen en later ook een infectie .. Voor die tijd hadden wij nochtans een zéér actieve (sex)relatie ! Zijn ondertussen al een paar keer naar de dokter geweest=medicatie en nu ook naar een gyneacologe=terug medicatie .. Inmiddels zijn we meer dan 3 maanden verder en ze zegt er nog steeds heel veel last van te hebben net zoals de angst om terug te vrijen .. Een beetje lose-lose situatie dus ?! Als dit al niet helpt, wat dan nog wel ? Ik ben een gezonde jongen (die wèl,aléén maar van zijn vriendin houd!!!!) met een behoorlijke dosis lust drang naar "" maar erover praten lukt zelf niet meer .. "Pijn na het vrijen" is toch niet het synoniem voor "brakin up'" ..
pi_76827856
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 01:27 schreef chkm8 het volgende:
Mijn vriendin heeft een soortgelijk iets gehad, na het gaan gebruiken van de pil is ze vaak last beginnen krijgen van pijn na het vrijen en later ook een infectie .. Voor die tijd hadden wij nochtans een zéér actieve (sex)relatie ! Zijn ondertussen al een paar keer naar de dokter geweest=medicatie en nu ook naar een gyneacologe=terug medicatie .. Inmiddels zijn we meer dan 3 maanden verder en ze zegt er nog steeds heel veel last van te hebben net zoals de angst om terug te vrijen .. Een beetje lose-lose situatie dus ?! Als dit al niet helpt, wat dan nog wel ? Ik ben een gezonde jongen (die wèl,aléén maar van zijn vriendin houd!!!!) met een behoorlijke dosis lust drang naar "" maar erover praten lukt zelf niet meer .. "Pijn na het vrijen" is toch niet het synoniem voor "brakin up'" ..
Kan zijn dat die infectie aan haar pil ligt. Ik heb mijn oude pil terug en het voelt onder al een stuk rustiger. Sowieso als ze nog steeds last heeft zoals jij zegt, moet ze teruggaan naar de dokter want dat is echt niet goed hoor! En ik kan me héél goed voorstellen dat ze dan niet wil hoor, het deed bij mij ook vreselijk pijn (vooral bij de ingang), seks was wel het láátste wat ik wou!

Trouwens, heb jij jezelf ook al laten behandelen? Want jij kan het ook in stand houden..
pi_76914383
Denk dat niemand zich dan echt lekker voelt ..
En wat mezelf betreft ? 2x tests laten doen en 2x niks opgemerkt .. Kzou een gezonde jongen zijn
pi_77954433
Lieve allemaal,

Ik heb het afgelopen jaar regelmatig dit forum door lopen spitten omdat ik ook last had van een terugkerende schimmelinfectie en dus naarstig op zoek was naar DE oplossing.

En nu ik hem gevonden heb, heb ik me aangemeld om het met jullie te delen. Het is al wel een paar keer genoemd maar voor mij werkt 't echt geweldig: Tea Tree Olie.

Ik gebruik het als volgt: ong. 3 keer per week tijdens het douchen vul ik zo'n vaginale douchespuit met lauwwarm water en 4 druppels Tea Tree, waar ik me vervolgens mee spoel. Dit doe ik ook standaard na de seks. Dit is zegmaar ter preventie.

Wanneer de schimmel er echt is (gebeurt nu dus haast niet meer) vul ik een plastic bekertje tot 1/3 met lauwwarm water en doe er een paar druppels Tea Tree in (ook ong. 4). Hier een tampon inhangen zodat ie het opneemt en die vervolgens inbrengen en een kwartiertje laten zitten. Dat dan 2x per dag tot het over is.

Ik ben ermee begonnen toen ik een keer op vrijdagavond HE-LE-MAAL gestoord werd van de jeuk en geen Fluconazol pillen meer in huis had, waardoor ik een weekend vol jeuk tegemoet zou gaan. Ik heb toen zo'n flesje gekocht en die tamponmethode toegepast. Verlichtte meteen ZO erg, en die maandag hoefde ik niet eens meer de dokter om een Fluconazolpil te vragen want het was al over!

Het voelt een beetje als mentholachtig spul - wat ik heel verlichtend vind voelen - en het ruikt vrij sterk maar niet vies. Het is een etherische olie en te koop bij van die gezondheidswinkels. Volgens mij ook wel bij Kruidvat, De Tuinen, Body Shop. Je moet de pure Tea Tree hebben, volgens mij heb je ook mengsels ofzo.

Soms gebruik ik, als ik echt last heb, nog wat vaginale gel, maar meer omdat dat gewoon zacht en verzorgend aanvoelt. De Tea Tree is de echte schimmelkiller!

En overigens werkt de olie ook heel goed bij een koortslip. Dan doe ik een druppeltje op een wattenstaafje en smeer daarmee over m'n lip.

Succes allemaal en ik hoop dat het voor jullie net zo goed werkt, want ik weet hoe gek je ervan wordt en hoe irritant het is voor je sexleven!
  dinsdag 16 februari 2010 @ 21:01:23 #66
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_78073945
ik ben een keertje geopereerd aan m'n schaamlip (bartholincyste) en had tijdens m'n stage een schimmelinfectie.

kan dat van die operatie geweest zijn?
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  woensdag 17 februari 2010 @ 09:10:41 #67
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_78089041
Is voor de man online zo'n anti-schimmel creme te bestellen?
Heb wel eens zitten zoeken, maar kan het niet echt vinden.
Geen zin om een apotheek te vinden en dan ook nog eens zoiets te vragen!
  Moderator woensdag 17 februari 2010 @ 09:26:28 #68
155227 crew  Guppy
dus
pi_78089330
Je kunt je apotheek ook even bellen, dan hoef je er niet heen. En bedenk anders maar dat apotheken en huisartsen echt wel vreemdere dingen horen en zien. Een schimmelzalfje, daar draaien ze hun hand echt niet voor om
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_78094451
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 09:10 schreef Darkwolf het volgende:
Is voor de man online zo'n anti-schimmel creme te bestellen?
Heb wel eens zitten zoeken, maar kan het niet echt vinden.
Geen zin om een apotheek te vinden en dan ook nog eens zoiets te vragen!
Je kunt het ook gewoon bij het Kruidvat of de Etos kopen. Canesten heet 't meestal, ze hebben een variant voor voeten en eentje voor andere lichaamsdelen Als je het niet kan vinden, vraag gewoon waar de spullen tegen voetschimmel liggen daar ligt het bij.

Wat de teatree olie betreft, ik heb een hele tijd dit gebruikt: http://www.aromed.eu/nl/intiemehygiene
Hielp ook uitstekend, alleen ruikt het oa. nogal naar teatree en kruiden. Dus nu gebruik ik Bioclin, dat is geurloos en werkt ook heel goed (de bruistabletten dan he, de zalf is niet helemaal geurloos).
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_79398093
ik heb het 1x echt verschrikkelijk erg gehad
het jeukte de hele dag als de tyfus en het was ook helemaal rood. Ook kwam er vies wit spul uit wat ik normaal niet heb. Ik werd er echt gek van. Maar het is vanzelf weer weggegaan, gewoon elke keer als je onder de douche staat even goed schoonmaken met alleen water. Duurde wel lang, maar het is wel weggegaan.
  Moderator zondag 21 maart 2010 @ 12:39:49 #71
155227 crew  Guppy
dus
pi_79400911
quote:
Op zondag 21 maart 2010 11:05 schreef pasopikbijt het volgende:
ik heb het 1x echt verschrikkelijk erg gehad
het jeukte de hele dag als de tyfus en het was ook helemaal rood. Ook kwam er vies wit spul uit wat ik normaal niet heb. Ik werd er echt gek van. Maar het is vanzelf weer weggegaan, gewoon elke keer als je onder de douche staat even goed schoonmaken met alleen water. Duurde wel lang, maar het is wel weggegaan.
Als dat echt zo is, heb je geluk.

Maar ik heb altijd begrepen dat het sluimerend aanwezig kan blijven als je niks doet. Ik hoop voor je dat dat bij jou niet zo is!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_79401983
quote:
Op zondag 21 maart 2010 12:39 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Als dat echt zo is, heb je geluk.

Maar ik heb altijd begrepen dat het sluimerend aanwezig kan blijven als je niks doet. Ik hoop voor je dat dat bij jou niet zo is!
Nouja het zal wel een jaar geleden zijn en ik hou het goed schoon uit angst dat het nog eens gebeurd denk wel dat dat wat uitmaakt
  Moderator zondag 21 maart 2010 @ 13:33:06 #73
155227 crew  Guppy
dus
pi_79402761
quote:
Op zondag 21 maart 2010 13:10 schreef pasopikbijt het volgende:

[..]

Nouja het zal wel een jaar geleden zijn en ik hou het goed schoon uit angst dat het nog eens gebeurd denk wel dat dat wat uitmaakt
Misschien is dat ook wel zo hoor, ik ben geen huisarts
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zondag 21 maart 2010 @ 22:20:50 #74
294637 Haroldinho
Once you had Asian...
pi_79427888
quote:
Op zondag 21 maart 2010 11:05 schreef pasopikbijt het volgende:
ik heb het 1x echt verschrikkelijk erg gehad
het jeukte de hele dag als de tyfus en het was ook helemaal rood. Ook kwam er vies wit spul uit wat ik normaal niet heb. Ik werd er echt gek van. Maar het is vanzelf weer weggegaan, gewoon elke keer als je onder de douche staat even goed schoonmaken met alleen water. Duurde wel lang, maar het is wel weggegaan.
Hoe lang duurde het voordat het bij jou is weggegaan? Ik heb 't nu een week of twee. Ook tyfus veel jeuk en datzelfde witte spul. Als het nog een paar dagen aan houdt ga ik wel naar de huisarts.
pi_79656349
Ik meld me, maar hoop over een paar dagen vergoed verlost te zijn. Wat een ellende.

Ik zit nu in mijn eerste schimmelinfectie (maar eigenlijk niet, want in oktober heb ik heel kort een heel klein infectietje ( ) gehad.. Weet niet of dat kan, maar had een paar dagen lichtelijk de klachten, wist niet wat het was en is toen snel weer weggegaan.. vandaar dus dat het nu is teruggekomen, denk ik?). In ieder geval, wat een tyfusellende!! ik hoor veel verhalen over jeuk, maar bij mij was vooral pijn de boosdoener. Echt pijn. En het was ook overgegaan naar mn anus.. (N) Ik ben snel naar de huisarts gegaan want het ging echt niet meer, en heb nu een zalf wat ik twee weken achter elkaar met een huls in mn vagina moet doen.
De echte ellende is nu over, heb af en toe nog jeuk maar geen echte pijn meer. Plassen doet nog zeer, poepen ook een beetje, maar ik hoop vooral snel weer seks te kunnen hebben.
And the sex
and the drugs
and the complications
  zondag 28 maart 2010 @ 18:25:34 #76
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_79676470
Om nog terug te komen op waardoor schimmelinfecties kunnen ontstaan......

men vergeet hier te noemen dat je het ook kan krijgen door een te hoog suikerinname wat je darmen niet goed verwerken en dus letterlijk gaat gisten, naar buiten treed en zich (voor de vrouwen) in de vagina nestelt.

Ik heb trouwens niemand hier horen klagen over de afscheiding... Ik ben er ook gevoellig voor maar naast de irritante brandende jeuk heb ik ook een boel afscheiding, is niet tof meer... moet dan een maandverbandje dragen en om het uur ook echt verwisselen (al dan niet sneller) vanwege de heftige afscheiding.

Het is trouwens belachelijk dat je hier in Nederland niet iets over de toonbank kan kopen, dat kon toen ik in Australie was daar gelukkig wel
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
  zondag 28 maart 2010 @ 18:27:26 #77
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_79676517
Ohja en heb ooit eens de tip gehad om vanille yoghurt op een maandverbandje te doen en dan aantrekken tegen de jeuk.... en verdomt het werkte bij mij ook nog eens!
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
pi_79677773
quote:
Op zondag 28 maart 2010 18:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ohja en heb ooit eens de tip gehad om vanille yoghurt op een maandverbandje te doen en dan aantrekken tegen de jeuk.... en verdomt het werkte bij mij ook nog eens!
Je weet dat daar suiker in zit?
Het zal wel verlichtend werken tegen de jeuk, maar je schimmelinfectie gaat er dus niet van over.
http://www.ntvg.nl/node/267984/print
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zondag 28 maart 2010 @ 19:19:09 #79
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_79678004
quote:
Op zondag 28 maart 2010 19:12 schreef Syrena het volgende:

[..]

Je weet dat daar suiker in zit?
Het zal wel verlichtend werken tegen de jeuk, maar je schimmelinfectie gaat er dus niet van over.
http://www.ntvg.nl/node/267984/print
dat weet ik ja..... maar als je alleen jeuk of irritatie hebt, wat vaak een tijdje blijft aanhouden na de schimmelperiode werkt het prima

en ik had het over suikers die in je lichaam niet omgezet kunnen worden
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
pi_79678041
quote:
Op zondag 28 maart 2010 18:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ohja en heb ooit eens de tip gehad om vanille yoghurt op een maandverbandje te doen en dan aantrekken tegen de jeuk.... en verdomt het werkte bij mij ook nog eens!
Ik eet nu nooit geen vanille yoghurt meer
Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
  zondag 28 maart 2010 @ 19:37:02 #81
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_79678615
quote:
Op zondag 28 maart 2010 19:20 schreef VorteXxX het volgende:

[..]

Ik eet nu nooit geen vanille yoghurt meer
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
pi_79714887
Ik heb het idee dat het gebruik van wasemulsie voor de vagina de boosdoener was. ik gebruikte het eerst heel af en toe en nadat ik het een week lang vrijwel dagelijks had gebruikt had ik opeens een schimmelinfectie te pakken. Iets van, ook de goede bacteriën worden gedood ofzo?
And the sex
and the drugs
and the complications
  Moderator dinsdag 30 maart 2010 @ 08:56:00 #83
155227 crew  Guppy
dus
pi_79735784
Tja, dat spul brengt de natuurlijke balans in de was. En die is juist weer heel belangrijk voor de goede bacterien. Alle reclame daarvoor is dus onzin... Helaas
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_79736892
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:07 schreef straatmadelief het volgende:
Ik heb het idee dat het gebruik van wasemulsie voor de vagina de boosdoener was. ik gebruikte het eerst heel af en toe en nadat ik het een week lang vrijwel dagelijks had gebruikt had ik opeens een schimmelinfectie te pakken. Iets van, ook de goede bacteriën worden gedood ofzo?
Ik ben allergisch voor die van het Kruidvat. Maar dan jeuken alleen mijn schaamlippen.
Ik gebruik nu een merk van een Duitse drogist, bevalt prima.

Bij mij ligt het gewoon aan het hebben van sex. Heb ik geen sex, dan heb ik nergens last van. Het slijmvlies is bij mij dun geworden door het gebruik van de pil, dus dat kan niet zo goed tegen geschuur als het niet optimaal vochtig is.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_79805642
ik had inderdaad ook die van het Kruidvat! Maar ik vond die schimmelinfectie zo kut dat ik t niet meer ga uitproberen met een ander merk. Ik maak me kut wel schoon met water, dat moet toch voldoende zijn?
And the sex
and the drugs
and the complications
  woensdag 31 maart 2010 @ 21:27:17 #86
92409 Twinky
Little star.
pi_79805914
ja als ik het niet elke dag met lactacyd was, zit het allemaal alweer vol met witte dingetjes. Nu is mijn schimmel ook niet inwendig maar zit tussen mijn lipjes.

Ik heb weer blauwe pilletjes besteld
  donderdag 1 april 2010 @ 07:41:36 #87
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_79817976
quote:
Op zondag 28 maart 2010 18:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ik heb trouwens niemand hier horen klagen over de afscheiding...
Oh ehmm... ja....
* Darkwolf meldt zich.
Het vreemde is echter dat het maar heel af en toe gebeurd.
Aan het einde van het plassen komt er nog een beetje melkerig wit naar buiten.
Hele enkele keren wil het ook nog branden tijdens het plassen (pijn komt dan aan het eind en trekt weer weg 5 min. daarna) en dat gebeurd vaak als ik niet genoeg gedronken heb of ligt eraan wat ik gedronken heb.
Dit laatste met die pijn komt dan ook zelden voor. Nog niet eens een keer per maand.
De witte afscheiding random 1 keer per week hooguit.
Geen idee of dat ook maar iets met een schimmel infectie te maken kan hebben, maar misschien herkennen mensen dit.
  vrijdag 2 april 2010 @ 18:58:33 #88
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_79878001
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:07 schreef straatmadelief het volgende:
Ik heb het idee dat het gebruik van wasemulsie voor de vagina de boosdoener was. ik gebruikte het eerst heel af en toe en nadat ik het een week lang vrijwel dagelijks had gebruikt had ik opeens een schimmelinfectie te pakken. Iets van, ook de goede bacteriën worden gedood ofzo?
Je had die van Kruidvat toch? Mijn oog viel daarnet op een bericht van Kruidvat in Metro. In de intieme mousse zit een bacterie en alle verpakkingen worden teruggeroepen. Debacterie kan infecties veroorzaken. !
  Moderator vrijdag 2 april 2010 @ 19:01:01 #89
155227 crew  Guppy
dus
pi_79878100
Precies, dat heb ik ook gelezen. Terug dus met die van de Kruitvat!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  vrijdag 2 april 2010 @ 19:01:22 #90
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_79878109
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 21:27 schreef Twinky het volgende:
ja als ik het niet elke dag met lactacyd was, zit het allemaal alweer vol met witte dingetjes. Nu is mijn schimmel ook niet inwendig maar zit tussen mijn lipjes.

Ik heb weer blauwe pilletjes besteld
dan kan je beter myconanizol of hoe het ook heet gebruiken
een cremetje
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
pi_79879528
quote:
Op zondag 28 maart 2010 18:25 schreef Knuffelzacht het volgende:

Ik heb trouwens niemand hier horen klagen over de afscheiding... Ik ben er ook gevoellig voor maar naast de irritante brandende jeuk heb ik ook een boel afscheiding, is niet tof meer... moet dan een maandverbandje dragen en om het uur ook echt verwisselen (al dan niet sneller) vanwege de heftige afscheiding.

quote:
Op zondag 21 maart 2010 11:05 schreef pasopikbijt het volgende:
ik heb het 1x echt verschrikkelijk erg gehad
het jeukte de hele dag als de tyfus en het was ook helemaal rood. Ook kwam er vies wit spul uit wat ik normaal niet heb. Ik werd er echt gek van. Maar het is vanzelf weer weggegaan, gewoon elke keer als je onder de douche staat even goed schoonmaken met alleen water. Duurde wel lang, maar het is wel weggegaan.
ik had het ook, stommie
pi_79890709
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 21:27 schreef Twinky het volgende:
ja als ik het niet elke dag met lactacyd was, zit het allemaal alweer vol met witte dingetjes.
Tja, maar dat is normaal toch? Net zoiets als smegma bij mannen ofzo.. Gewoon wegwassen..
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 18:58 schreef Aventura het volgende:

[..]

Je had die van Kruidvat toch? Mijn oog viel daarnet op een bericht van Kruidvat in Metro. In de intieme mousse zit een bacterie en alle verpakkingen worden teruggeroepen. Debacterie kan infecties veroorzaken. !
maar ik had wasemulsie en niet mousse.. Dus ik weet niet..
And the sex
and the drugs
and the complications
  zaterdag 3 april 2010 @ 05:29:39 #93
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_79893854
volgens mij is dat ook normaal hoor die witte zooi tussen de schaamlippen, gewoon wegwassen met water. Ik gebruik ook maar 1 a 2x lactacyd in de week voor het "frisse gevoel" maar meestal alleen als ik menstrueer
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
pi_79895024
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 05:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
volgens mij is dat ook normaal hoor die witte zooi tussen de schaamlippen, gewoon wegwassen met water. Ik gebruik ook maar 1 a 2x lactacyd in de week voor het "frisse gevoel" maar meestal alleen als ik menstrueer
Volgens mij is lactacyd helemaal niet zo goed trouwens. Je moet gewoon alleen met water goed afspoelen. Het lijkt mij dat als je het zo gaat lopen helpen dat het alleen maar zwakker wordt en je alleen maar meer moet gebruiken voor het gewenste resultaat.

Maar ik kan er ook naast zitten.
  zaterdag 3 april 2010 @ 10:24:08 #95
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_79895412
ik heb er alleen last van als ik sex met man heb of bij vochtige warmte.... of bij antibiotica gebruik.... maar dat is gelukkig niet altijd zo. Het is niet erg om eens te wassen met lactacyd of eens te wassen met zeep zolang het geen frequent gebruik is
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
pi_79897011
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 10:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik heb er alleen last van als ik sex met man heb of bij vochtige warmte.... of bij antibiotica gebruik.... maar dat is gelukkig niet altijd zo. Het is niet erg om eens te wassen met lactacyd of eens te wassen met zeep zolang het geen frequent gebruik is
Een keertje zal ook geen kwaad kunnen, maar zeep? daarmee fuck je het toch alleen maar meer op? Ik was het onder de douche ook wel even oppervlakkig met wat shampoo maar je moet niet grondig gaan zitten schrobben daarmee
  zaterdag 3 april 2010 @ 15:44:28 #97
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_79904347
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 11:37 schreef pasopikbijt het volgende:

[..]

Een keertje zal ook geen kwaad kunnen, maar zeep? daarmee fuck je het toch alleen maar meer op? Ik was het onder de douche ook wel even oppervlakkig met wat shampoo maar je moet niet grondig gaan zitten schrobben daarmee
denk dat shampoo slechter is dan zeep eigenlijk.... maar het gaat om de frequentie, zolang die laag is kan je vagina zichzelf herstellen....goed schrobben is nergens goed voor ook niet voor je huid
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
  Moderator zaterdag 3 april 2010 @ 15:49:07 #98
155227 crew  Guppy
dus
pi_79904469
Zeep is een no-go, zei mijn huisarts
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zaterdag 3 april 2010 @ 15:52:10 #99
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_79904536
mijn huisarts heeft ooit gezegd van tijdens menstruatie ok maar niet te vaak doen
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
pi_79919807
voetschimmel is ook geen pretje heb het ineens zitten tussen mn kleine teen en die ernaast (ringteen?), het doet fucking pijn en er is een velletje af

maar heb een zalfje
pi_84141895
Okay... vraagje.
Ik heb nog never nooit een schimmelinfectie gehad in/aan mijn doos en ook een blaas ontsteking maar 1 keer. En die herkende ik ook al niet, aangezien ik niet de standaard symptomen vertoonde. Niet vaker plassen, geen brandend gevoel, alleen een krampje als ik klaar als met plassen, dat was 't.

En ik weet dus nu niet OF ik ergens last van heb en ja waarvan (blaas of schimmel oid)?

- voornamelijk ándere afscheiding, wat andere kleur, wat vloeibaarder en meer. Maar volledig reukloos en rustig/glad van structuur.
- lichte buikpijn en 'gevoeligheid' in onderrug
- lichte koorts/verhoging (38.2 tov normaal 36.3-36.6)
- geen pijn in/aan mijn doos
- geen jeuk
- wel roodheid (geloof ik )
andere dingetjes die mogelijk wel of juist niets er mee te maken hebben:
- lichte keelpijn/brok gevoel
- rechter oorschelp doet zeer als ik lach

Ik vind het echt half half bakken ? Ik mis wat standaard symptomen voor 1 van de 2, sommige passen wel bij de 1 maar weer niet bij de ander... dus...
Wel een 2weken terug een antibiotica kuur gehad die een week duurde. Nu dus een week klaar.

Moet ik nu iets doen? Gaat het vanzelf over? Ik heb werkelijk geen idee, ik heb dit nooit.

[ Bericht 10% gewijzigd door avatar3D op 16-07-2010 19:02:34 ]
  vrijdag 16 juli 2010 @ 20:52:21 #102
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_84146868
Kan zijn dat je idd wat last hebt van een lichte schimmelinfectie aangezien je antibioticakuurtje hebt gedaan. Dat kan bijwerking zijn. Heeft de antibiotica wel aangeslagen aangezien je nog steeds koortsig bent??
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
pi_84147947
Of de antibiotica heeft aangeslagen zal ik nooit weten aangezien er niet duidelijk was wat er toen aan de hand was (nog steeds niet trouwens) maar het was zoiets voor iets anders (als het goed is, lang verhaal wat denk ik niet relevant is). Breedspectrum AB gehad. (Omdat ik toen ook verhoging had.)

Overigens vergeet ik dat ik gister DTP en Buiktyfus vaccinaties heb gehaald. Dat zou ook de verhoging kunnen verklaren.Echter mijn doos/buik klachten bestaan al wat langer.

Hoe herken ik een schimmelinfectie? Want googlen levert geen match op met mijn waarneming. (Zonder al te grafisch te worden.) En hoe een blaasinfectie? Of nog iets anders?
  vrijdag 16 juli 2010 @ 21:26:43 #104
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_84148668
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 21:12 schreef avatar3D het volgende:
Of de antibiotica heeft aangeslagen zal ik nooit weten aangezien er niet duidelijk was wat er toen aan de hand was (nog steeds niet trouwens) maar het was zoiets voor iets anders (als het goed is, lang verhaal wat denk ik niet relevant is). Breedspectrum AB gehad. (Omdat ik toen ook verhoging had.)

Overigens vergeet ik dat ik gister DTP en Buiktyfus vaccinaties heb gehaald. Dat zou ook de verhoging kunnen verklaren.Echter mijn doos/buik klachten bestaan al wat langer.

Hoe herken ik een schimmelinfectie? Want googlen levert geen match op met mijn waarneming. (Zonder al te grafisch te worden.) En hoe een blaasinfectie? Of nog iets anders?
als je er niet helemaal uitkomt is het dan niet een idee om afspraak met doc/gyneacaloog te maken?
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
pi_84149088
Mijn eigen HA is op vakantie en zie ik niet terug voor dat ik ga.
Buikpijn begint wat sterker te worden en rugpijn ook. Verhoging is nu wel netjes onder 38.

Ik kijk even aan hoe het maandag is, en dan hopelijk rechtstreeks naar de gyn.
Onder het mom van dat ik "onder behandeling sta" (is een jaar geleden but who cares)...
pi_84629573
Hoe is het er nu mee?
And the sex
and the drugs
and the complications
pi_85559311
even een snel vraagje: als ik naar de huisarts ga vanwegen een schimmelinfectie of wat het ook mag zijn daar beneden, moet ik het laten zien he? Daar heb ik niet zo'n zin in eigenlijk. Heb liever dat een gyneacoloog ernaar kijkt en niet mn huisarts :@
Kan ik dat gewoon zeggen en word ik dan doorverwezen of heb ik niet zo veel keus en zal ik in mn blote kut moeten gaan staan? Klinkt misschien stom enzo, maar ik heb daar echt geen zin in.
pi_85559953
Nja ik moest het gewoon laten zien ja..
maar zo erg is dat toch niet?
And the sex
and the drugs
and the complications
pi_85567515
ik hoop wel dat ik dan de vrouw krijg en niet haar man xD
maar ik voel me er gewoon niet erg prettig bij om mn huisarts te laten zien hoeveel witte afscheiding ik heb en hoe rood en jeukerig het is tussen mn benen. Een gyneacoloog kan ik nog mee leven, die doet niks anders. Maar een huisarts.. nja, ik zal me wel aanstellen maar ik zie het echt niet zitten.
  Moderator zondag 22 augustus 2010 @ 13:14:28 #110
155227 crew  Guppy
dus
pi_85567689
Lieve pasopikbijt, je hebt geen idee hoe vaak huisartsen ernaar kijken ;) Die kijken werkelijk nergens meer van op. Echt niet.
Zet je zelf over het idee dat je 'gek' bent, want huisartsen zien wel gekkere dingen :D

En trouwens, hoe denk je dat uitstrijkjes ( :X ) gemaakt worden? Niet bij de gyn ;)

Overigens kun je bij de assistente gewoon een afspraak maken bij de vrouw, als je je daar prettiger bij voelt.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_85567898
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 13:14 schreef Guppyfriend het volgende:
Lieve pasopikbijt, je hebt geen idee hoe vaak huisartsen ernaar kijken ;) Die kijken werkelijk nergens meer van op. Echt niet.
Zet je zelf over het idee dat je 'gek' bent, want huisartsen zien wel gekkere dingen :D

En trouwens, hoe denk je dat uitstrijkjes ( :X ) gemaakt worden? Niet bij de gyn ;)

Overigens kun je bij de assistente gewoon een afspraak maken bij de vrouw, als je je daar prettiger bij voelt.
naja ik voel me er uberhaupt niet prettig bij, ik kom daar nooit :')
ben er 2x geweest, om de pil te halen en een maand later voor een jaarvooraad. Verder was ik voor mn inentingen vroeger ook erheen geweest, maar dat was voordat we verhuisden = andere huisarts. Achja, ik weet niet. Ik heb dit probleempje daar beneden al vaker gehad, maar dan ging het vanzelf weer weg zodra ik ongesteld was geweest. Maar nu gaat het maar niet weg dus maak ik me toch een beetje zorgen..
  Moderator zondag 22 augustus 2010 @ 13:26:51 #112
155227 crew  Guppy
dus
pi_85568031
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 13:22 schreef pasopikbijt het volgende:

[..]

naja ik voel me er uberhaupt niet prettig bij, ik kom daar nooit :')
ben er 2x geweest, om de pil te halen en een maand later voor een jaarvooraad. Verder was ik voor mn inentingen vroeger ook erheen geweest, maar dat was voordat we verhuisden = andere huisarts. Achja, ik weet niet. Ik heb dit probleempje daar beneden al vaker gehad, maar dan ging het vanzelf weer weg zodra ik ongesteld was geweest. Maar nu gaat het maar niet weg dus maak ik me toch een beetje zorgen..
Dat je ze niet vaak ziet lijkt me juist een voordeel. Die huisarts kent je verder niet, en denkt dus echt niks geks van je. Daarnaast zal hij je heus niet meer herinneren als dat meisje wat toen die pil kwam halen. En stel dat je over een paar jaar met iets anders komt, denkt ie heus niet 'oh, daar heb je die schimmeldoos ook weer'. Tuurlijk niet. Die huisarts heeft dagelijks tientallen mensen op spreekuur, het is haast een routine.
Nogmaals, houd jezelf voor dat hij wel gekkere dingen ziet. Het is z'n werk.

En nog iets, als je een schimmelinfectie niet passend behandeld, kan het gevolgen hebben voor de langere termijn. Denk bijvoorbeeld aan onvruchtbaarheid... Het is dus echt wel voor een goed doel om te gaan. Ik wil je niet nog meer ongerust maken als dat je al bent, maar het is echt wel heel belangrijk om te gaan :*
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_85570029
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 13:26 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Dat je ze niet vaak ziet lijkt me juist een voordeel. Die huisarts kent je verder niet, en denkt dus echt niks geks van je. Daarnaast zal hij je heus niet meer herinneren als dat meisje wat toen die pil kwam halen. En stel dat je over een paar jaar met iets anders komt, denkt ie heus niet 'oh, daar heb je die schimmeldoos ook weer'. Tuurlijk niet. Die huisarts heeft dagelijks tientallen mensen op spreekuur, het is haast een routine.
Nogmaals, houd jezelf voor dat hij wel gekkere dingen ziet. Het is z'n werk.

En nog iets, als je een schimmelinfectie niet passend behandeld, kan het gevolgen hebben voor de langere termijn. Denk bijvoorbeeld aan onvruchtbaarheid... Het is dus echt wel voor een goed doel om te gaan. Ik wil je niet nog meer ongerust maken als dat je al bent, maar het is echt wel heel belangrijk om te gaan :*
Dat ik die pil ging halen is een paar maanden geleden en ik word over twee weken 16, maar dat terzijde. Als ik dan ga, wat gaat de huisarts dan eigenlijk precies doen? Ernaar kijken, ok. Maar toch niet helemaal eraan lopen plukken ofzo he? :') en kan ze in 1x vaststellen wat het is en me iets meegeven waardoor het weggaat, of is er een kans dat er een uitstrijkje moet worden gemaakt ofzo en dat ik dan pas over 1000 jaar hoor wat het is en waar ik heen moet om het te verhelpen?
  Moderator zondag 22 augustus 2010 @ 15:17:18 #114
155227 crew  Guppy
dus
pi_85571424
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 14:30 schreef pasopikbijt het volgende:

[..]

Dat ik die pil ging halen is een paar maanden geleden en ik word over twee weken 16, maar dat terzijde. Als ik dan ga, wat gaat de huisarts dan eigenlijk precies doen? Ernaar kijken, ok. Maar toch niet helemaal eraan lopen plukken ofzo he? :') en kan ze in 1x vaststellen wat het is en me iets meegeven waardoor het weggaat, of is er een kans dat er een uitstrijkje moet worden gemaakt ofzo en dat ik dan pas over 1000 jaar hoor wat het is en waar ik heen moet om het te verhelpen?
Bij mij was het even kijken, klaar :)

Ik kreeg een vrij algemeen zalfje mee, en als dat niet aansloeg moest ik terugkomen voor een onderzoekje. Het sloeg gelukkig meteen aan, ben alleen nog een keertje terug geweest voor controle (ook even kijken).

Mocht het niet aanslaan, dan moet je dus terugkomen voor een uitstrijkje. En dan gaan ze onderzoeken wat het is. Of dat lang duurt weet ik niet, maar het komt veel voor en is een routine onderzoek. De uitslag zal dus ook wel snel gaan.

Maak je niet teveel zorgen, het is vast iets onschuldigs :) En het is goed om er even naar te kijken, echt waar! Ook al is het wel klote natuurlijk, maar het is voor een goed doel. Misschien wil je moeder wel met je meegaan? Of ga je juist liever alleen, dat kan ook (ik wel).

Weet je wat bij mij heel erg hielp? Gewoon daarheen gaan alsof het de normaalste zaak van de wereld is dat je je poes even laat nakijken :D Zolang ik dat maar de hele tijd tegen mezelf zei, viel het in m'n hoofd wel mee :')

En het is helemaal niet erg om het eng te vinden, maar ook wel goed om het een keer te doen. Dan zie je straks ook niet zo op tegen het bevolkingsonderzoek voor baarmoederhalskanker (= uitstrijkje). Het zou zonde zijn als je niet gaat omdat je niet durft, want juist daarbij is vroeg constateren heel belangrijk :)

Succes meid!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_85572099
is het echt zo dat je onvruchtbaar kan worden als je je schimmelinfectie niet laat behandelen..? :S Dat heb ik nog nooit gehoord..

Maar bij mij was het ook gewoon even snel kijken en klaar.. Hij had het zo gezien.
Ik moet toegeven dat ook ik ergens wel een zenuwprikkeltje voelde toen ik de praktijk instapte, maar dat veranderde snel. De dokter begon eerst een loos gesprekje, maar dat stelde me wel op mn gemak. Ik kreeg toen ook een zalfje mee dat ik in mn kut moest doen met een soort van inbrenghuls. maar iedere dokter geeft je denk ik iets anders mee, heb ook wel eens gehoord van pillen enzo.
And the sex
and the drugs
and the complications
  Moderator zondag 22 augustus 2010 @ 17:34:18 #116
155227 crew  Guppy
dus
pi_85575429
Mijn huisarts vertelde het me. Er is een heel kleine kans, maar toch... Geldt ook weer niet voor alle type infecties schijnt. Maar sindsdien ga ik toch maar gewoon.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_85591674
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 15:17 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Bij mij was het even kijken, klaar :)

Ik kreeg een vrij algemeen zalfje mee, en als dat niet aansloeg moest ik terugkomen voor een onderzoekje. Het sloeg gelukkig meteen aan, ben alleen nog een keertje terug geweest voor controle (ook even kijken).

Mocht het niet aanslaan, dan moet je dus terugkomen voor een uitstrijkje. En dan gaan ze onderzoeken wat het is. Of dat lang duurt weet ik niet, maar het komt veel voor en is een routine onderzoek. De uitslag zal dus ook wel snel gaan.

Maak je niet teveel zorgen, het is vast iets onschuldigs :) En het is goed om er even naar te kijken, echt waar! Ook al is het wel klote natuurlijk, maar het is voor een goed doel. Misschien wil je moeder wel met je meegaan? Of ga je juist liever alleen, dat kan ook (ik wel).

Weet je wat bij mij heel erg hielp? Gewoon daarheen gaan alsof het de normaalste zaak van de wereld is dat je je poes even laat nakijken :D Zolang ik dat maar de hele tijd tegen mezelf zei, viel het in m'n hoofd wel mee :')

En het is helemaal niet erg om het eng te vinden, maar ook wel goed om het een keer te doen. Dan zie je straks ook niet zo op tegen het bevolkingsonderzoek voor baarmoederhalskanker (= uitstrijkje). Het zou zonde zijn als je niet gaat omdat je niet durft, want juist daarbij is vroeg constateren heel belangrijk :)

Succes meid!
Dat klinkt allemaal niet zo erg als ik dacht :P inderdaad mn moeder mee is wel een goeie, heb een goeie band met haar, vertel haar altijd alles enzo. Ik denk dat ik mama binnenkort maar eens een afspraak laat maken. Ik hoop inderdaad dat het niet iets ernstigs is, het is alleen niet iets waar ik eerder van gehoord heb. Ik heb zegmaar kleine oppervlakkige scheurtjes ofzo in de bovenste huidlaag van mn buitense schaamlippen. En van die afscheiding die verandert in kleine witte korreltjes als je het probeert af te vegen :{ en het doet af en toe ook best pijn, maar niet de hele tijd. Nja, ik zal het maar aan de huisarts vertellen dan :P


bedankt voor de tips en geruststelling iig :*
pi_85723650
Dalijk even naar de apotheek, recept is doorgefaxd ;(
I am changing..
  vrijdag 25 maart 2011 @ 12:05:30 #119
139770 Miasan
Roemer has it
pi_94593566
Het is weer raak! Ik was net een paar weken klaar met de vorige 'kuur', is het weer zover. Wondjes, schraalheid, meer afscheiding enz. :( De wondjes die ik vorige keer had lijken nu weer terug te zijn, het is dus niet helemaal genezen. Dit is de derde keer. De eerste keer dat ik een schimmelinfectie had was in juli 2010, en toen is het dus lang weggebleven. Toen had ik wel andere medicijnen dan vorige keer, kan het daar aan liggen? Ik zie iig pas maandag de dokter. Ik overweeg nu om een oude tube te pakken en alvast te beginnen met smeren, maar straks zijn de wondjes weg en ziet de dokter weer niks vreemds. Tegelijkertijd wil ik NU van die schraalheid af zijn. Ik kan niet eens vrijen met mijn vriend.
Mijn moeder had blijkbaar ook heel vaak schimmelinfecties, sinds ze een pilletje kreeg dat ze gewoon door moest slikken is het niet meer teruggekomen. Iemand hier ervaring mee?

Ik heb ook de bioclyn actiegel in huis sedert gisteren, kan die een schimmelinfectie genezen?
Hoofdletter, komma,
punten en grammatica.
Bericht is leesbaar.
pi_94594693
quote:
13s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 12:05 schreef Miasan het volgende:
Het is weer raak! Ik was net een paar weken klaar met de vorige 'kuur', is het weer zover. Wondjes, schraalheid, meer afscheiding enz. :( De wondjes die ik vorige keer had lijken nu weer terug te zijn, het is dus niet helemaal genezen. Dit is de derde keer. De eerste keer dat ik een schimmelinfectie had was in juli 2010, en toen is het dus lang weggebleven. Toen had ik wel andere medicijnen dan vorige keer, kan het daar aan liggen? Ik zie iig pas maandag de dokter. Ik overweeg nu om een oude tube te pakken en alvast te beginnen met smeren, maar straks zijn de wondjes weg en ziet de dokter weer niks vreemds. Tegelijkertijd wil ik NU van die schraalheid af zijn. Ik kan niet eens vrijen met mijn vriend.
Mijn moeder had blijkbaar ook heel vaak schimmelinfecties, sinds ze een pilletje kreeg dat ze gewoon door moest slikken is het niet meer teruggekomen. Iemand hier ervaring mee?

Ik heb ook de bioclyn actiegel in huis sedert gisteren, kan die een schimmelinfectie genezen?
De Bioclin is wel fijn om de symptomen te verlichten, kun je best gebruiken tot maandag. Bij mij is het daardoor nog nooit genezen, maar een paar uur van de jeuk verlost zijn was al fijn O+

Misschien is het een idee om je vriend ook te behandelen? (Zalfje). Zou het even vragen a/d huisarts.

En niet te snel weer beginnen met sex (bij mij DE oorzaak van de schimmelinfecties) en de eerste keren eens glijmiddel gebruiken om je binnenkant een beetje te beschermen ;) (tip: zwart flesje van Eros :Y) doe je een eeuwigheid mee en blijft glad!)
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_94720385
Maakt er een verschil of er 100% katoenen ondergoed of 95% katoen met 5% elastan wordt gedragen i.v.m bovenstaande?
  maandag 28 maart 2011 @ 17:02:55 #122
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_94720645
quote:
Op vrijdag 25 maart 2011 12:05 schreef Miasan het volgende:
Het is weer raak! Ik was net een paar weken klaar met de vorige 'kuur', is het weer zover. Wondjes, schraalheid, meer afscheiding enz. :( De wondjes die ik vorige keer had lijken nu weer terug te zijn, het is dus niet helemaal genezen. Dit is de derde keer. De eerste keer dat ik een schimmelinfectie had was in juli 2010, en toen is het dus lang weggebleven. Toen had ik wel andere medicijnen dan vorige keer, kan het daar aan liggen? Ik zie iig pas maandag de dokter. Ik overweeg nu om een oude tube te pakken en alvast te beginnen met smeren, maar straks zijn de wondjes weg en ziet de dokter weer niks vreemds. Tegelijkertijd wil ik NU van die schraalheid af zijn. Ik kan niet eens vrijen met mijn vriend.
Mijn moeder had blijkbaar ook heel vaak schimmelinfecties, sinds ze een pilletje kreeg dat ze gewoon door moest slikken is het niet meer teruggekomen. Iemand hier ervaring mee?

Ik heb ook de bioclyn actiegel in huis sedert gisteren, kan die een schimmelinfectie genezen?
Ik gebruik inderdaad maandelijks preventief iets hiertegen. Anders blijft het terugkomen :( waarschijnlijk wil niet elke huisarts het even snel voorschrijven. Maar bij mij kwam het al jaren terug, paar keer per jaar, soms elke maand. Nu heb ik er weinig last meer van.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  maandag 28 maart 2011 @ 20:03:15 #123
92409 Twinky
Little star.
pi_94729568
Ha, weer actie. Ik ben er wel flink mee bezig geweest de afgelopen maanden... Ben allergisch voor de blauwe pilletjes, dan zit ik vol met netelroos - steeds erger. Jammer, maar helaas.
En ik ben gestopt met elke dag wassen met lactacyd. Was even doorbikkelen maar het gaat steeds beter.
Tot... ik laatst ongesteld was (is maar 1x p 3 maanden ofzo, spiraaltje). Jemig wat raakte mijn punani in paniek.
Meer mensen daar last van? Het leek net alsof mijn onderkantje het bloedprut wilde laten verdwijnen door lekker veel bijtende candidaprut in te zetten. Bah.
pi_100290230
even een subtiel schopje.
Ik heb de laatste tijd ook last van een schrale eikel met rode vlekjes. Het doet zeer om hem naar beneden te trekken, met water gaat dit wat beter.
Ik verdenk mijn eikel ervan een schimmelinfectie opgelopen te hebben, aangezien ik al een tijdje loop met een hardnekkige schimmelinfectie op hand/voet. Mijn vraag is dan ook of ik het voor mijn hand/voet voorgeschreven middel, miconazolnitraat 2%, uit kan proberen op mijn eikel. Gewoon om te kijken of het werkt, als het niet werkt ga ik wel naar de huisarts.
Zo ja, zijn er ook bijwerkingen of dingen waar ik rekening mee moet houden? Op internet kan ik niet een heel duidelijk antwoord vinden..
Dank!
  woensdag 3 augustus 2011 @ 22:39:19 #125
92409 Twinky
Little star.
pi_100292831
yep, kan je gewoon proberen :) kan ook geen kwaad. Een tot twee keer per dag eropsmeren.
pi_101068530
Hoi, afgelopen tijd redelijk consequent gesmeerd met nauwelijks resultaat. Zou het ook kunnen dat mijn eikel "uitgedroogd" is en dat vaseline helpt?
  Moderator dinsdag 23 augustus 2011 @ 07:00:51 #127
155227 crew  Guppy
dus
pi_101072731
Je zou het kunnen proberen. Maar je geeft in je vorige post al aan dat als het niet werkt, je naar de huisarts gaat. Het is niet leuk, maar ik zou het wel doen als ik jou was... Zelf blijven dokteren helpt niet altijd, en de dokter heeft de toegang tot alle middelen die je nodig hebt
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_101159402
Hebben jullie weleens geprobeerd om jullie voeding aan te passen? Daar kan het ook aan liggen, te veel koolhydraten (waaronder suiker), fruit en producten met gist. Als het continue terug blijft komen zou ik zeker hieraan denken.
pi_101689858
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 03:53 schreef NaughtyBuns het volgende:
Hebben jullie weleens geprobeerd om jullie voeding aan te passen? Daar kan het ook aan liggen, te veel koolhydraten (waaronder suiker), fruit en producten met gist. Als het continue terug blijft komen zou ik zeker hieraan denken.
Ik vrees dat ik dit moet gaan doen.

Ik had maandelijks last van terugkerende infecties, en dat leek te zijn opgelost door iedere maand 1 gynodaktarineitje van 1200mg te gebruiken. Maar daar blijkt het opeens ook 'doorheen' te komen, en mijn huisarts heeft me gezegd dat er na myconazolcrème en eitjes niks anders meer aan te doen is dan zo'n levenslang dieet.

Lijkt me echt heel erg. Geen zoetigheid, geen brood, geen pasta, geen rijst, geen wraps, geen couscous, geen kaas. Wat blijft er dan eigenlijk nog over naast groente, ei en een lapje vlees?

Ze hebben me ook al diverse keren getest op diabetes maat dat is het niet...
  donderdag 8 september 2011 @ 01:33:17 #130
92409 Twinky
Little star.
pi_101698315
kaas mag wel hoor, melkproducten wel. Dus kwark, yoghurt, melk, kazen, hutenkaese.

Het wil nog wel eens lukken om gewoon de candida te 'killen' met zo'n dieet, er zijn wel wat artikelen enzo daarover geschreven, vooral in het engels (candida diet enzo).
pi_101899088
Ik heb helaas ook een candida op me eikel opgelopen, ben nu voor de 3e dag aan het smeren met miconazolnitraat creme. Hoeveel weken moet ik smeren? Ik smeer 's ochtends na het douchen en 's avonds als ik naar bed ga. Ben niet naar dokter geweest, want heb het 1 keer eerder gehad en ziet er hetzelfde uit, maar ben vergeten hoe lang ik nou moet smeren.
pi_101901282
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 03:53 schreef NaughtyBuns het volgende:
Hebben jullie weleens geprobeerd om jullie voeding aan te passen? Daar kan het ook aan liggen, te veel koolhydraten (waaronder suiker), fruit en producten met gist. Als het continue terug blijft komen zou ik zeker hieraan denken.
Bij mij ligt het niet aan mijn voeding maar aan het slikken van de pil. Die maakt het slijmvlies van de vagina dunner waardoor dat minder goed tegen geschuur kan.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_102407280
Ik blijk jaren en jaren de verkeerde myconazol voorgeschreven te hebben gekregen. En het ergste is: de juiste wordt wel vergoed, terwijl ik de verkeerde zeven jaar lang uit eigen zak betaald heb. Kreeg bij de HA een vrouwelijke vervanger, die kwam hiernee aanzetten.

Ik wil niet weten hoeveel geld dit me heeft gekost.
  Moderator maandag 26 september 2011 @ 18:52:18 #134
155227 crew  Guppy
dus
pi_102407423
-O-

Ik zou m'n eigen huisarts naar ook maar eens over aanspreken zeg... Helemaal als de juiste wel blijkt te werken... Not cool
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_102448360
hallo

wie o wie kan mij helpen
het begon onschuldig met een korstje op mijn boven been ik krabbelde het weg en het kwam van kwaat naar erger terug nu is het zo erg geworden dat het op alle 2 de boven benen zit en ook tussen me kont het is een soort kring en rood geiriteerd met kortjes en velletje en het jeukt als een gek
wie ow wie weet wat het is en wat ik er voor moet halen

mvg marmo
pi_102449109
Is dat geen krentenbaard? Ga eens héél snel naar je huisarts, dit klinkt veel heftiger dan een gemiddelde schimmel.
  Moderator dinsdag 27 september 2011 @ 19:36:47 #137
155227 crew  Guppy
dus
pi_102449442
Wat _Arual_ zegt :Y bedenk dat huisartsen wel erger zien, en ga daarheen!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_109063353
da's offtopic....
Groetjes van Miranda!
pi_109063768
Dames van de vorige topics, deel 1, 2 enzovoort, hoe is het met jullie? Vooruitgang geboekt?
Groetjes van Miranda!
pi_109063980
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2009 12:15 schreef koekjestrommel het volgende:

[..]

Het is bij mij nu de eerste keer, en ik gebruik in al die jaren gewoon hetzelfde soort maandverband/inlegkruisjes etc, gewoon van alldays/allways. Heb ook gewoon katoenen ondergoed en ik wastte het daar sowieso al nooit met zeep/lactacyd dus begrijp totaal niet waar het vandaan komt. Baal er wel ontzettend van.
Ik zou ook eens stoppen met inlegkruisjes, van welk merk dan ook. Als je niet ongesteld bent en niet incontinent, hoef je echt niet 24/7 iets in het kruisje van je onderbroek te plakken. Dat werkt evt infecties namelijk alleen maar in de hand. Het broeit door de plastic/waterdichte onderlaag.
Groetjes van Miranda!
pi_109064163
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2010 12:27 schreef Syrena het volgende:

[..]

Je kunt het ook gewoon bij het Kruidvat of de Etos kopen. Canesten heet 't meestal, ze hebben een variant voor voeten en eentje voor andere lichaamsdelen :Y Als je het niet kan vinden, vraag gewoon waar de spullen tegen voetschimmel liggen ;) daar ligt het bij.

Wat de teatree olie betreft, ik heb een hele tijd dit gebruikt: http://www.aromed.eu/nl/intiemehygiene
Hielp ook uitstekend, alleen ruikt het oa. nogal naar teatree en kruiden. Dus nu gebruik ik Bioclin, dat is geurloos en werkt ook heel goed (de bruistabletten dan he, de zalf is niet helemaal geurloos).
Canesten of andere antischimmelmiddelen voor op de huid mag je niet op slijmvliezen aanbrengen.
Groetjes van Miranda!
pi_112424160
Volgens mij is het bij mij ook weer zover.. Heb ooit, toen ik een jaar of 13 was een schimmelinfectie gehad, zomaar uit het niets, had nog nooit seksueel contact gehad of andere bevorderende dingen gedaan.. Heb toen een zalfje gekregen en het ging over.
Nu 6 jaar later lijkt het erop dat het weer terug is.

Maandag had ik seks gehad, 3 keer op 1 dag en niet erg zachtjes, en dinsdag had ik een beetje last van pijn, maar ik dacht dat er gewoon een heel klein scheurtje was gekomen door de seks.
Woensdag kreeg ik belachelijk veel jeuk, was het rood en ook nog pijnlijk.
Daar heb ik Candiflow van Bloem voor gehaald. Omdat het daar bij mij nogal gevoelig is, ook voor blaasontsteking, wou ik het liefst iets van de gezondheidswinkel uitproberen, vandaar.

De jeuk is nu zo goed als weg, maar het doet nog pijn rond de ingang van mijn vagina en ik heb ook last van witte korreltjes.
Heb gister geprobeerd seks te hebben, maar het doet veel pijn, ook met veel glijmiddel dus ben er toen ook mee gestopt.

Kan ik er dus vanuit gaan dat Candiflow het niet gaat genezen? Dat staat wel op de verpakking maar dan zou het nu wel een keer over moeten zijn..
Dus? Is het wel schimmelinfectie? Naar de dokter?
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_114016727
'k heb er zelf ook last van, 'k kwam op deze site:

http://www.candidapenis.nl/

misschien zinvol voor een aantal mensen? 'k ga het zodirect even halen, ben benieuwd of appelazijn ( :') ) helpt...
  dinsdag 10 juli 2012 @ 16:32:41 #144
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_114018504
Ieuw au azijn op de lul smeren..... Kweetniet.....
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_114027990
sommige smeren er lamicil once op.. zo desperate ben ik nog niet maar wil 't gewoon ff proberen.. als 't helpt waarom niet, 'k wordt er echt schijtziek van nu.
pi_132802832
Hai :)

Ik ben Fiona, nieuw op dit forum. Ik was aan het rondneuzen en vond dit topic. Ik heb ook erg vaak last van schimmelinfecties en ik jeuk me vaak te pletter !!
Nu las ik over blauwe pilletjes, die je 1 keer per maand neemt uit voorzorg? Wat is dit voor pilletje? Hoe heet het?
Bedankt alvast !!

Groetjes Dorien
pi_132853848
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 19:50 schreef Fionafuzz het volgende:
Hai :)

Ik ben Fiona, nieuw op dit forum. Ik was aan het rondneuzen en vond dit topic. Ik heb ook erg vaak last van schimmelinfecties en ik jeuk me vaak te pletter !!
Nu las ik over blauwe pilletjes, die je 1 keer per maand neemt uit voorzorg? Wat is dit voor pilletje? Hoe heet het?
Bedankt alvast !!

Groetjes Dorien
Geen idee, 'k heb zalfje van dokter gekregen, maar zodra ik stop met smeren komt t binnen 2 dagen terug, wordt er gek van. 'Je kan het alleen maar behandelen' zegt ie, maar 'k ga dus echt niet rest van m'n leven elke dag 2x smeren... ga wel naar een andere dokter binnenkort.
pi_135226447
De schimmel is altijd aanwezig zowel bij de vrouw als de man. Het is niet sexueel overdraagbaar geloof ik. Heeft meer te maken met of je je zelf daar 'te veel' gewassen hebt waardoor een deel van de bacteriën dood gaan en het andere deel van de bacteriën de overhand krijgen waardoor dit niet in balans is.
Ook kan het komen doordat je hormonen nuet in balans zijn. Bij mij kwam het namelijk door de hormonen omdat ik zwanger ben.
je hoeft er niet voor op doktersbezoek, gewoon je huisarts bellen en vaak verteld de assistent al dat je gewoon een pilletje of zalfje kunt komen afhalen wat dan eind van de middag bij de appotheek voor je klaar staat.

Goodluck
The greatest thing you'll ever learn, is just to love and to be loved in return.
  zaterdag 31 mei 2014 @ 21:30:37 #150
373998 LadyOracle
Protagonist
pi_140580592
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2009 23:17 schreef ekster23 het volgende:
Ik heb bijna elke maand last van een schimmelinfectie. Altijd een week voor me menstruatie. De schimmel komt waarschijnlijk van me darmen af. Nu ben ik eens suikervrij proberen te eten en ik moet zeggen dat ik er nog geen last van heb. Je kan het ook krijgen van witmeelproducten (wit brood etc) Ik moet dus heel me leven voortdurend om me voeding letten, want de dokters geven je wel elke keer een cremetje, maar dat is slecht. Mijn huid is bij me vagina echt dun geworden, wat tijdens de sex dus pijn kan doen. En om elke maand een tabletje te slikken voor heel me leven zie ik ook niet zitten. Ik zit nu bij iemand die met natuurproducten werkt, en bij een vriendin van mij helpt het goed, want ze heeft al een hele lange tijd er geen last meer van.
Herkenbaar! Iedere maand de week voor de menstruatie was het raak. Al twee jaar en niks van de dokter helpt. En die ovules, drie dagen lang ranzige prut die eruit loopt, bah. Het werd dan even minder, al was het nooit helemaal weg, en dan de week voor ik ongesteld werd, niet te harden...

Ik at al vega en bijna vegan, maar nu ik helemaal vegan ben en niet meer snoep gaat het goed. Echt een verlossing! In ruil voor meer energie, minder darmklachten, geen vaginale schimmelinfecties en dus normaal kunnen fietsen en onbezorgde seks, vind ik anders eten een zeer acceptabele prijs hoor.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_140604449
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 19:50 schreef Fionafuzz het volgende:
Hai :)

Ik ben Fiona, nieuw op dit forum. Ik was aan het rondneuzen en vond dit topic. Ik heb ook erg vaak last van schimmelinfecties en ik jeuk me vaak te pletter !!
Nu las ik over blauwe pilletjes, die je 1 keer per maand neemt uit voorzorg? Wat is dit voor pilletje? Hoe heet het?
Bedankt alvast !!

Groetjes Dorien
Diflucan is dat, daar zit fluconazol in (antischimmelmiddel). Verkrijgbaar op recept bij de apotheek.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_150009898
Hallo,

Ik heb een nieuwe topic geopend over dit onderwerp. Ik doe een onderzoek voor mijn eindscriptie over de invloed van voeding op candida. Deelnemers gezocht voor kort anoniem onderzoek naar candida /schimmelinfecties
Jullie zouden me enorm helpen als jullie hieraan mee willen doen. Dit kan via de mail en kost maar 5-10 minuten van je tijd.

Liefs.
  zondag 2 augustus 2015 @ 16:21:00 #153
416020 K44S
The bearded man
pi_154843146
Hallo allen, ik heb het zalfje: Miconazolnitraat van de dok gekregen om (anders poste ik niet hier) mn zaakie in te smeren. Mag ik dan nog seks hebben? Of moet ik echt eerst de hele tube gebruiken en dan pas van bil gaan :).
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_155408489
Geen idee! Ik kan me überhaupt niet voorstellen dat je zin hebt in seks met jeuk en pijn, dus ik heb daar nooit over nagedacht. ;-)

Overigens een tip voor dames die veel last hebben van infecties: voor je gaat slapen een teentje knoflook inbrengen (gepeld, obviously). Klinkt heel raar, maar ik kwam de tip tegen toen ik echt half Google heb zitten afstruinen naar tips omdat ik iedere maand een flinke infectie had en die kuurtjes van de dokter niet helpen (ovules, pillen). Ik had ondertussen echt geen seksleven meer en kon een week per maand niet fietsen, heel erg vervelend. Gecombineerd met gezonder eten (heel veel minder suiker) heeft dit mijn probleem voor 99% opgelost. Ik heb nu minder last en als ik last heb, hup, teentje knoflook en klaar. Goedkoop, snel en effectief. Ruikt wat funky, maar vooruit. ;-)

Vergeet hem er niet uit te halen, want als ie naar beneden zakt met lopen is dat echt heel irritant :+
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_160318808
Dit is een vrij rustig topic en ik heb nog nooit op tijd antwoord gehad, maar ik ga het toch maar proberen.
Ik heb bij Kruidvat een Canesten clotrimatozol capsule gehaald, die ik vanavond wil inbrengen.
Voor uitwendig gebruik heb ik nog miconazol liggen van de huisarts, maar kan ik dit wel samen gebruiken? Normaal krijg ik ook een miconazol eitje, maar m'n nieuwe huisarts zei dat ik net zo goed dat Kruidvat spul kon halen.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  donderdag 31 maart 2016 @ 22:00:14 #156
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_161083866
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 17:40 schreef PluisigNijntje het volgende:
Dit is een vrij rustig topic en ik heb nog nooit op tijd antwoord gehad, maar ik ga het toch maar proberen.
Ik heb bij Kruidvat een Canesten clotrimatozol capsule gehaald, die ik vanavond wil inbrengen.
Voor uitwendig gebruik heb ik nog miconazol liggen van de huisarts, maar kan ik dit wel samen gebruiken? Normaal krijg ik ook een miconazol eitje, maar m'n nieuwe huisarts zei dat ik net zo goed dat Kruidvat spul kon halen.
Inderdaad laat antwoord :P Ik zou dit soort vragen altijd even aan de huisarts stellen.
pi_161313732
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 17:40 schreef PluisigNijntje het volgende:
Dit is een vrij rustig topic en ik heb nog nooit op tijd antwoord gehad, maar ik ga het toch maar proberen.
Ik heb bij Kruidvat een Canesten clotrimatozol capsule gehaald, die ik vanavond wil inbrengen.
Voor uitwendig gebruik heb ik nog miconazol liggen van de huisarts, maar kan ik dit wel samen gebruiken? Normaal krijg ik ook een miconazol eitje, maar m'n nieuwe huisarts zei dat ik net zo goed dat Kruidvat spul kon halen.
Dat eitje word wel vergoed dat is het voordeel
pi_173100008
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 19:50 schreef Fionafuzz het volgende:
Hai :)

Ik ben Fiona

Groetjes Dorien
:?
pi_182432784
Ik ga nu proberen iedere maand een tablet flucanol ter preventie en we wachten af.
Krijg nu 6 tabletten voor geschreven voor een half jaar en dan zouden we evalueren.

Iemand hier meer ervaring mee?
pi_185560732
In mijn lies aan de rechterzijde. Ik denk geen besmetting, maar omdat het daar lekker warm is. Een soort kruimelige korst vormt zich daar, de gelukkig makkelijk weg te wassen is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')