je bent te vroegquote:
Het leek me handiger om middag te zeggen, aangezien ik er vanuit ging dat er pas een reactie na 12 uur zou komen. Maar jij moest natuurlijk weer net ervoor reageren.quote:
Dat zou ik ook weer eens moeten doen eigenlijkquote:
*ook meldtquote:Op vrijdag 7 november 2008 @ 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zou ik ook weer eens moeten doen eigenlijk
Daar heb ik dus de kapper voorquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:31 schreef Bengeltje het volgende:
* Bengeltje tondeuse doorgeeft.![]()
Of gebruiken jullie iets anders?
Qutie.![]()
Normaal doe ik het idd ongeveer 2 keer per jaar met een tondeuse, maar misschien moet ik maar weer eens eindelijk een keertje naar een fatsoenlijke kappert. Laatste keer dat ik dat deed was nog in guldensquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:31 schreef Bengeltje het volgende:
* Bengeltje tondeuse doorgeeft.![]()
Of gebruiken jullie iets anders?
quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:39 schreef Bengeltje het volgende:
!%# Verdikkeme, nu is mijn compres net kapot gegaan. Vieze rode troep in de pan.Niks meer wat ik kan warm maken voor mijn rug.
Das wel lang geleden jaquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Normaal doe ik het idd ongeveer 2 keer per jaar met een tondeuse, maar misschien moet ik maar weer eens eindelijk een keertje naar een fatsoenlijke kappert. Laatste keer dat ik dat deed was nog in guldens
baaldagen dat zijn het dan werkelijkquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mijn hele dag is tot nu toe.En het is amper middag. Wat gaat er nog allemaal gebeuren.
Geen idee, in de toekomst kijken is niet mijn sterkste puntquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mijn hele dag is tot nu toe.En het is amper middag. Wat gaat er nog allemaal gebeuren.
Was het maar een baaldag.quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:48 schreef draculettetje het volgende:
[..]
baaldagen dat zijn het dan werkelijk
ik hoop dat de middag je alleen maar goeds brengt
Dankje.quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:55 schreef qu63 het volgende:
[..]
Geen idee, in de toekomst kijken is niet mijn sterkste punt
Sterkte Bengels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |