psychologie schijnt een hele makkelijke studie te zijn.quote:Op donderdag 6 november 2008 23:41 schreef Cahir het volgende:
Filosofie stond al op 1, ze staan in goede volgorde.
oh, jij beperkt dat slechts tot je weekendenquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:33 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Mijn weekend is gewoon feesten en niiks meer
wat doe jij nu alweer hier ?quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:43 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
psychologie schijnt een hele makkelijke studie te zijn.
Nee maar doordeweek werk ik ook nog erbijquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oh, jij beperkt dat slechts tot je weekenden
Sleur dus?quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:33 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Mijn weekend is gewoon feesten en niiks meer
Ik kan het vele dingen noemen maar "sleur" is niet er 1 vanquote:
bijnaquote:
Waar is dit tegen gericht ?quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
kommer en kwel?
Feli!!quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:32 schreef Yurithemaster het volgende:Ben terug uit groningen en er is taart voor iedereen
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
inderdaad een oom op trots op te zijnquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:52 schreef Xiance het volgende:
http://picasaweb.google.com/lh/photo/xtkoAsLIFSA20DzDU_Q2VA
tis toch om trots op te zijn!
gefelicitaart dan maarquote:Op vrijdag 7 november 2008 13:32 schreef Yurithemaster het volgende:
Ben terug uit groningen en er is taart voor iedereen
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee.... misschien zondagavond.quote:Op donderdag 6 november 2008 20:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
niet eens tijd om naar Glow te gaan kijken ?
Birgitquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:09 schreef Ang3l het volgende:
Honey BBQ chippies!
O, en The last 5 years met Jim de Groot als Jonah is echt niet om aan te horen. Wat een lelijke kutstem heeft die vent zeg! Gelukkig was Birgit weer fenomenaal, dus die redde het stuk.
Ik moest daarna meteen weg vanwege de verjaardag van pap.... heeft Rein gvd daarna de hele tijd met Birgit staan praten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |