Ik durf niet op te komen dagen schatjequote:Op zaterdag 8 november 2008 20:19 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik dacht dat je vanavond in Manchester zou zijn
quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Beetje de cockteaser uithangen?![]()
![]()
Niet teveel drinken anders heb je geen remmingen en word je wakker naast vreemden. (Been there) En das genant.
Darling na 3 dagen continue feesten zie ik er nog beter uit dan jij, dat jij nog nooit een foto hebt durven plaatsen van jezelf wannner je echt aan het eind zit, bewijst dit wel.quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:53 schreef Cairon het volgende:
[..]
zeg eens, jij kampsjaak met een kop van 50... zullen we daar een wedje op leggen?
ben je lazarus? bitch, je moet niet die hele fles leegdrinkenquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:58 schreef Ang3l het volgende:
*valt van z'n stoel en draait rondjes*
AAAAARRRRGH nooit meer Absynth!!!!!
In tegenstelling tot jou, verlopen greppeldel die je bent, hoef ik geen foto's te posten. Mensen hebben me al lang in het echt gezien, want ik ben niet zo laf om niet op te komen dagen op een meeting.quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Darling na 3 dagen continue feesten zie ik er nog beter uit dan jij, dat jij nog nooit een foto hebt durven plaatsen van jezelf wannner je echt aan het eind zit, bewijst dit wel.
En een wedje kom maar op, met jou any time, geef me een uurtje en jij mag de hele avond hebben
Helaas voor jou hebben heel veel mensen me al in het echt gezien, ik zal me wel een keer vertonen binnenkort. En ik vind het wel leuk dat je probeert met schelden je gelijk te halen terwijl iedereen weet dat je naast mij compleet in het niet valtquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:08 schreef Cairon het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jou, verlopen greppeldel die je bent, hoef ik geen foto's te posten. Mensen hebben me al lang in het echt gezien, want ik ben niet zo laf om niet op te komen dagen op een meeting.
zoals wie... noem eens wat namen...quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:12 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Helaas voor jou hebben heel veel mensen me al in het echt gezien, ik zal me wel een keer vertonen binnenkort.
Haha das heftig spul inderdaadquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:55 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Holy mother of GOD... dit was niet verstandig voor Pann....
quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:47 schreef Cairon het volgende:
maar zonder mij is er morgen en overmorgen geen rel.
Sorry misschien wel maar dan zonder mij, als Cairon namen wil dan kan ie die krijgen maar die zijn toch niet van dit topic dus dat heeft geen zin. En bovendien is het te makkelijk voor mij om een sociaal gestoorde, lelijk en dan bedoel ik niet alleen uiterlijk, In zich zelfgekeerde idioot af te makenquote:
Dus ik heb al die tijd gelijk gehad.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:50 schreef Nuno_G het volgende:
Sorry misschien wel maar dan zonder mij, als Cairon namen wil dan kan ie die krijgen maar die zijn toch niet van dit topic dus dat heeft geen zin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |