Talent heeft ze nauwelijks maar is just hotquote:Op zaterdag 8 november 2008 18:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, die skank kan niets, maar vind haar geweldig. Vooral de Simpel Life. Ik geloof dat ze hier een seizoen achter lopen
quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:22 schreef samjustme het volgende:
[..]
Misschien vind je dit ook leuk, ben gek op ze
Lekker nummer niks mis mee!quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
haha deden ze ook mee? Vind het wel erg light pop .
Maar het enige songfestival liedje die ik ooit op mijn Ipod heb gezet is. Armenia. (Heb nog voor ze gestemd)![]()
God, hoe gayer kan ik zijn?![]()
OMG dat was mijn tweede keus.quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:47 schreef samjustme het volgende:
[..]
Lekker nummer niks mis mee!
Nee joh het is een bekende girl band vooral in Rusland zijn ze huge!
Was zelf voor Ani Lorak![]()
Ja daarom wordt het ook zoooo leukquote:Op zaterdag 8 november 2008 18:21 schreef Cairon het volgende:
[..]
which is.... everybody except you?
wat is er, popje?quote:
Welke lesbo ?quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:50 schreef rhubarbje het volgende:
Bestaat de lesbeau SC niet meer?
Jawel hoor... [Lesbeau] 207 - Piper Perabo, Lena Headey en t.A.T.uquote:
Ik dacht dat je vanavond in Manchester zou zijnquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:16 schreef Ang3l het volgende:
Klaar aan het maken voor Pann. Rik zit al in de maskers en ik in de krulspelden
(not)
Waarom denken ze dat? Had je 'ja' gezegd?quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:39 schreef Cairon het volgende:
ik heb geen plannen... mensen zullen denken dat ik naar Pann ga... maar nee dus
Ik ga de hoer uithangen op Canal Street. Om daarna gewoon alleen naar het hotel te gaanquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:31 schreef mike_hunt het volgende:
Goeieavond
Iedereen plannen voor tonite? Zelf ga Amsterdam onveilig maken met Anthony. (die was er nog nooit geweest)
Beetje de cockteaser uithangen?quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:46 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik ga de hoer uithangen op Canal Street. Om daarna gewoon alleen naar het hotel te gaan
dat is veel te veel eer voor jou, jij bent de meest nietszeggende persoon. Dus schandalen ontstaan met of zonder jou, maar het ligt zeker niet aan jouquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:47 schreef Cairon het volgende:
maar zonder mij is er morgen en overmorgen geen rel.
zeg eens, jij kampsjaak met een kop van 50... zullen we daar een wedje op leggen?quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:52 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dat is veel te veel eer voor jou, jij bent de meest nietszeggende persoon. Dus schandalen ostaan met of zonder jou, maar het ligt zeker niet aan jou
een rel?quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:47 schreef Cairon het volgende:
maar zonder mij is er morgen en overmorgen geen rel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |