Aan het eind van het jaar, samen met de jaarmix van Sandstorm een KLB-legends-kaste!quote:Op donderdag 6 november 2008 17:02 schreef GuyFawkes het volgende:
Kun je geen aparte kaste voor Helden uit het Verleden maken? Teunebeun erin, Maikuul erin.
Ooooh noesquote:Op donderdag 6 november 2008 17:03 schreef Emimich het volgende:
[..]
Niets persoonlijks maar jij bent wel de verpersoonlijking van 4. Nog net geen Sackboy, maar wel in de buurt van Juup. Pas op.
Volgende maand weer een kans man, laat de moed je niet in de schoenen zinken!quote:Op donderdag 6 november 2008 17:05 schreef Schatgraver het volgende:
Wie?quote:Op donderdag 6 november 2008 17:06 schreef Quir het volgende:
Hey, ben ik soms uit 't lijstje gesloopt? Plaats mij 's gauw terug.
Het grappigste is ook nog eens dat ie zichzelf een baas vindtquote:Op donderdag 6 november 2008 17:08 schreef GuyFawkes het volgende:
Heldentopic, vooral door alle reacties.
Joden aids, hahaha!quote:Op donderdag 6 november 2008 17:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
WTF EM! waarom sta ik niet waar ik hoor te staan?
ik ben baas jewaits!
Nu haal je de 4 zeker niet meerquote:Op donderdag 6 november 2008 17:11 schreef DuTank het volgende:
Yo Emenich, check die tori in KLB.
Dit is het laatste topic over... <- jeweet, die.
Goed dat je post!quote:Op donderdag 6 november 2008 17:09 schreef MASD het volgende:
Zet mij er eens in. Kijken of het een objectieve lijst is.
Er is geen kaste "below sealevel", sorry.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:12 schreef padlarf het volgende:
Ik sta er niet in.
Zet mij maar in kaste 4 (of 5 )
Nou niet echt, als je namelijk kijkt naar wie er zogenaamd in de "creme de la creme" staan dan kan elke schuimbekkende klapautist er bij staan. Uitzonderingen zoals Herald en Biogarde daargelaten.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Iemand is jaloers dat hij er niet instaat........
Bioquote:Op donderdag 6 november 2008 17:15 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Nou niet echt, als je namelijk kijkt naar wie er zogenaamd in de "creme de la creme" staan dan kan elke schuimbekkende klapautist er bij staan. Uitzonderingen zoals Herald en Biogarde daargelaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |