Voortaan mag ik mijn eigen tijden bepalenquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:19 schreef morgane het volgende:
Goed geregeld! Voortaan vanaf hoe laat dan?
DAt doe je doed! VOlgens mij dien je toch nog wel een beetje rekening te houden met, de blauwe momenten, de aflevertijden, pauzes enz. enz.quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:19 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Voortaan mag ik mijn eigen tijden bepalen
quote:GRONINGEN - Het aantal vestigingen van Albert Heijn in de stad groeit als kool: binnenkort opent de supermarktketen een zestiende filiaal. De supermarkt komt in Paddepoel.
Met deze nieuwe vestiging heeft de keten bijna de helft van alle supermarkten in Groningen in handen. Groningen heeft dan ook, na Amsterdam, het grootste aantal AH's per inwoner. Op de tweede plaats volgt Super de Boer met zeven vestigingen in de stad.
Delegeren, heet datquote:Op zondag 9 november 2008 07:43 schreef ruud_de_vries het volgende:
[..]
DAt doe je doed! VOlgens mij dien je toch nog wel een beetje rekening te houden met, de blauwe momenten, de aflevertijden, pauzes enz. enz.
Ik moet beide kerenquote:Op zondag 9 november 2008 10:56 schreef Michel. het volgende:
[..]
Wel een leuk filmpje om te zien, zaterdag 22 of 29 november meehelpen met die c1000 te verbouwen, lijkt me een leuk klusje.
Vier euro meer dan ik.quote:Op maandag 10 november 2008 12:02 schreef Renesite het volgende:
KONINKLIJKE AHOLD NV bij ¤ 340,30
Welk plaatje is van jou dan?quote:Op maandag 10 november 2008 14:26 schreef Simsfan88 het volgende:
+ 230 euro
En mijn plaatje wordt nog steeds in de OP gebruikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |