Ja man, 3 weken terug alquote:Op donderdag 6 november 2008 20:06 schreef tripack het volgende:
whehehe
hoe gaat het eigenlijk? las ik nou ergens dat je al geopereerd was?
Kost jullie n nieuwe jonguhs ...quote:Op donderdag 6 november 2008 19:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Fokkin geniaal, trouwens een tvp voor morgen
Ongekend... vis nu nog steeds splinters uit mijn klavots.... kut salontavel
quote:Op donderdag 6 november 2008 18:10 schreef Droxz.nl het volgende:
Kom je terug van eten, check je je mail... zie je dit:
Roses are #FF0000, violets are #0000FF,
All of my base, are belong to you
ja dankquote:
Heeft iedereen wel eensquote:Op donderdag 6 november 2008 23:23 schreef crazy987 het volgende:
godver m`n fuckgame gaat niet echt lekker
da's een nog beter plan!quote:Op vrijdag 7 november 2008 07:15 schreef WhiteLightning het volgende:
ja , het vordert alweer. en ga straks even kijken of ik vandaag vroeg weekend kan hebben
quote:Op vrijdag 7 november 2008 07:26 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh
* Sm0keZ rookt nog steeds niet
Vandaag komt daarentegen de ultieme test;
Tussen 4 en half6 naar de kroeg, daarna naar de Heineken Music Hall (Slayer, Trivium, Amon Amarth), als dat is afgelopen weer terug naar de kroeg tot een uurtje of 4. Als ik dát overleef zonder te roken moet het wel goed komen
dan ga ik eens even kijken of mn Watermeloen met Vodka experiment gelukt isquote:
Uhh sinds woensdagavond 23:00quote:Op vrijdag 7 november 2008 07:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
![]()
Hoe lang ben je al gestopt ?
maar dit is idd een goeie test
als die lukt moet het haast wel lekker zijn!quote:Op vrijdag 7 november 2008 07:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan ga ik eens even kijken of mn Watermeloen met Vodka experiment gelukt is
Dat bestond toch al een tijdje? Zo'n 10-11 jaar geleden kwam er een drankje op de markt genaamd Arctic (The Wodka with a bite), die was ook in meloensmaak te krijgenquote:Op vrijdag 7 november 2008 07:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan ga ik eens even kijken of mn Watermeloen met Vodka experiment gelukt is
haha ja. vette film is datquote:Op vrijdag 7 november 2008 07:33 schreef Sm0keZ het volgende:
Gisteravond heb ik die film Requiem for a Dream zitten kijken.
Heel extreme film hoor! Nu snap ik meteen waar WL z'n oude usericon vandaan had
ja ik heb dus een watermeloen gevuld met een fles vodka. dat is dus iets andersquote:Op vrijdag 7 november 2008 07:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat bestond toch al een tijdje? Zo'n 10-11 jaar geleden kwam er een drankje op de markt genaamd Arctic (The Wodka with a bite), die was ook in meloensmaak te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |