Trut, nu krijg ik ookal zin in chipsquote:Op donderdag 6 november 2008 16:22 schreef zovty het volgende:
Door dit soort vragen krijg ik altijd weer zin in kerrie chips..
En waar krijg je zin in als ik vertel dat ik straks lekker frietjes ga bakken? Met frikadellen en kroketten...?quote:Op donderdag 6 november 2008 16:23 schreef HzHertz het volgende:
[..]
Trut, nu krijg ik ookal zin in chips
quote:Op donderdag 6 november 2008 16:24 schreef zovty het volgende:
[..]
En waar krijg je zin in als ik vertel dat ik straks lekker frietjes ga bakken? Met frikadellen en kroketten...?
Geen idee wat frietjes zijn, maar als je over frikandellen en kroketten begint krijg ik sporadisch zin in patat.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:24 schreef zovty het volgende:
[..]
En waar krijg je zin in als ik vertel dat ik straks lekker frietjes ga bakken? Met frikadellen en kroketten...?
Nice, er zit toch geen ghb in hequote:
Frietjes zijn de dingen waar je je frietsaus op doet. Jij bent er zeker zoeen die frietsaus op z'n patat doet? Zo dom....quote:Op donderdag 6 november 2008 16:27 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Geen idee wat frietjes zijn, maar als je over frikandellen en kroketten begint krijg ik sporadisch zin in patat.
Zullen we het maar op patates frites houden?quote:Op donderdag 6 november 2008 16:27 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Geen idee wat frietjes zijn, maar als je over frikandellen en kroketten begint krijg ik sporadisch zin in patat.
Als je dat wil moet je het zelf even meenemen. En voor mij ook, dan maken we er gelijk een gezelllige avond van.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:28 schreef HzHertz het volgende:
[..]
Nice, er zit toch geen ghb in he?
Frietjes zijn de dingen waar je je frietsaus op doet. Jij bent er zeker zoeen die z'n patat op z'n frietsaus doet? Zo dom....quote:Op donderdag 6 november 2008 16:30 schreef zovty het volgende:
[..]
Frietjes zijn de dingen waar je je frietsaus op doet. Jij bent er zeker zoeen die frietsaus op z'n patat doet? Zo dom.....
Mooi je bent geen pedoquote:Op donderdag 6 november 2008 16:31 schreef zovty het volgende:
[..]
Als je dat wil moet je het zelf even meenemen. En voor mij ook, dan maken we er gelijk een gezelllige avond van.
Ik denk van niet. En ik denk dat ik gelijk heb want ik was er bij toen ik bedacht wat ik bedoelde.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:31 schreef HzHertz het volgende:
[..]
Frietjes zijn de dingen waar je je frietsaus op doet. Jij bent er zeker zoeen die z'n patat op z'n frietsaus doet? Zo dom.....
Denk dat je die bedoelde ?
Dan snap ik je zin nietquote:Op donderdag 6 november 2008 16:32 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik denk van niet. En ik denk dat ik gelijk heb want ik was er bij toen ik bedacht wat ik bedoelde.
Nee. Ik denk toch echt dat we nu toch eindelijk eens tot een concensus moeten komen.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:30 schreef Vandav het volgende:
[..]
Zullen we het maar op patates frites houden?
Frietsaus is voor friet.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |