abonnement Unibet Coolblue
pi_194676322
ik wil een xbox game pass for PC kopen zodat ik deze game kan proberen..

echter bij toevoegen CC kan ik alleen amerikaans adres opgeven?
pi_194676559
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 11:39 schreef mschol het volgende:
ik wil een xbox game pass for PC kopen zodat ik deze game kan proberen..

echter bij toevoegen CC kan ik alleen amerikaans adres opgeven?
Komt wss omdat je regio in windows ingesteld staat op US.

Select Start > Settings > Time & Language > Region.
Under Country or region, select your new region.
You can switch back to your original region at any time.

https://support.microsoft(...)ur-country-or-region
pi_194676618
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 12:02 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Komt wss omdat je regio in windows ingesteld staat op US.

Select Start > Settings > Time & Language > Region.
Under Country or region, select your new region.
You can switch back to your original region at any time.

https://support.microsoft(...)ur-country-or-region
straks proberen, maar wat voor achterlijks is dat 8)7
pi_194679676
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 12:02 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Komt wss omdat je regio in windows ingesteld staat op US.

Select Start > Settings > Time & Language > Region.
Under Country or region, select your new region.
You can switch back to your original region at any time.

https://support.microsoft(...)ur-country-or-region
Dus als ik het goed begrijp kan je een maand de nieuwe Flight Simulator spelen voor 1 euro via Xbox Game Pass?
pi_194680599
ik kan inmiddels vliegen..
regio wijzigen was idd de truuck
pi_194684417
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 20:02 schreef artm het volgende:

[..]

Dus als ik het goed begrijp kan je een maand de nieuwe Flight Simulator spelen voor 1 euro via Xbox Game Pass?
de 1e maand inderdaad!
pi_194686179
Ligt het nou aan mij, of is Eindhoven airport niet opgenomen in de database? De andere regionale luchthavens van Nederland zitten er namelijk wel in, en nog behoorlijk gedetailleerd ook.

Nog een vraag voor de gebruikers: is er een lijst met sneltoetsen? Ik heb via Steam gedownload, dus er zit geen handleiding bij.
  zondag 23 augustus 2020 @ 12:01:33 #158
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_194686599
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 11:32 schreef Magister_Artium het volgende:
Ligt het nou aan mij, of is Eindhoven airport niet opgenomen in de database? De andere regionale luchthavens van Nederland zitten er namelijk wel in, en nog behoorlijk gedetailleerd ook.

Nog een vraag voor de gebruikers: is er een lijst met sneltoetsen? Ik heb via Steam gedownload, dus er zit geen handleiding bij.
Eindhoven is volgens mij nog altijd een militaire basis, zal er daarom niet in zitten gok ik.
pi_194686821
quote:
80s.gif Op zondag 23 augustus 2020 12:01 schreef Mano_ het volgende:

[..]

Eindhoven is volgens mij nog altijd een militaire basis, zal er daarom niet in zitten gok ik.
Dat wordt dan voorlopig niet Ryanair naspelen. Nou zit er al geen 737 in, maar toch.
Hoe versnel je trouwens de simulatiesnelheid? Ik wilde vanavond eigenlijk wel naar Newark vliegen met de 787, maar om nou acht uur achter mijn scherm te zitten, vind ik ook weer zoiets.
pi_194686901
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 12:21 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]

Dat wordt dan voorlopig niet Ryanair naspelen. Nou zit er al geen 737 in, maar toch.
Hoe versnel je trouwens de simulatiesnelheid? Ik wilde vanavond eigenlijk wel naar Newark vliegen met de 787, maar om nou acht uur achter mijn scherm te zitten, vind ik ook weer zoiets.
De Sim Rate kun je versnellen met R, en dan de plus of min toets (of bij sommigen Ctrl + of Ctrl - )
https://www.eurogamer.net(...)ate-fast-travel-7043

[ Bericht 0% gewijzigd door Tourniquet op 23-08-2020 13:13:26 ]
pi_194687485
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 20:02 schreef artm het volgende:

[..]

Dus als ik het goed begrijp kan je een maand de nieuwe Flight Simulator spelen voor 1 euro via Xbox Game Pass?
:Y

Doe ik ook. Eerste maand is 1eu daarna 5eu pm geloof ik. Maar als het goed is het direct opzegbaar, ook na alleen de eerste maand.
pi_194711434
Lukt inmiddels een stuk beter om te vliegen. Alleen jammer dat de AI wel helpt om aan te vliegen, maar zichzelf niet uitschakelt en boven de baan blijft zweven. Ook vind ik het typisch dat de 787 zo hobbelt tijdens het taxiën. Iemand die weet hoe dat komt?
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 27 augustus 2020 @ 13:24:41 #164
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_194744302
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_194752950
quote:
Ik werd al vrolijk van een landing op Bonaire, maar dit... nou nog uitvogelen hoe je die filmpjes maakt.
pi_194766961
Ik wil het graag spelen maar ik wacht nog even tot de nieuwe generatie Nvdivia kaarten op de markt verschijnt halverwege september. Dan bouw ik een nieuwe pc zodat ik op ultra kan spelen.
FS ziet er super uit qua beeld ,alleen is jammer dat ATC nog steeds geen noodprocedures kan handelen.
Ik heb vroeger heel veel FS2004 gespeeld met PDMG payware vliegtuigen en Kochmedia Concorde dus ik weet inmiddels wel het één en ander over verkeersvliegtuigen maar dat is alweer 16 jaar geleden. Maar ik heb wel weer zin om te vliegen.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_194767675
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_194960826
Op https://flightsim.to zijn inmiddels veel gratis custom (scenery) add-ons te vinden, de meeste daarvan zijn exports vanuit Google Maps via deze methode:

Inmiddels ook een aantal landmarks in Nederland, zoals de Johan Cruyff Arena, de Kuip en de Euromast:


@Nikonlover
https://flightsim.to/file/246/kennedy-space-center ;)
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 8 september 2020 @ 21:35:37 #169
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194961038
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 21:24 schreef Tourniquet het volgende:
Op https://flightsim.to zijn inmiddels veel gratis custom (scenery) add-ons te vinden, de meeste daarvan zijn exports vanuit Google Maps via deze methode:

Inmiddels ook een aantal landmarks in Nederland, zoals de Johan Cruyff Arena, de Kuip en de Euromast:
[ afbeelding ]

@:Nikonlover
https://flightsim.to/file/246/kennedy-space-center ;)
Ziet er goed uit! :D :D Morgen ffies kieken :)
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_194976288
Dit is nog maar het begin. Het hele FS2020 landschap is opgebouwd door een Kunstmatig neuraal netwerk. De A.I gaat in de loop der jaren steeds meer verbeterd worden waardoor alles er nog realistischer gaat uitzien. Dus het zou zomaar kunnen zijn dat je over een aantal jaren echt over je eigen huis kan vliegen.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_194994038
Toch een paar typische dingen erin. De ILS op Schiphol laat je eerst over de luchthaven vliegen voor je de glideslope in kan, omdat het VOR-baken midden op de luchthaven staat. Weghalen uit het flight plan lukt niet. In het echt heb ik het met al die zestien keer dat ik er geland ben, nog nooit meegemaakt.
pi_194994465
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2020 22:33 schreef Magister_Artium het volgende:
Toch een paar typische dingen erin. De ILS op Schiphol laat je eerst over de luchthaven vliegen voor je de glideslope in kan, omdat het VOR-baken midden op de luchthaven staat. Weghalen uit het flight plan lukt niet. In het echt heb ik het met al die zestien keer dat ik er geland ben, nog nooit meegemaakt.
Bedoel je ATC i.p.v. ILS? Want de ILS is alleen de combinatie van localizer en glidescope van één van de banen. Opzich klopt het wel dat bij een ILS-approach volgens het boekje eerst over SPL VOR wordt gevlogen, in de charts vind je al deze approaches terug. Alleen in de praktijk wordt dat vrijwel nooit zo uitgevoerd en geeft de ATC vanaf ongeveer de IAP (initial approach fix, bijv. RIVER of ARTIP) vectors die ervoor zorgen dat alle vluchten netjes opgelijnd voor de baan komen. De standaard ATC is momenteel zeer matig uitgevoerd, voor wat realisme zul je moeten uitwijken naar bijv. VATSIM, waar echte mensen de ATC uitvoeren.

Standaard approach voor runway 06. Waarschijnlijk laat de "in game" ATC je deze vliegen?
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 11 september 2020 @ 14:50:03 #173
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_195003332
Net even over KSC gevlogen en het ziet er echt heel tof uit! :D _O_ _O_ _O_ Ik ga straks even wat NL dingen downloaden :T
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 11 september 2020 @ 14:52:12 #174
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_195003379
Hoe maak je zoiets eigenlijk? Is dat lastig? Het lijkt mij wel leuk om de SpaceX gebouwen in Boca Chica na te bouwen :T
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_195003435
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2020 22:57 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Bedoel je ATC i.p.v. ILS? Want de ILS is alleen de combinatie van localizer en glidescope van één van de banen. Opzich klopt het wel dat bij een ILS-approach volgens het boekje eerst over SPL VOR wordt gevlogen, in de charts vind je al deze approaches terug. Alleen in de praktijk wordt dat vrijwel nooit zo uitgevoerd en geeft de ATC vanaf ongeveer de IAP (initial approach fix, bijv. RIVER of ARTIP) vectors die ervoor zorgen dat alle vluchten netjes opgelijnd voor de baan komen. De standaard ATC is momenteel zeer matig uitgevoerd, voor wat realisme zul je moeten uitwijken naar bijv. VATSIM, waar echte mensen de ATC uitvoeren.

Standaard approach voor runway 06. Waarschijnlijk laat de "in game" ATC je deze vliegen?
[ afbeelding ]
Op baan 06 ben ik nog niet geland met FS, maar bij 18R en 27 vanuit RKN gebeurt het me wel. Vreemde slinger boven Noord-Holland als ik me aan de regels houd.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')