Kreeg ook een ongeveer 6 keer een foutmelding. Gewoon blijven proberen!quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:10 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
Krijg in alle rangen een foutmelding, behalve in de zesde rang en die wil ik nou net niet hebben.
OK, ik hou vol!quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:14 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Kreeg ook een ongeveer 6 keer een foutmelding. Gewoon blijven proberen!
Dan is hij onderweg voor nietsquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:15 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
[..]
OK, ik hou vol!Er is ook iemand onderweg naar het postkantoor, maar die ging het (i.v.m. werk) niet redden om precies om 11.00 uur aanwezig te zijn daar.
Kom dat kusje maar in 't echt afgeven, of virtueel via msn/camquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:13 schreef Lov1 het volgende:
Wij ook kaartjes!! Vrije plaatsen, 4 maal
Bedankt Exterminator!!![]()
Ja, daar ben ik ook bang voor.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:20 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Dan is hij onderweg voor niets
action in dc!quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:25 schreef Under_Score het volgende:
ja, dat wel. ben wel benieuwd naar het voorprogramma, wat zou er voor AC/DC aan kunnen, of beter nog durven
zou wel erg dubbelop zijnquote:
Die zijn zo leuk!quote:
Excuseerquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:21 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik ook bang voor.Zij trouwens!
Jaaa, daar had ik ook bij willen zijn, Antwerpen. Dat is een jaar of 8 geleden dacht ik. Maarja, ik had toen geen geld en nu wel. Bovendien is dit een thuiswedstrijd voor me.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:30 schreef Sanne het volgende:
Ik ga niet naar de Arena. Ik koester tegen die tijd de herinnering van het concert in Antwerpen.
Het geluid van de Arena is me eerder slecht bevallen. Succes voor wie wel wil bestellen. Geloof dat de kaartverkoop zo al beter geregeld is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |