Vvk start a.s. vrijdag om 11.00quote:Prijzen
Rang 1: ¤ 69,-
Rang 2: ¤ 67,-
Rang 3: ¤ 65,-
Rang 4: ¤ 63,-
Rang 5: ¤ 61,-
Heb je geen vrienden in A'dam? En anders een (jeugd)hotel misschien?quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:16 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik zit nog te twijfelen, heb geen auto (mag nog niet) maar wil wel supergraag heen, maar aangezien er 's nachts geen treinen meer rijden lijkt me dat erg lastig ik woon in Groningen en A'dam is dan een behoorlijk eindje weg. Maar supergraag heen wil ik wel
Volgens mij wordt er alleen via internet verkocht.quote:Op woensdag 17 december 2008 00:16 schreef baard8 het volgende:
weer alleen via internet?
of ook bij het postkantoor..
Via livenation inderdaad en telefonisch. Ben benieuwd of het weer stressen wordt morgenvroegquote:Op woensdag 17 december 2008 11:22 schreef goldhorn het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er alleen via internet verkocht.
Zag ergens staan dat de kaarten via livenation te krijgen zijn
Zo kan je een agendapunt invoegen in Outlook... 15minuten voor 11:00uur krijg je dan een reminder.quote:Op donderdag 18 december 2008 18:28 schreef Djaser het volgende:
Heeft iemand een idee wat dat rare outlook ding bij de tickets voor een nut heeft (op de Livenations site)?
Is er een speciale reden dat ze de kaartjes nu via Eventim verkopen i.p.v. Ticketmaster? Behalve dan dat TM een kutsite wasquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:36 schreef Exterminator het volgende:
Waarom loggen jullie ook in via Livenation?
Via Livenation wordt je uiteindelijk toch doorgelinkt naar Eventim
Als ik even logisch nadenk kan ik me twee redenen bedenken.quote:Op vrijdag 19 december 2008 09:53 schreef Lov1 het volgende:
[..]
Is er een speciale reden dat ze de kaartjes nu via Eventim verkopen i.p.v. Ticketmaster? Behalve dan dat TM een kutsite was
Klinkt logisch jaquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:57 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Als ik even logisch nadenk kan ik me twee redenen bedenken.
1. Volgend jaar (januari?) wordt sowieso overgestapt naar Eventim.
2. Ik denk dat het voor hun ook een grote test is om te kijken of nu alles wel goed verloopt. Het is tenslotte weer een grote voorverkoop en denk dat een grote flop zoals de vorige keer bij Metallica/ACDC het laatste is wat ze nu willen.
Ik ook niet maar van de andere kant, ik ben toch op m'n werkquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:03 schreef goldhorn het volgende:
Ik heb geen zin om weer 6 uur bezig te zijn om dan de melding te krijgen dat het uitverkocht is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |