abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63005703
quote:
Op donderdag 6 november 2008 17:07 schreef Jgxworker het volgende:
Hmmz. Ben eruit gekomen. Schuld ligt niet bij ticketservice maar bij m'n vader.

Wat blijkt dus, hij heeft ook tickets besteld maar dan op mijn huis adress. Schijnt dus dat wij 2 accounts hebben, eentje op zijn werk en eentje met een adress thuis. Belt ie me net op dat hij vergeten was dat hij AC/DC tickets had liggen. Wel de goede dus alleen zijn dat de tickets die ik besteld heb en niet de tickets die hij besteld heeft. Blijkt dus dat de adressen andersom staan op de accounts.

Daar had hij wel ff wat eerder mee mogen komen...
Ik wist niet eens dat hij uberhoud tickets besteld had. Maarja hopelijk kan ik hier een paar vrienden van me blij mee maken voor de normale prijs.

Toch blijft het raar dat ticketservice staanplaatsen eerste ring hetzelfde vind als Veldkaarten maarja. Toch bedankt voor de reacties.
Goed om te horen, en mochten je vrienden er niet blij van worden dan moet je ze maar wegdoen.
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
  donderdag 6 november 2008 @ 17:43:57 #12
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_63006912
Helaas nog een half jaar.
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
pi_63009313
TerugvindProblemChild
pi_63010660
quote:
Op donderdag 6 november 2008 @ 17:43 schreef SKa_BoSS het volgende:
Voorprettopic
Antwerpen
Whatever I want.
pi_63029781
quote:
Op donderdag 6 november 2008 20:28 schreef PeRi het volgende:

[..]

Antwerpen
Rotterdam
pi_63036361
Bron
quote:
Concerttickets AC/DC van Nederlandse websites gehaald
Tickets Metallica en AC/DC nog niet verzonden

BRUSSEL - De verkoop tegen woekerprijzen van tickets voor concerten van AC/DC en Metallica in het Sportpaleis via Nederlandse websites is stopgezet. Dat zegt minister Vincent Van Quickenborne, bevoegd voor Consumentenzaken.

Hij had gisteren contact opgenomen met zijn Nederlandse collega die hem beloofde snel actie te ondernemen.

Verschillende Nederlandse websites boden tickets aan voor de concerten van AC/DC en Metallica in maart 2009 in het Sportpaleis in Antwerpen tegen woekerprijzen van 449 tot 499 euro per ticket. Het ging om www. budgetticket.nl, www.worldticketshop.com en www.onlineticketshop.nl.
België doet er tenminste iets aan, al is het maar een druppel op de gloeiende plaat.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_63232144
Zou ik ook in het lijstje mogen met FOK!kers die kaarten voor Rotterdam heeft weten te bemachtigen
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
pi_63660002
setlist van het concert in Vancouver afgelopen vrijdag 28.11

Rock n Roll Train
Hell Ain't a Bad Place To be
Back In Black
Big Jack
Dirty deeds done dirt cheap
Thunderstruck
Black Ice
The Jack
Hells Bells
Shoot to thrill
War Machine
Anything Goes
You Shook Me all night long
TNT
Whole lotta Rosie
Let There Be Rock

Encore:

Highway To Hell
For Those About To Rock

reviews zijn te vinden op:

http://acdctour2008-2009.blogspot.com/
pi_63959682
AC/DC komt 23 juni in nederland spelen.
in de arena
AC/DC zal op 23 juni in de Amsterdam ArenA een tweede bezoek brengen aan Nederland. De Australische rock'n'rollers hebben een tweede deel aan hun Europese tour toegevoegd en zullen nog tot 30 juni in Europa te zien zijn, op die dag sluiten ze hun tour af in Glasgow. Over de prijzen en voorverkoopdata is nog niets bekend.

had ze toch liever in de goffert zien staan
Not alone with a dream,Just a want to be free With a need to belong I am a clansman... FREEDOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')