dit dus...quote:Op donderdag 6 november 2008 13:52 schreef Red_Cat het volgende:
Dan moet je wel heel wat geflikt hebben willen ze jou niet alleen thuis laten
no man ik chil nu op die paddestoelenquote:
Gaan je ouders dit jaar wel weg?quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:30 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
no man ik chil nu op die paddestoelen
Zekersquote:
Goed bezig, ik calculeerde altijd nog wel een opruim dag in.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:58 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ZekersAl is t trouwens nog niet zeker omdat ik t nu ongeveer maand geleden (kwamen ze ook terug van vakantie) écht heel erg venreukt had
![]()
![]()
denken aan op zondagochtend om 12u leip als 2 tientjes en dronken als een garnaal in bed liggen met 2 chicks terwijl we de wijnkelder van mn vader hadden geplunderd ten koste van zon 150 euro(terwijl ik niet eens wijn lus normaal gesproken
). Bijkomende de resten die je krijgt als je jonkos draait door het hele huis heen + as
plus nog allemaal vage dingen die ik niet hier ga neerzetten nu
![]()
beetje alles opzij schuiven en deo sprayen is niet opruimenquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:01 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Goed bezig, ik calculeerde altijd nog wel een opruim dag in.
ja was ook mn plan maar ik was in mn hoofd beetje fuckt up en ik dacht dat ze pas savonds ergens zouden thuiskomen maar dat bleek dus smiddags te zijn, terwijl ik op dat moment nog dacht dat t ergens 7u sochtends ofzo was terwijl t toen dus alweer half3 smiddags wasquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:01 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Goed bezig, ik calculeerde altijd nog wel een opruim dag in.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:02 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ja was ook mn plan maar ik was in mn hoofd beetje fuckt up en ik dacht dat ze pas savonds ergens zouden thuiskomen maar dat bleek dus smiddags te zijn, terwijl ik op dat moment nog dacht dat t ergens 7u sochtends ofzo was terwijl t toen dus alweer half3 smiddags was
Nee meestal was het: "leuk feestje gehad? Anders had je niet gedweild hè vlegel."quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:02 schreef linpunt het volgende:
[..]
beetje alles opzij schuiven en deo sprayen is niet opruimen
Bio is admin.quote:Op donderdag 6 november 2008 13:55 schreef starla het volgende:
[..]
En alleen een smilie plaatsen is constructief zeg. Geweldige MOD ben jij, je ouders hebben hun
geld goed besteed.
je moet ook nooit zorgen dat het té schoon is!quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:04 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Nee meestal was het: "leuk feestje gehad? Anders had je niet gedweild hè vlegel."
Niet dweilen en het kots 3 dagen laten liggen was de andere optie zo'n beetjequote:Op woensdag 4 mei 2011 15:05 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
je moet ook nooit zorgen dat het té schoon is!
ouders zijn niet dom ind
had dan gedweild en daarna weer semi vies gemaaktquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:06 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Niet dweilen en het kots 3 dagen laten liggen was de andere optie zo'n beetje
Ach zolang het niet te erge bende was als mijn ouders terug kwamen, hebben ze er ook nooit echt een probleem van gemaakt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:08 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
had dan gedweild en daarna weer semi vies gemaakt
ik doe men bestquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:20 schreef luckass het volgende:
We zijn bijna drie jaar verder en TS gedraagt zich nog steeds als een kleuter.
Gefeliciteerd.
Herkenbaarquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:05 schreef Raap het volgende:
Terechte klacht; Had ik ook vorrrig jaar. Allemaal feestjes en BBQ's georganiseerd en toen bleef men toch maar thuis
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |