Doodsverwensingquote:Op donderdag 6 november 2008 14:51 schreef Samsonneke het volgende:
Je kunt natuurlijk ook nog altijd een Samson & Gert marathon houden.
quote:Op donderdag 6 november 2008 13:59 schreef Afwazig het volgende:
Haha, te mooi dit. Je ouders hebben je echt maximaal geowned.
quote:
Ik heb et al is eerder gezegd maar..quote:Op donderdag 6 november 2008 16:41 schreef denthemen het volgende:
Jij bent echt geen 17 als ik je reacties lees. Maximaal 12, met je schatje![]()
Konden jullie samen stiekem later dan 7 uur thuis komen. Stiekem snoepjes pakken en vieze woorden roepen
quote:Op donderdag 6 november 2008 16:41 schreef denthemen het volgende:
Jij bent echt geen 17 als ik je reacties lees. Maximaal 12, met je schatje![]()
Konden jullie samen stiekem later dan 7 uur thuis komen. Stiekem snoepjes pakken en vieze woorden roepen
op de salontafelquote:Op donderdag 6 november 2008 16:48 schreef Schatgraver het volgende:
Waar had je je wiet dan laten liggen?
Ik heb naast mijn bureau een klein kastje met 3 laatjes (Schrijf je dat zo?quote:Op donderdag 6 november 2008 16:48 schreef Schatgraver het volgende:
Waar had je je wiet dan laten liggen?
Been there done thatquote:Op donderdag 6 november 2008 16:49 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]Ga eens een trein wegkoppen
Ik heb precies hetzelfde maar gelukkig is't bij mij nog niet ontdektquote:Op donderdag 6 november 2008 16:52 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik heb naast mijn bureau een klein kastje met 3 laatjes (Schrijf je dat zo?) en ik gebruikte eerst de bovenste voor mijn lege wietzakjes, tipjes, bigvloei en filters
En daar legde ik dus ook altijd mijn wiet neer. Alleen toen had ze die plek gevonden, en toen deed ik daarna alles in het onderste laatje haha
Alleen die had ze ook gevonden maar daarna legde ik het alsnog daar maar weer
Mwah, kan er wel inkomen... Het is een beetje zo'n paniek-reactie:quote:Op donderdag 6 november 2008 17:14 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik kan me niet voorstellen, dat ouders bij alleen maar vinden van wat wiet, terwijl ze weten dat hun 18 jarige zoon blowt, hun hele vakantie afzeggen. Dus of er is meer aan de hand met een voorgeschiedenis of je hebt rare ouders.
Ze wisten toch al dat die blowde. Rare paniek actie dan.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:26 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Mwah, kan er wel inkomen... Het is een beetje zo'n paniek-reactie:
OMG, onze lieve jongen is aan de DRUGS!!!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lach me niet uitquote:
Ik had op et laatst toch nog geweldige verstopplaatsquote:Op donderdag 6 november 2008 16:54 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde maar gelukkig is't bij mij nog niet ontdekt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |