45.quote:Op zaterdag 8 november 2008 12:16 schreef EliseZwart het volgende:
[..]
Oh van Bataviastad. Wat kostten ze? wil altijd nog wel een tweede paartje
Tieten, bier, neuken, tieten.quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:02 schreef SunBoom het volgende:
Cloud lijkt steeds meer bij de verkeerde kant te horen...
Wanneer kom je eens uit de kast, Cloudje?
Ook ad gelezen? Met wijnaldum?? Volgens mij zijn dat adidas zxjes. Welek precies weet ik nie tmaar volgens mij heb ik die wle eens gezien bij frontrunner of sub zero.quote:Op zaterdag 8 november 2008 13:29 schreef Dirkos1987 het volgende:
[ afbeelding ]
weet iemand welk type dit is?
Komt idd van artikel met Wijnaldum, vond ze er wel gaaf uit zienquote:Op zaterdag 8 november 2008 14:20 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ook ad gelezen? Met wijnaldum?? Volgens mij zijn dat adidas zxjes. Welek precies weet ik nie tmaar volgens mij heb ik die wle eens gezien bij frontrunner of sub zero.
Nice, zat er laatst nog over te denken ze te kopen!quote:
Ja en ze zijn euuhhh...*zoekt het op*quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:27 schreef Bijsluiter het volgende:
wow Cloud vind die onderste rode nike die jij postte wel heel lauw.. verkopen jullie die bij de Concrete?
Zoja: hoe veel mag het kosten?
Importeren is tegenwoordig nauwelijks meer winstgevend. Skatestore.nl heeft een goed aanbod.quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:27 schreef RoW_0 het volgende:
Heeft iemand goede amerikaanse webbsites waar ze originele DC schoenen/kleren verkopen? met een leuke dollar-prijstagje eraan. en die verzendt naar NL?
Ik kwam zelf terecht bij http://www.moosejaw.com/ maar misschien kennen jullie betere?
als je 1 product haalt + verzendkosten buitenland, dan is het niet zo winstgevend nee.quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:42 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Importeren is tegenwoordig nauwelijks meer winstgevend. Skatestore.nl heeft een goed aanbod.
Wie zegt dat ik niet 2 maandjes kan wachten?quote:
quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:15 schreef MissyMirjaM het volgende:
opgeschoond.
RoW_0 , ik raad je bij deze met klem aan normaal te reageren, dit slaat natuurlijk nergens op
graag gedaanquote:Op zondag 9 november 2008 00:22 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Je haalt juist mijn belangrijke vraag weg, thanks allot.
Wat laatste maatjes, had te weinig tijd om goed te kijken.quote:Op zondag 9 november 2008 02:41 schreef EliseZwart het volgende:
[..]
45!!!?Damn, lag er nog veel? (8.5?
)
sorry maar ik vind ze echt afschuwelijk. er zijn zoveel betere blazersquote:Op zondag 9 november 2008 12:09 schreef Pwnie het volgende:
Sinds gister een paar Nike Blazer SB's in bezit... mijn eerste paar fatsoenlijke sneakers
Met blue laces ofcourse (zelfde kleur als in de swoosh)
[ afbeelding ]
idd ieder z'n smaak maar ik hou vooral van felle kleurenquote:Op zondag 9 november 2008 12:20 schreef bbaadd het volgende:
[..]
sorry maar ik vind ze echt afschuwelijk. er zijn zoveel betere blazers
Ja zijn al een aantal weken uit hoor.quote:Op maandag 10 november 2008 10:07 schreef para909 het volgende:
Heeft iemand de Nike Melbourne Dunk al ergens gezien?
bij shops met een sb account.quote:Op maandag 10 november 2008 13:23 schreef para909 het volgende:
aighT! weet je ook waar ze in NL te vinden zijn?
Bonk heb ik ze al zien liggen.quote:Op maandag 10 november 2008 13:44 schreef para909 het volgende:
(dat begrijp ik)
Maar heeft iemand ze al in een bepaalde shop gezien? Want ik ben ze nog nergens tegengekomen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |