Dat was mijn eenmalige vetoquote:Op donderdag 6 november 2008 17:08 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
hahahahahahahahahahahahaha *gasp* HAHAHAHAHAHAHAHA
Lekkere sneakerpause, yaw.
Dope broekquote:Op donderdag 6 november 2008 14:05 schreef Colin0o het volgende:
wivah'tje met verse laces
[ afbeelding ]
Kan ook nog aan een paartje maat US11 komen btw.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:38 schreef koston het volgende:
[..]
Waar heb je die gevonden voor 150 dan?
heheh jewaitquote:Op donderdag 6 november 2008 21:42 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Dope broek
En dope varsity...betere pics en waar gehaald?
Helaas, niet in mijn maat.quote:
Beide te doen vanuit Enschedequote:
Niet bij Britain/London/Shifty?quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:50 schreef Pwnie het volgende:
[..]
Beide te doen vanuit EnschedeThanks, ik zal die sites van hun ook eens bekijken.
Ik heb gisteren nog wel even lopen zoeken maar kan toch niet de sneakers vinden die het zijn. Een paar lowdunks is al moeilijk te vinden in Enschede..
Gisteren allemaal bezocht maar kan de sneakers die ik wil niet vindenquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:18 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Niet bij Britain/London/Shifty?
40 euroquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:31 schreef De Wouzeraar het volgende:
Gaat er toevallig iemand langs Ben-G die mij kan uphooken met een paartje Appetite for Destruction voor 40 euro? Dat zou tof zijn namelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |