Jij hebt ook alles door verdomme.quote:Op maandag 17 november 2008 17:53 schreef thaWarhead het volgende:
Je bent gewoon jaloers dat Concrete geen Pump Varsity heeft gehad.
Wil jij soms een TIII in je reet? Voor die gelegenheid doe ik hem wel aan.quote:Op maandag 17 november 2008 18:12 schreef bewegende_ninja het volgende:
[..]
Stijn_ is huge failAlleen de strap van TIII heeft al meer swagger dan jou hele schoenen collectie
![]()
Is goed, daar mag je m'n viotechs wel voor lenen maar dan zul je ze eerst uit je moeders kankeraars moeten halen.quote:Op maandag 17 november 2008 18:48 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Wil jij soms een TIII in je reet? Voor die gelegenheid doe ik hem wel aan.
je bedoelt samen met jou hoofd?quote:Op maandag 17 november 2008 18:51 schreef bewegende_ninja het volgende:
[..]
Is goed, daar mag je m'n viotechs wel voor lenen maar dan zul je ze eerst uit je moeders kankeraars moeten halen.
Nee man... wilde ze eigenlijk fris houden tot zomer 2009 maar ik raakte geinspireerd door een chick die ze aanhad afgelopen zaterdagavondquote:Op maandag 17 november 2008 18:55 schreef Phrits het volgende:
[..]
Verleiding toch niet kunnen weerstaan?
Fuck het goede doel, doe me maar 10% kortingquote:Op maandag 17 november 2008 18:19 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
Jij hebt ook alles door verdomme.
Kom je van de week die Wood Wood All Star halen? 10% gaat naar het goede doel.
quote:Op maandag 17 november 2008 18:57 schreef bewegende_ninja het volgende:
[..]
Nee man... wilde ze eigenlijk fris houden tot zomer 2009 maar ik raakte geinspireerd door een chick die ze aanhad afgelopen zaterdagavond
Ik meen me nog te herinneren dat ze er best fine uitzagquote:
Als je geen cash hebt, hoef je ze ook niet te kopen hoor...quote:Op maandag 17 november 2008 20:44 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Doe mijn portemonnee dit niet aan....optiefen met die geile Jordans.
Ja best wel iddquote:Op maandag 17 november 2008 20:54 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Ik meen me nog te herinneren dat ze er best fine uitzag
tering hequote:Op maandag 17 november 2008 22:18 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[ afbeelding ]
nu ook fake skytops..
Damn! Die NBs zijn echt kenkerhard!quote:
Als je niets te melden hebt, hoef je ook niet dubbel te posten hoor...quote:Op maandag 17 november 2008 20:55 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Als je geen cash hebt, hoef je ze ook niet te kopen hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |