Misschien moet je bij een belangrijk tentamen 1 of 2 treinen eerder nemenquote:Op donderdag 6 november 2008 12:56 schreef Rnnz het volgende:
KLOTE NS
Door jullie stomme vertraging (15 minuten stilstaan door een technische storing net voor het station) mocht ik niet meer binnenkomen bij een tentamen herkansing en kan ik dit jaar m'n propedeuse niet halen!
VRIENDELIJK BEDANKT
en nee, TS is geen huilie, voorspelbare reacties mag je ook achterwege laten. Het cliché klopt gewoon, NS KAN niet op tijd rijden. En dan zeggen dat 85% van je treinen op tijd rijdt zodat je weer een mooie tariefverhoging in kan voeren.
ARGH![]()
bij zo een belangrijk iets nam ik altijd 1 of 2 treinen eerder. ik bedoel, laatste kans op je proppie!quote:Op donderdag 6 november 2008 12:56 schreef Rnnz het volgende:
bij een tentamen herkansing en kan ik dit jaar m'n propedeuse niet halen!
Als je daar al in geloofde waarom ben je dan niet eerder je bed uitgestapt om een trein eerder te nemen? Kut voor je, maar je had jezelf wel iets beter mogen voorbereiden.quote:Op donderdag 6 november 2008 12:56 schreef Rnnz het volgende:
Het cliché klopt gewoon, NS KAN niet op tijd rijden.
Het is geen overmacht. Ziek zijn is overmacht. TS had gewoon een trein eerder kunnen nemen.quote:Op donderdag 6 november 2008 12:58 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ten eerste: voor technische storingen moet je meestal bij ProRail zijn, niet bij de NS.
Ten tweede: kijk eens in je examenreglement of er iets staat over overmacht en wat ze daaronder verstaan.
jij denkt dus dat 20 minuten speling genoeg is?quote:Op donderdag 6 november 2008 13:06 schreef Rnnz het volgende:
Dat vind ik dus zo'n onzin hè, 'pak dan een trein eerder'.
Ik had de trein om 11:04. Normaal kom je dan om 11:18 aan in Den Bosch terwijl het tentamen om 11:40 begint en je ongeveer 5, als je sloom bent 10 minuten moet lopen. Gewoon op tijd dus. Een trein hoort gewoon op tijd te rijden. Het is belachelijk dat je twee treinen eerder zou moeten pakken, omdat 'de trein wel eens vertraging zou kunnen hebben'.
Mwaha. Sinds wanneer?quote:Op donderdag 6 november 2008 13:06 schreef Rnnz het volgende:
Een trein hoort gewoon op tijd te rijden.
Een auto kan ook kapot gaan lamtak. Zoiets heet overmacht.quote:Op donderdag 6 november 2008 13:06 schreef Rnnz het volgende:
Een trein hoort gewoon op tijd te rijden. Het is belachelijk dat je twee treinen eerder zou moeten pakken, omdat 'de trein wel eens vertraging zou kunnen hebben'.
TS is dus sloomquote:Op donderdag 6 november 2008 13:06 schreef Rnnz het volgende:
Ik had de trein om 11:04. Normaal kom je dan om 11:18 aan in Den Bosch terwijl het tentamen om 11:40 begint en je ongeveer 5, als je sloom bent 10 minuten moet lopen. Gewoon op tijd dus. Een trein hoort gewoon op tijd te rijden. Het is belachelijk dat je twee treinen eerder zou moeten pakken, omdat 'de trein wel eens vertraging zou kunnen hebben'.
Als hij een beetje intelligent was had hij nog geen eens een herkansing hoeven te hebben.quote:Op donderdag 6 november 2008 13:07 schreef DurumDoner het volgende:
Geef de ns maar de schuld dat jij faalt op school. Als je een beetje intelligent was had je deze vertraging ingecalculeerd en zodoende eerder vertrokken, of de auto gepakt, of of of of of. Kennelijk boeit je school je niet zo, maar wordt je vader heul boos op je omdat je het niet haalt, zodat je de onschuldige NS maar de schuld geeft. Jammer.
Je snapt wel dat je jezelf nu sloom noemt he?quote:Op donderdag 6 november 2008 13:06 schreef Rnnz het volgende:
Ik had de trein om 11:04. Normaal kom je dan om 11:18 aan in Den Bosch terwijl het tentamen om 11:40 begint en je ongeveer 5, als je sloom bent 10 minuten moet lopen.
erg scherpe analysequote:Op donderdag 6 november 2008 13:09 schreef Ladidadida het volgende:
Trouwens, als je normaal om 11:18 op het station zou zijn, en de trein 15 minuten vertraging had, dan was je vandaag om 11:33 op het station en dus nog ruim op tijd om je herkansing te halen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |