laat me raden, je hebt al je kleren al verloren ?quote:Op donderdag 6 november 2008 13:10 schreef Sgele het volgende:
Ik zit nogal vaak te pokeren op het werk
Ben toe aan een nieuwe pc thuisquote:Op donderdag 6 november 2008 13:15 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
idd, thuis hebben mensen toch een betere pc staan... dus ga je ook andere spellen spelen!
Je was 16 ofzo he?quote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 13:12 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Oeh Essie likes big men![]()
Whaha
I haz themquote:
Dan zegt men toch altijd; "Leer eerst maar eensch recht te pissen"quote:
jaja grapjas. nee helaas niet, maar wel lekker vrij voor vandaag.quote:
Ik heb nog wel wat attributen liggen, die vast niet op 1 gaatje gemaakt zijn...quote:Op donderdag 6 november 2008 13:15 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Crazyessie's vriend tegen crazy987 Bend over Boy !!! Gna Gna Gna
en al iets in de planning ? kan me voorstellen dat je behoorlijk wat geld hebt uitgegeven de afgelopen maandenquote:Op donderdag 6 november 2008 13:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ben toe aan een nieuwe pc thuis
Nouja, HDD's en een scherm enzo heb je al.quote:Op donderdag 6 november 2008 13:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ben toe aan een nieuwe pc thuis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
quote:Op donderdag 6 november 2008 13:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan zegt men toch altijd; "Leer eerst maar eensch recht te pissen"
Haha groot gelijk, jammer genoeg zit er niemand vanmiddag al op mijn game..quote:Op donderdag 6 november 2008 13:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jaja grapjas. nee helaas niet, maar wel lekker vrij voor vandaag.
dus dat wordt een Game-Middag, met flink gedamp
Ik had al iets berekend zelf en kwam toen op de 1000 euro uitquote:Op donderdag 6 november 2008 13:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en al iets in de planning ? kan me voorstellen dat je behoorlijk wat geld hebt uitgegeven de afgelopen maanden
hmm leeftijd denk ik nietquote:Op donderdag 6 november 2008 13:13 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Neej joh! Gezellig bij mij en mn vriend thuis. Is erg gezellig als je weet wat ik bedoel![]()
Kijk dat ik niet met kleine jongetjes mag spelen, zegt nix natuurlijk over mn vriend..![]()
Maarre... qua leeftijd EN lengte
quote:Op donderdag 6 november 2008 13:17 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Nouja, HDD's en een scherm enzo heb je al.
MOBO+CPU+GEHEUGEN+VIDEOKAART is dus genoegje vergeet de voedingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
En bij jonge dames; "Krijg eerst maar eensch wat haren op de dijk"quote:
Of uitleggen waar zijn eikel zitquote:Op donderdag 6 november 2008 13:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
18quote:
oh , wat speel je dan ?quote:Op donderdag 6 november 2008 13:17 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Haha groot gelijk, jammer genoeg zit er niemand vanmiddag al op mijn game..
En dat gedamp wordt m ook niet zo, tis bijna op
Is het niet "leer eerst maar eens met een stijve te pissen" ?quote:Op donderdag 6 november 2008 13:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat zeg ik, dat zijn detailsquote:
Whehehequote:Op donderdag 6 november 2008 13:18 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Of uitleggen waar zijn eikel zit
quote:Op donderdag 6 november 2008 13:19 schreef Sgele het volgende:
[..]
Is het niet "leer eerst maar eens met een stijve te pissen" ?
Gast je hebt nog geen eens shag op je stokquote:
ja met details komen er nog 500 euro bij hahahaquote:
Oja, nog een paar jaartjes en je zal een beetje volwassen worden... pas je wel opquote:
De tering WL door de bocht hierquote:Op donderdag 6 november 2008 13:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja met details komen er nog 500 euro bij hahaha
Whaha sjit ik heb ook eens gelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met koniveren is niks mis mee
quote:Op donderdag 6 november 2008 13:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En bij jonge dames; "Krijg eerst maar eensch wat haren op de dijk"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |