Heb je gezegd dat wij hem getipt hebben?quote:Op maandag 24 november 2008 10:47 schreef PiperMaru het volgende:
[..]
Ja, hij is langsgeweest en we gaan hem ws de keuken laten doen
maar hij werkt wel door, dat moet je er even bij zeggen, dat ie geen pauze houdt om te bieren / etenquote:Op maandag 24 november 2008 10:54 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Heb je gezegd dat wij hem getipt hebben?
Al hoewel, lijkt me dat ie die conclusie zelf wel getrokken heeft omdat we 100m verderop wonen.
hij houdt iig. wel van een biertje in de middag(welke bouwvakker niet
).
Okee, bier wordt voor gezorgdquote:Op maandag 24 november 2008 10:54 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Heb je gezegd dat wij hem getipt hebben?
Al hoewel, lijkt me dat ie die conclusie zelf wel getrokken heeft omdat we 100m verderop wonen.
hij houdt iig. wel van een biertje in de middag(welke bouwvakker niet
).
Wat een dotje...quote:Op maandag 24 november 2008 10:54 schreef PiperMaru het volgende:
Ik wou toch nog even mijn nichtje spammen; superklusser in de dop
Nope, maar als we volgend jaar aan gaan bouwen en hij weer langs komt geeftie misschien beetje kortingquote:Op maandag 24 november 2008 10:56 schreef PiperMaru het volgende:
[..]
Okee, bier wordt voor gezorgd
Hebben idd gezegd dat jullie hem getipt hebben. Hoezo? Krijgen jullie dan provisie?
quote:Op maandag 24 november 2008 10:54 schreef PiperMaru het volgende:
Ik wou toch nog even mijn nichtje spammen; superklusser in de dop
Vertel het maar aan tante Kip meissiequote:Op dinsdag 25 november 2008 14:16 schreef PiperMaru het volgende:
Ik kan echt niet met een kwast overweg
Quooker hebben wij ook naar zitten kijken maar vind het doodengquote:Op woensdag 26 november 2008 10:08 schreef PiperMaru het volgende:we hebben waarschijnlijk schuifdeuren gekocht via MP voor onze en-suite!
En en en de quooker wordt vandaag geleverd, en de oven, en de houten vloer!
Zelden zo veel geld in 1 dag uitgegeven
Was reactie op klusfoobje, maar ik kan serieus niet met kwasten omgaan. Ik word nog steeds gepest met het traphekje bij Skabouter thuis, dat ik geverfd heb (veel te dik opgekwast, vol met zakkers).quote:Op woensdag 26 november 2008 13:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Vertel het maar aan tante Kip meissie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |