We krijgen er 150 euro voor en ik weet niet of het normaal is, maar wij hadden best veel belangstelling voor onze keuken. Dus als ik jou was, zou ik het gewoon proberen!quote:Op donderdag 20 november 2008 23:06 schreef Svyatagor het volgende:
Mag ik vragen wat jullie voor die keuken gekregen hebben? En is dat een normale gang van zaken, gewoon een ingebouwde keuken op MP zetten en dat de koper 'm dan komt demonteren? Lijkt me wel fijn, wij willen ook iets anders nl, maar de keuken die erin zit is in principe nog heel prima.
Alleen komen als je goed uitgeziekt bent hequote:Op vrijdag 21 november 2008 21:26 schreef Nirak het volgende:
Zo vanaf hier bekeken is het eigenlijk veel leuker dan meehelpen in huisAls ik morgen weer fit ben kom ik weer mee klussen
quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
Ambitieus
Hebben jullie een klusteam, of werken jullie samen?
In het vervolg ff uitloggen schatquote:Op zondag 23 november 2008 12:26 schreef PiperMaru het volgende:
edit
Ja, en dan nog afdingen ook omdat hij tijdens het slopen een beetje beschadigd was (alleen de achterplaat)quote:Op zondag 23 november 2008 21:39 schreef Oblivion het volgende:
Ooooh! Hij is er al helemaal uit!![]()
Wel lekker makkelijk voor die man, jullie hebben het zware werk gedaan.
Tieft een end op zeg, zou ik denken/zeggen... dat meen je toch niet?quote:Op zondag 23 november 2008 21:40 schreef PiperMaru het volgende:
[..]
Ja, en dan nog afdingen ook omdat hij tijdens het slopen een beetje beschadigd was (alleen de achterplaat)
Ja hoor!quote:Op zondag 23 november 2008 21:40 schreef PiperMaru het volgende:
[..]
Ja, en dan nog afdingen ook omdat hij tijdens het slopen een beetje beschadigd was (alleen de achterplaat)
Leuk he, die mensen van de CV ketels... ze laten je af en toe letterlijk en figuurlijk in de kou staanquote:Op maandag 24 november 2008 10:18 schreef PiperMaru het volgende:
Vanochtend is de afvoer gefixt door een loodgieter![]()
Geen grijze prut meer
Woensdag komt er iemand de cv fixen.
De clou was dat de installateur die geweest is gisteren, het juiste onderdeel niet bij zich had omdat de ketel te nieuw was
Heb je nog iets gehad aan die stucadoor waar ik telnummer van gepmt had?quote:Op maandag 24 november 2008 10:18 schreef PiperMaru het volgende:
Vanochtend is de afvoer gefixt door een loodgieter![]()
Geen grijze prut meer
Woensdag komt er iemand de cv fixen.
De clou was dat de installateur die geweest is gisteren, het juiste onderdeel niet bij zich had omdat de ketel te nieuw was
Ja, hij is langsgeweest en we gaan hem ws de keuken laten doenquote:Op maandag 24 november 2008 10:45 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Heb je nog iets gehad aan die stucadoor waar ik telnummer van gepmt had?
Davy is tofquote:Op maandag 24 november 2008 10:47 schreef PiperMaru het volgende:
[..]
Ja, hij is langsgeweest en we gaan hem ws de keuken laten doen
Heb je gezegd dat wij hem getipt hebben?quote:Op maandag 24 november 2008 10:47 schreef PiperMaru het volgende:
[..]
Ja, hij is langsgeweest en we gaan hem ws de keuken laten doen
maar hij werkt wel door, dat moet je er even bij zeggen, dat ie geen pauze houdt om te bieren / etenquote:Op maandag 24 november 2008 10:54 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Heb je gezegd dat wij hem getipt hebben?
Al hoewel, lijkt me dat ie die conclusie zelf wel getrokken heeft omdat we 100m verderop wonen.
hij houdt iig. wel van een biertje in de middag(welke bouwvakker niet
).
Okee, bier wordt voor gezorgdquote:Op maandag 24 november 2008 10:54 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Heb je gezegd dat wij hem getipt hebben?
Al hoewel, lijkt me dat ie die conclusie zelf wel getrokken heeft omdat we 100m verderop wonen.
hij houdt iig. wel van een biertje in de middag(welke bouwvakker niet
).
Wat een dotje...quote:Op maandag 24 november 2008 10:54 schreef PiperMaru het volgende:
Ik wou toch nog even mijn nichtje spammen; superklusser in de dop
Nope, maar als we volgend jaar aan gaan bouwen en hij weer langs komt geeftie misschien beetje kortingquote:Op maandag 24 november 2008 10:56 schreef PiperMaru het volgende:
[..]
Okee, bier wordt voor gezorgd
Hebben idd gezegd dat jullie hem getipt hebben. Hoezo? Krijgen jullie dan provisie?
quote:Op maandag 24 november 2008 10:54 schreef PiperMaru het volgende:
Ik wou toch nog even mijn nichtje spammen; superklusser in de dop
Vertel het maar aan tante Kip meissiequote:Op dinsdag 25 november 2008 14:16 schreef PiperMaru het volgende:
Ik kan echt niet met een kwast overweg
Quooker hebben wij ook naar zitten kijken maar vind het doodengquote:Op woensdag 26 november 2008 10:08 schreef PiperMaru het volgende:we hebben waarschijnlijk schuifdeuren gekocht via MP voor onze en-suite!
En en en de quooker wordt vandaag geleverd, en de oven, en de houten vloer!
Zelden zo veel geld in 1 dag uitgegeven
Was reactie op klusfoobje, maar ik kan serieus niet met kwasten omgaan. Ik word nog steeds gepest met het traphekje bij Skabouter thuis, dat ik geverfd heb (veel te dik opgekwast, vol met zakkers).quote:Op woensdag 26 november 2008 13:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Vertel het maar aan tante Kip meissie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |