Heee die tafel hebben wij ook (zonder die vreselijke stoelen inderdaad). Ik heb 'm 4 lagen wijzonol vloerenlak gegeven en dat beschermt echt geweldig. Hele fijne tafel!quote:Op vrijdag 14 november 2008 08:50 schreef PiperMaru het volgende:
[ afbeelding ]
Maar op de foto is 'ie niet half zo mooi als in het echt (maar dat kan ook komen door die lilleke eetkamerstoelen die erbij op staan)
Oh en ik heb gisteren ook UPC besteld![]()
Valt erg mee hoor, zeker als je het gewoon met latex doet en die handige telescoopstelen gebruiktquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:25 schreef Dichterbijer het volgende:
Plafon witten... wat lijkt mij dat een rot klus :/
Daarom laat ik het ook door vriendinnen doenquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:25 schreef Dichterbijer het volgende:
Plafon witten... wat lijkt mij dat een rot klus :/
Hebben jullie niet de overdracht vandaag?quote:Op woensdag 19 november 2008 08:49 schreef PiperMaru het volgende:
Gisteravond beide muren op zolder gedaan. Van paars naar zandkleur, wat is dat opgeknaptGaan er nu weer heen; goeie camera mee zodat ik foto's kan maken van de vorderingen
Op de planning staat vandaag weer veel schilderen en vast wat tegels afbikken in de keuken.
Oh en behangetjes uitzoeken
Problemen met hypotheken of zit het gedoe bij de verkopers?quote:Op woensdag 19 november 2008 09:15 schreef PiperMaru het volgende:
Overdracht is uitgesteld omdat eea niet op tijd rond was. Wordt nu waarschijnlijk vrijdag.
We zijn wel af en toe weg vandaag om spullen te halen etc dus kijk maar of er activiteit is in het huis
Ik heb 'm nu in het echt gezien, en dan is ie echt minder mooi dan op de foto'squote:Op donderdag 20 november 2008 10:25 schreef oh-oh het volgende:
Wat een ongelooflijk leuk huis!
En wat jammer van die keuken, wat vind ik die gaaf zeg. Ik wil een teakhouten keuken maar deze had ook zo in mijn flatje gekund...
Oh thnx, dat helptquote:Op donderdag 20 november 2008 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb 'm nu in het echt gezien, en dan is ie echt minder mooi dan op de foto's
Dat waren de schuifluiken voor de zolderquote:Op donderdag 20 november 2008 22:52 schreef bleiblei het volgende:
Jullie waren net gipsplaten aan het sjouwen!.
Ehm... over een maand of 6 heb ik nog een gaatjequote:Maareh, hier mag ook nog wel een zolder-traphekje geschuurd en gelakt worden, wanneer heb je tijd?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |