puhlease x 2quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:40 schreef Xs2Shanna het volgende:
Een beetje hippe man, met uggs misstaat echt niet.
Maar aan hippe mannen heeft Fok een groot gebrek
gelukkig maar, hippe mensen zijn om te kotsenquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:40 schreef Xs2Shanna het volgende:
euhm,.. verwacht je hier nog een serieuze reactie op?quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:40 schreef Xs2Shanna het volgende:
Het doet me denken aan klein Duimpjequote:Op vrijdag 7 november 2008 15:49 schreef pfaf het volgende:
[ afbeelding ]
Goedenmiddag! Ik zie dat u interesse heeft in onze nieuwste C-klasse. Ik zeg u, het is een erg fijne wage.. Meneer!? Waarom loopt u nu zo de zaak uit?
Mwah dat valt ook wel mee denk ik... je kan ook 'hip' zijn zonder achter de meest belachelijke trends, zoals uggs, aan te lopen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:12 schreef RSie het volgende:
[..]
overigens zijn de meeste vrouwen op FOK puisterige gamechicks die een IT opleiding volgen. (om ook maar ff te gaan generaliseren)
Ok, wat gaan we er op zetten?quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:19 schreef schatje het volgende:
Een hoop mannen die in dit topic hebben gereageerd zullen uiteindelijk toch overstag gaan. Met de skinny jeans was dat ook het geval.
Een man met UGGS is geen man maar een modesloerie zonder smaak.quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:40 schreef Xs2Shanna het volgende:
De meeste ja... niet allemaal.quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:12 schreef RSie het volgende:
[..]
euhm,.. verwacht je hier nog een serieuze reactie op?
overigens zijn de meeste vrouwen op FOK puisterige gamechicks die een IT opleiding volgen. (om ook maar ff te gaan generaliseren)
Alles.quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:32 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
De meeste ja... niet allemaal.
En wat is er mis met deze UGG voor mannen?
[ afbeelding ]
Imo niks hoor...
maar dit vind ik gewoon sneu. Uggs dreigen het straatbeeld te bepalen, en waarom? Omdat het sinds enkele weken een hit is onder hollywood mannenquote:AMSTERDAM - Modegoeroes houden hun hart vast, nu de Uggs ook komend winterseizoen het straatbeeld dreigen te bepalen. De Australische schapenvachtlaarzen zijn sinds enkele weken namelijk een hit onder Hollywood-mannen.
Daar heb je helemaal gelijk in. Kwa kleding smaak heeft HIP een groot begrip.quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:22 schreef bewegende_ninja het volgende:
[..]
Mwah dat valt ook wel mee denk ik... je kan ook 'hip' zijn zonder achter de meest belachelijke trends, zoals uggs, aan te lopen.
Ja ho effe. We hebben het hier over de standaard classic uggs, niet over andere modellen. Daar gaat het nieuwsbericht niet over, die staan niet op de foto's, dat is dus een heel andere discussie.quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:32 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
De meeste ja... niet allemaal.
En wat is er mis met deze UGG voor mannen?
[ afbeelding ]
Imo niks hoor...
Het grootste gedeelte dat hier weer met zijn ziel onder zijn arm loopt, zal waarschijnlijk op dit soort schoenen lopen :
[ afbeelding ]
Natuurlijk met de veters té strak aangetrokken.
Je kan lullen wat je wil, maar dat zijn wel ECHT MANNEN schoenen....quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:51 schreef Xs2Shanna het volgende:
Sinds wanneer komen UGG's op tv
Cas, jij houdt zeker van dit soort schoenen?
[ afbeelding ]
Dat ziet er toch niet uit?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |