Maar dan verheug ik me dan ook veel opquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:27 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Seagal speelt in Machete:
Ook nice
quote:Jean-Claude Van Damme was offered a role, but he turned it down claiming that there was no substance in the character.
quote:Wesley Snipes was offered the role of Hale Ceasar but couldn't accept because, due to his tax problems, he wasn't allowed to leave the United States without the court's approval.
quote:Ben Kingsley was considered for the role of Monroe.
quote:Steven Seagal was asked to play a cameo but turned it down due to negative connections with producer Avi Lerner.
dat kun je wel stellen ja!quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:27 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Seagal speelt in Machete:
Ook nice
19 augustus, iets minder dan 2 weken dusquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:35 schreef jahdaag het volgende:
weet iemand wanneer die in nederland draait kan niet wachten lijkt me echt een topper!
dus daarom gaat ie tegenvallenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:53 schreef Stefan het volgende:
Deze film gaat tegenvallen. Willis en Schwarzenegger hebben bijrollen en die zaten al in in de trailers en reclames, meer hebben ze niet gefilmd.
Ze adverteren uitvoerig met Schwarzenegger en Willis terwijl het niet meer dan cameo's zijn.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:56 schreef planethugo het volgende:
[..]
dus daarom gaat ie tegenvallen
En dus gaat hij tegenvallen? Ik zie het niet als 1+1 hier eigenlijk..quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:05 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ze adverteren uitvoerig met Schwarzenegger en Willis terwijl het niet meer dan cameo's zijn.
Als je adverteert voor een auto waarvan het dak open kan en achteraf blijkt dat het dak maar 5 minuten per dag openkan valt dat ook tegen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En dus gaat hij tegenvallen? Ik zie het niet als 1+1 hier eigenlijk..
Dat zeiden ze ook van Snakes on a Plane :;)quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:08 schreef BOKA het volgende:
ik zie niet waarom deze film niet de allergaafste van het jaar gaat worden.
Ik niet, en die heb ik ook niet gezien.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:12 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook van Snakes on a Plane :;)
Vanavond al? Waar dan?quote:
In Sneekquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:40 schreef victorinox het volgende:
[..]
Vanavond al? Waar dan?
In Eindhoven draait ie zaterdagnacht een keertje en daarna pas weer op donderdag.
Maar zaterdag ga ik hem dus al kijken.
Nu wil ik hem al helemaal zien.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:50 schreef Woep het volgende:
[..], maargoed als je een lekker knaller wil zien met veel actie en een matig verhaal is dit wel een aanrader
En toch vind ik het gaaf om te zien.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:05 schreef Stefan het volgende:
Ze adverteren uitvoerig met Schwarzenegger en Willis terwijl het niet meer dan cameo's zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |