quote:
Naja, dat het belgisch bier is is wel te raden.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:00 schreef Mascleta het volgende:
pfff. wat zijn dit allemaal voor vragen zegzijn er echt mensen die dat weten? of zijn het gokjes?
Opgezocht Palm is goedquote:Op donderdag 6 november 2008 13:50 schreef vdvorst het volgende:
Geen duvel, dat zeker niet (bierproefavond gehad)
Ehm... Palm misschien?
Was ie zo makkelijk?quote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 14:14 schreef tomtomaat het volgende:
vitesse
quote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 14:35 schreef tomtomaat het volgende:
Deflatie
volgens mij is het zo'n net niet dagquote:Op donderdag 6 november 2008 14:37 schreef lubje25 het volgende:
deflatie?
quote:
Yankee +1quote:
Dank je, toevallig net wat over gelezen op frontpage.quote:
Hier had ik 4 punten. In de laatste stand nog maar 3.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:38 schreef Clesar03 het volgende:
[..]
TT +1
Stand in deel 1347:
Chufi 2
Mark 2
barney74 4
steekbal 3
iggy_in_the_house 4
Mascleta 1
Yankee 1
tomtomaat 4
lubje25 1
vdvorst 1
Clesar03 1
Donequote:Op donderdag 6 november 2008 16:59 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Hier had ik 4 punten. In de laatste stand nog maar 3.
Kun je dat aanpassen Terpentine?
Is gebeurt door een fout van mezelf.
quote:Op donderdag 6 november 2008 19:11 schreef Mascleta het volgende:
Pijlerdam ?
Wat gebruikt hijquote:Aage Vening Meinesz was een Nederlands meesterkraker, die bekend werd onder de naam Aage M..
In Nederland verwierf eigenlijk maar 1 bankrover ooit roem bij het grote publiek: Aage Meinesz, alias de "Meesterkraker'. Een bijnaam die hij vanwege zijn meesterlijke zeer goed voorbereide berovingen kreeg. Aage was een charmante verschijning die zijn verhaal mooi kon brengen. Als gereedschap gebruikte hij vaak zijn legendarisch geworden *******.
Ik dacht eerst al pijlerdam wat is dat nou weer voor ding danquote:Op donderdag 6 november 2008 19:21 schreef Mascleta het volgende:
Als zeeuw rijd ik er bijna dagelijks langs.
en het museum van Neeltje Jans kan ik ook dromen
Pijlerdam is de zeeuwse volksnaam van de oosterscheldekering
Chufi + 1quote:
Ja sorry die is goedquote:
tomtomaat +1quote:
Moeten er 3 zijn bij mij ging het fout.quote:Op donderdag 6 november 2008 20:12 schreef chufi het volgende:
Mascleta je staat dubbel in de score .. volgens mij heb je er 3 maar zeker weten doe ik het niet anders 4
quote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 20:56 schreef tomtomaat het volgende:
Berlusconi?
quote:
quote:
Mississippiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |